Categories
اخبار سئو مقالات رپورتاژ آگهی ویرلن

رپورتاژ آگهی جدید ترین روش دیجیتال مارکتینگ و سئو

شرکت ویرلن کمپین رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پربازدید را به عنوان جدید ترین روش تبلیغات اینترنتی و سئو سایت معرفی کرد.

رپورتاژ آگهی چه ویژگی هایی دارد که امروز مورد استقبال مدیران بازاریابی آنلاین و متخصصین سئو سایت قرار گرفته است ؟

قبل از پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که مدل بازاریابی و تبلیغات طی سال های اخیر تغییرات بسیاری داشته است و اگر هنوز برای کسب و کار خود یک وب سایت پرمحتوا و جذاب ندارید قطعا از دوره و زمانه عقب هستید!

اکنون در سال 2018 هستیم و برند‌های محبوب و استارت‌آپ های پرطرفدار، بسیاری از مشتریان خود را از طریق فضای مجازی و دنیای آنلاین بدست می آورند و مدیران شرکت هایی که با روش های جدید دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارند اگر زودتر فکری به حال خود نکنند از گردونه رقابت خارج خواهند شد.

مردم در تمام دنیا و بخصوص در ایران روز به روز با اینترنت بیشتر هماهنگ میشوند و هرآنچه لازم دارند را در جستجوی گوگل پیدا میکنند.

اغلب مردم دیگر حال و حوصله تحمل ترافیک و آلودگی هوا برای گشتن در پاساژ و مغازه ها و یا دفاتر شرکت های مختلف برای هر موضوعی را ندارند ! حتی آنهایی که پاساژ گردی را به عنوان تفریح و وقت گذرانی انتخاب میکنند دیگر مثل قبل خرید نمیکنند.

امروز ما در هر لحظه که نیاز به خرید هر نوع کالا و یا خدمات داریم دست به موبایل میشویم و با یک جستجو در گوگل و انتخاب دو سه سایت اول هر آنچه لازم داریم را تهیه میکنیم.

البته اگر هنوز فکر میکنید که جستجو گر گوگل خود به تنهایی و با استفاده از سیستم های عجیب و قریب بهترین وب سایت ها را شناسایی میکند و در رتبه اول به شما پیشنهاد میدهد ، سخت در اشتباه هستید!

زیرا از زمانی که سرچ در موتور جستجوی بینگ ، یاهو و گوگل مورد استفاده مردم قرار گرفت، کسب و کارها برای نمایش وب سایت خود در رتبه اول رقابتی سخت را شروع کردند.

 

سئو سایت SEO

مدیران کسب و کار‌ها و سایت‌های مختلف با یادگیری الگوریتم های بهینه سازی سایت برای موتور جستجو که سئو نام دارد هر روز وب سایت خود را بهتر و بیشتر در معرض دید جستجوگر های گوگل قرار دادند و بهترین محتوا را در وب سایتی زیبا و استاندارد ارائه کردند تا گوگل برای بالاترین رتبه جستجو انتخابشان کند.

بنابراین هر برندی که میتواند از بهترین متخصصان سئو برای بهینه سازی سایت در گوگل استفاده کند، قطعا در رقابت انتخاب بهترین سایت برای رتبه اول گوگل پیروز است. و اینجاست که سرازیر شدن مشتری های آماده خرید هر روز باعث افزایش فروش و توسعه کسب کارشان میشود.

 

اهمیت طراحی سایت و تولید محتوا در سئو

اگر بخواهید دو شرط اول گوگل برای انتخاب بهترین سایت را بدانید باید بطور خلاصه بگوییم که اول یک هاست و دامین خوب بخرید و برای طراحی سایت بکمک یک تیم متخصص اقدام کنید. وب سایتی که براساس استاندارد های سئو طراحی شده باشد و بسرعت در کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت و گوشی موبایل قابل مشاهده باشد.

در مرحله دوم لازم است برای تولید محتوای مرتبط با کسب و کار خود برنامه ریزی داشته باشید و هر آنچه درباره تجارت خود میدانید که میتواند برای مخاطبان جالب باشد را در قالب مقالات آموزشی بنویسید و در سایت خود قرار دهید و همچنین از ترجمه مقالات خارجی جدید و مرتبط با کار خود غافل نشوید. البته تولید محتوا باید حرفه ای و براساس الگوریتم های سئو باشد.

 

رپورتاژ آگهی بهترین روش بازاریابی اینترنتی و سئو

پس از اینکه وب سایت شما از نظر طراحی سایت و محتوا به شرایط مطلوب از نظر سئو رسید وقت آن است که وب سایت خود را به بهترین حالت در معرض دید گوگل قرار دهید .

برای این مرحله به وب سایت ویرلن VIRLAN مراجعه کنید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن یک محتوای خبری برای معرفی برند ، محصولات و خدمات شما تهیه میکند و آن را در پربازدید ترین و معتبر ترین سایت های خبری ایران منتشر میکند.

اما شاید فکر کنید که این راهکار برای تبلیغات آنلاین و برندسازی میتوانید بسیار گزینه جالب توجهی باشد ولی برای سئو سایت و رسیدن به رتبه اول گوگل چه تاثیری دارد؟

 

دریافت بک لینک فالو دائمی از طریق رپورتاژ آگهی

نکته اینجاست که ویرلن محتوای خبری یا همان رپورتاژ آگهی شما را توسط تیم متخصص سئو و بازاریابی اینترنتی براساس جدید ترین الگوریتم های سئو تهیه میکند. سپس مهمترین کلمات کلیدی مورد نظر شما را در محتوای رپورتاژ به وب سایت شما هایپر لینک میکند.

در این مرحله ویرلن رپورتاژ آگهی را بصورت کمپین در صفحه نخست تعدادی از بهترین و معتبر ترین سایت های خبری ایران منتشر میکند .

بنابراین از آنجایی که مهمترین الگوریتم گوگل برای شناسایی وب سایت شما این است که تعدادی وب سایت پربازدید که رنک و اتوریتی بالایی دارند در بخشی از یک محتوای مرتبط با کسب و کار شما، به سایت شما بک لینک فالو بدهند، رپورتاژ آگهی در خبرگزای های پربازدید بهترین و موثر ترین روش  برای سئو است تا گوگل سایت شما را به عنوان برترین سایت در رتبه اول به جستجو کننده ها معرفی کند.

البته باید بدانید که رقبای حرفه ای شما نیز از همین روش استفاده میکنند.

به همین دلیل ویرلن جدید ترین استاندارد ها برای تهیه بهترین محتوای رپورتاژ و بهترین سایت ها برای انتشار و حتی مناسب ترین زمان پخش خبر را برای شما انتخاب میکند که در دستیابی به بهترین نتیجه بسیار موثر است.

 

منبع : دنیای اقتصاد

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle