Categories
اخبار تبلیغات خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپرتاژ تجارت رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری اقتصادی سئو مقالات رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی استراتژی جدید برای بازاریابی آنلاین و سئو

به تازگی شاهد ظهور برندها و خدمات آنلاین جدید در عرصه وب ایران هستیم که توسط نوآوران و کارآفرینان جوان و هوشمند کشورمان ارائه میشود . امروز ما میتوانیم از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنیم و بخش وسیعی از نیاز خود را از طریق وب سایت ها و اپلیکیشن ها تهیه کنیم .

خدمات بسیاری بصورت آنلاین ارائه میشود و تمام کالاهای مورد نیازمان را میتوانیم از طریق فروشگاه های اینترنتی بخریم .

اما برای مدیران و بازاریابان جالب است بدانند که برندهایی که اکنون در فضای آنلاین ایران مشهور و محبوب شده اند و البته درآمد بسیار بالایی نیز دارند ، از چه روش هایی برای بازاریابی و برندسازی استفاده میکنند .

همچنین اکنون رقابت بسیار بالایی میان شرکت های مختلف وجود دارد ، اما موفقیت برای مدیرانی است که با علم و دانش روز دنیا حرکت میکنند و از روش های جدید و هدفمند برای بازاریابی استفاده میکنند . روش هایی که همواره بالاترین فیدبک را داشته باشد و البته به صرفه تر و کم هزینه تر باشد.

راهکارهای مختلفی برای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی وجود دارد و البته حضور در رتبه های یک تا سه جستجوی گوگل قطعا جزو مهمترین و تاثیر گذار ترین راهکار هاست .

تبلیغات در سایتهای پربازدید ، سئو ، ایمیل مارکتینگ و تبلیغات در شبکه های اجتماعی جزو برترین روش های بازاریابی آنلاین هستند .

اما خلاقیت در تولید محتوا و تخصص در بازاریابی آنلاین میتواند مهمترین تمایز برندهای موفق در فضای آنلاین باشد .

تیم تحقیقاتی شرکت ویرلن پس از بررسی میزان تاثیر گذاری و هزینه انواع روش های دیجیتال مارکتینگ ، رپورتاژ آگهی را به عنوان برترین راهکار برندینگ ، آنلاین مارکتینگ و سئو سایت معرفی کرد .

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست ؟

حتما در سایتهای خبری و آی‌تی ، اخبار تبلیغاتی برندهای مختلف را دیده اید .

رپورتاژ آگهی در واقع همین اخبار تبلیغاتی است که در خبرگزاری ها و سایتهای خبری تخصصی توسط شرکت ویرلن منتشر میشود .

در کشور های توسعه یافته رپورتاژ آگهی را بیشتر با نام روابط عمومی دیجیتال Digital PR میشناسند .

در برخی موارد از رپورتاژ خبری یا گزارش آگهی نیز برای معرفی این راهکار هوشمندانه استفاده میشود .

در واقع یکی از مهمترین راهکار هایی که باعث موفقیت بالای برندهای آنلاین جدید شده است همکاری با شرکت ویرلن برای انتشار رپورتاژ آگهی است .

شرکت تبلیغاتی ویرلن از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ در 100 سایت خبری معتبر ایران همراه برندهای بزرگ و استارت آپ های دانش بنیان برتر است .

چرا رپورتاژ برترین راهکار بازاریابی آنلاین و سئو سایت است ؟

همانطور که میدانید تعداد بنر های تبلیغاتی که در سایتهای پربازدید بصورت تبلیغات کلیکی یا بنر ثابت قرار دارد تا حدی زیاد شده است که همه ما نسبت این بنر ها بی توجه شده ایم و کمتر پیش می آید که روی یک بنر کلیک کنیم .

اما از آنجایی رپورتاژ یک خبر است و مانند سایر اخبار در صفحه اول سایت های خبری منتشر میشود در واقع کاربران اطلاعی از تبلیغاتی بودن آن ندارند و بروی آن کلیک میکنند . اگر محتوای رپورتاژ به نحوه حرفه ای نوشته شده باشد و متن خبر شامل نکات خبری و آموزشی نیز باشد ، کاربران به مطالعه کامل خبر علاقه مند میشوند .

بنابراین کاربران اینترنتی محتوای تبلیغاتی شما را مطالعه میکنند و با ویژگی های وب سایت و همچنین محصولات و خدمات شما آشنا میشوند و نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهنشان می ماند .

نکته مهم اینکه زمانی که یک خبرگزاری معتبر و محبوب در مورد خدمات شما یک خبر منتشر میکند ، اعتبار بسیار بالایی برای شرکت شما ایجاد میشود و کابران برای ارتباط با برند شما مشتاق میشوند .

رپورتاژ موثر ترین راهکار برای سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل است

در متن رپورتاژ آگهی چند کلمه کلیدی به وب سایت شما لینک فالو میشود ، خبر علاوه بر نمایش در صفحه اول سایت‌های خبری ، آرشیو دائمی هم میشود و البته خبرگزاری ها بالاترین اتوریتی را میان کل سایت‌های ایرانی دارند . این یعنی دریافت بک لینک فالو دائمی از سایت هایی با اتوریتی بسیار بالا در گوگل .

این سه مورد مهم ترین استاندارد ها و الگوریتم های گوگل را پوشش میدهد و بنا براین انتشار رپورتاژ در خبرگزاری ها قطعا موثر ترین راهکار برای سئو و بهبود رتبه سایت شما در گوگل میباشد .

اهمیت استراتژی تبلیغاتی و انتشار رپورتاژ آگهی در قالب کمپین

برای موفقیت هرچه بیشتر PR یا DPR که مخفف روابط عمومی دیجیتال یا همان رپورتاژ آگهی است ، باید اهداف برندینگ ، مارکتینگ و سئو را به بهترین نحو پوشش دهیم و برای این امر به یک برنامه ریزی و استراتژی کوتاه مدت ، سالیانه و طولانی مدت نیاز داریم .

انتشار DPR در یک یا دو سایت قطعا تاثیرگذار است ولی نباید انتظار بالایی از فیدبک آن داشته باشید . رپورتاژ باید در قالب پلن و کمپین های مشخصی در طول سال در تعداد بالایی از سایتهای خبری معتبر منتشر شود تا ما به نتایج بسیار عالی در برندینگ ، مارکتینگ و سئو برسیم . کما اینکه در حال حاضر کمپین های رپورتاژ آگهی نسبت به سایر کمپ های تبلیغاتی هزینه کمتری دارند و بسیار موثر تر و به صرفه هستند و تکرار انتشار خبر در کمپ های مختلف توسط برندهای برتر نشانه موفقیت و رضایت آنها از بازخورد آن است .

انتخاب بهترین مشاور و مجری رپورتاژ آگهی

شرکت تبلیغاتی ویرلن برترین مجری انتشار رپورتاژ آگهی در کشور است و انتشار کمپین های رپورتاژ برای برترین برندها در سایت های خبری معتبر نشانه اعتماد مدیران هوشمند به مجموعه ویرلن است . از مشاوره تا اجرای کلیه مراحل تولید محتوا و انتشار رپورتاژ براساس اهداف تبلیغاتی و سئو بخشی از خدمات شرکت تبلیغاتی ویرلن است .

یکی از راه های موفقیت در تبلیغات و سئو ، مطالعه و بررسی رپورتاژ برندهای برتر است . برای بررسی مدل تهیه محتوا در برند های برتر ، حتما از سایت Pr-ads.ir  بازدید کنید .

برای آشنایی بیشتر و مطالعه مقالات آموزشی در مورد تبلیغات آنلاین ، سئو و رپورتاژ آگهی پیشنهاد میکنیم بخش مقالات سایت ویرلن www.virlan.co را مطالعه کنید .

ویرلن بهترین خدمات رپورتاژ آگهی را به برندهای برتر و استارت آپ های هوشمند ارائه میدهد . برای آشنایی با خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن و مشاهده لیست سایت ها و کمپین ها بروی رپورتاژ آگهی کلیک کنید .

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle