Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

نتایج استثنایی بازاریابی اینترنتی با سئو سایت و ایمیل مارکتینگ [نیوسئو]

سئو سایت و ایمیل مارکتینگ دو مورد از موثرترین تکنیک های بازاریابی اینترنتی می باشند. امروزه اکثر مدیران کسب و کارهای اینترنتی، از این دو جهت افزایش فروش و رونق کسب و کار خود استفاده می کنند.

این مقاله به شما کمک میکند ایده های کسب و کار اینترنتی خود را با دو روش از برترین روش های بازاریابی اینترنتی به بهره برداری برسانید و از مزایا و موفقیت مالی بالای آن استفاده کنید. استفاده از این دو تکنیک در نگاه اول شاید کمی دشوار به نظر برسد اما ما برای شما پیشنهادات ویژه ای ارائه میکنیم تا به سادگی بتوانید این تکنیک ها را به خوبی بیاموزید و بر روی وب سایت خود اجرا کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

نکات مهم درباره اهمیت یادگیری و آموزش سئو و بهینه سازی سایت

اگر جای شما بودم این سوال را میپرسیدم که بهتر است سئو سایت خود را برون سپاری کنیم و یا این که خود به آموزش سئو بپردازیم و زمانی را به یادگیری این علم اختصاص دهیم؟ خب در پاسخ باید بگویم تیم ها و شرکت های مختلف سئو وجود دارند که به خوبی سئو سایت شما را انجام میدهند اما نکته مهم اینجاست که باید بدانید سئو سایت شما در صورتی سودآور است که ادامه دار باشد و در دراز مدت بر روی رتبه های بالای گوگل قرار داشته باشد. این نکته در اکثر شرکت های سئو رعایت نمی شود و باعث می شود ترافیک سایت شما پس از مدتی کاهش یابد و فروش شما به صورت مستمر افزایش پیدا نکند. اما اگر خودتان سئو بیاموزید و سایت خودتان را بهینه کنید، میتوانید بر روی افزایش ترافیک سایت و فروش خود به صورت مستمر کار کنید. همچنین با توجه به این که موضوع وب سایت شما را هیچ کسی بهتر از شما نمیشناسد، شما می توانید خود به تولید محتوای سئو شده بپردازید و یا به یک تیم تولید محتوا، آموزش های لازم را بدهید تا آنها برای کسب و کار شما، محتوا تولید کنند. پیشنهاد ویژه ای که در ابتدای مقاله به شما عزیزان گفتم، آموزش سئو در سایت نیوسئو می باشد. امیر قمصری به عنوان کارشناس برتر سئو ایران، به صورت تخصصی به آموزش سئو می پردازند و شما میتوانید مباحث سئو سایت خود را از مقدماتی تا فوق حرفه ای در نیوسئو بیاموزید.

حالا ممکن است این سوال را از امیر قمصری بپرسید که مدت زمان یادگیری سئو چقدر است؟ و یا پیش نیازهای یادگیری سئو چه مواردی می باشند؟ در پاسخ این سوال میتوان گفت یادگیری سئو، زمانبر بوده و کمی دشوار است اما اگر شما خودتان به یادگیری سئو بپردازید و در کنار یک کارشناس سئو، سایت خود را بهینه کنید، سودآوری بیشتری برای شما دارد.

حالا وقت آن رسیده که مورد دوم از تکنیک های برتر بازاریابی اینترنتی را برای شما بیان کنم.

بازاریابی اینترنتی به روش ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی، یکی از رایج ترین شیوه های بازاریابی دیجیتال می باشد. ایمیل مارکتینگ نیز، مانند سایر روش های بازاریابی اینترنتی اصول و نکاتی دارد که شاید شما در مرحله اول به نظرتان مسئله مهمی نباشد چرا که اکثر ما از قدیم نام ایمیل مارکتینگ را شنیده ایم و این گونه تصور میکنیم که خودمان میتوانیم به کمک نرم افزار های ایمیل مارکتینگ از عهده کار برآییم. اما در حقیقت این گونه نیست و شما بدون آموزش ایمیل مارکتینگ نمیتوانید به این اصول و نکات دست یابید. ارسال ایمیل تبلیغاتی، مراحل تخصصی خاص خود را دارد که از طریقه نوشتن محتوای تبلیغ نویسی شده گرفته تا تکنیک های تبدیل بازدیدکننده به مشتری را در بر دارد که هدف اصلی ایمیل مارکتینگ می باشد. دوره آموزش ایمیل مارکتینگ که در سایت نیوسئو ارائه شده است، توسط تیم حرفه ای AWeber Academy به صورت تصویری و با کیفیت بسیار بالا طراحی شده که توسط نریتور های معروف دوبله شده است. شما میتوانید به کمک این آموزش تصویری ایمیل مارکتینگ، فرم های جدابی طراحی کنید تا مشتریان هدفمند در لیست ایمیل شما قرار گیرند. همچنین می آموزید چگونه عناوینی عالی و جذاب به کار برید و محتوایی ارزشمند برای مخاطبان خود بسازید.

در پایان باید متذکر شوم اگر می خواهید ثروت عظیم بازاریابی اینترنتی و فروش عالی برسید، از روش های بیان شده در این مقاله غافل نشوید و به نکات آن عمل کنید.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle