Categories
اخبار

چگونه درآمد و فروش خود را چند برابر کنیم؟ [طاها]

چند برابر کردن درآمد و فروش شاید در ابتدا کمی غیرممکن برسد اما بعد از مطالعه این مطلب متوجه خواهید شد که کار چندان سختی هم نخواهد بود!

بدون شک یکی از ابتدایی‌ترین قدم‌های بازاریابی بهره مندی از اطلاعات بازار، بانکهای اطلاعات بروز و هدفمند، امکان ارتباط و انتقال پیام به مخاطبین گروه هدف هر نوع کسب و کاری است.

در این ارتباط ابتدا بهتر است هدف از هر نوع اطلاع رسانی و نوع پیام و میزان و تعداد آن مشخص گردد. افراد خبره در بازاریابی، معتقدند که اگر تصمیم دارید همه قشری را هدف بگیرید، مشخصا پیام تبلیغاتی شما به هیچ فردی کامل انتقال نخواهد یافت. زیرا افراد با هم تفاوت‌های بسیاری دارند و به همین دلیل، هر کدام انتظار متفاوتی از شما خواهند داشت و نتیجه خوبی از این نوع انتقال پیام نخواهند گرفت.

هنگامی که شما می دانید که چه کسی را هدف قرار می دهید، تصمیمی که در مورد تخصیص رسانه ها می شود، بسیار ساده تر است. اگر بازار هدف شما زنان جوان برای خدمات زیبایی و یا افراد سن بالاتر برای فروش سمعک و یا کاشت دندان باشد، نیازی به خرید فضای تبلیغاتی در هر مجله نیست. شما می توانید با هزینه کمتر و با استفاده از سامانه بروز و مخصوص شرکت ماهان نه تنها به تمامی گروه هدف بر اساس نقشه کدپستی، شغل و منطقه دسترسی پیدا کرده بلکه میتوانید با داشتن گروههای مختلف شغلی هدفمند تر از قبل به هر میزان لازم اطلاع رسانی کنید.

شرکت ماهان گستر طاها این فرصت را به شما میدهد که به هر اندازه بتوانید به طور موثر با شناسایی یک بازار به رقابت بپردازید و با یک برنامه بازاریابی، اطلاع رسانی خود را به یک بخش کوچکتر و یکپارچه ولی هدفمند تر از کل بازار متمرکز کنید. با تمرکز منابع بر یک بخش مخصوص مشتری، یک کسب و کار کوچک ممکن است بتواند بهتر از رقبای بزرگتر خود در خدمت یک بازار هدف قرار گیرد. با استفاده از اطلاعات بروز و هدفمند mahansms.com بدون شک چند قدم جلوتر از رقیبان هستید.

چگونه با اطلاع رسانی مخاطب را جذب و به مشتری وفادار تبدیل کنیم؟

صداقت، شفافیت اعتماد، اعتبار،وفاداری، کیفیت، تنوع، قیمت رقابتی، تعامل با مشتری باعث تسریع در افزایش فروش میشود اما نیازمند به معرفی است.

دسترسی دائمی و آسان، سرعت بالا و مقرون به صرفه بودن از جمله عواملی است که باعث شده بازاریابی پیامکی سهم عمده و بسزایی در بازاریابی پیدا کند.

با استفاده از ویژگی های پنل و بانک اطلاعات مشاغل رایگان میتوانید میزان فروش محصولات و خدمات خود را چند برابر کنید.

دانلود رایگان لیست کل مشاغل موجود سایت، تعداد، هزینه فایل، مشخصات تعدادی و نوع فایل بطور مثال کسی که فقط شماره تلفن اتحادیه و یا شغل خاصی بخواهد برای بازاریابی تلفنی و call center و یا مجموعه ای فقط شماره موبایل گروه خاصی بخواهد مثلا نظام مهندسی هر شهر کشور، سازندگان درب و پنجره UPVC، مدیران، شهرکهای صنعتی،ساختمانی، دندانپزشکان تهران، دبیران،  و یا .. و ممکن است دایرکتوری کاملی از نام و مشخصات شغلی گروه خاصی مد نظر باشد که ما در حوزه اطلاعات اشخاص ورود نمیکنیم بجز مواردی که خود شخص در یک دایرکتوری عمومی مشخصات شغلی و فردی خود را برای معرفی اعلام نموده باشد. (مثلا دکتر عباس علیزاده دندانپزشک و شماره تماس و موبایل)

برخی از مهمترین خدمات و ویژگی های پنل ارسال پیامک:

1.مشاوران و کارشناسان مجرب و با تجربه به منظور تهیه متن و پیام مناسب از نظر ساختار و زمان ارسال، جهت معرفی کالا و یا خدمات

2.داشتن منابع مناسب گروه های هدف مخاطبین و مشتریان (بانک موبایل جهت اس ام اس) قابل خرید و دانلود است. همچنین شما میتوانید در سامانه پیامکی ماهان بدون نیاز به خرید بانک های شماره موبایل به گروه خاصی پیامک ارسال کنید و یکساعت بعد از ارسال گزارش دقیق ارسال رو بررسی کنید، مشاهده خواهید کرد که هزینه پیام های نرسیده به پنل شما برگشت خواهد خورد.

  1. اندازه گیری و مقایسه هزینه های تبلیغاتی. بطور مثال یک آژانس تور مسافرتی در یک نوبت پانصد هزار تومان به گروه حجاج و یا گروه مذهبی که در کمپین تبلیغاتی است پیامی ارسال مینماید و یکبار به همین میزان به منطقه خاصی از شهر که مقایسه بازخورد آن نشان از نتیجه انتخاب گروه هدف میباشد.
  2. ابزارهای مناسب جهت اطلاع رسانی پیامک و سامانه هایSMS آن در وب سایت mgtaha.ir قابل بررسی است.
  3. کمپین مخاطبین و تماس گیرندگان در این پنل بصورت اتوماسیون CRM هستند که این باعث حفظ ارتباط شما با مشتری می‌گردد.
  4. تحقیق بازار، شناسایی گروه هدف، انتخاب ابزارهای نوین انتقال پیام، استفاده از ابزارهای مختلف فضای مجازی و مشاوره از مجموعه های شناخته شده و مجری بهترین راهکار افزایش بهره وری سازمانی در فروش میباشد.(ما بطور ویژه هر گروهی را برای مشتریان بطور اختصاصی به سامانه اضافه و بدون هزینه اضافی امکان ارسال به آن گروه هدف خودشان را خواهند داشت.)
  5. امکان جستجوی کدپستی هر استان، شهر، شهرستان، بخش، روستا و حتی محله با پنج رقم کدپستی و اطلاع از تعداد شماره موبایل حتی بر اساس جنسیت و رده سنی

مزایای اطلاع رسانی در فضاهای مجازی

پیامک، قالب های سایت آماده، فروشگاه سازهای اینترنتی، اپلیکیشن ها، نوتیفیکیشن، ایمیل، خبرنامه و شیوه های اینترنتی سرعت بالا، ارزان بودن، ضریب نفوذ بدلیل دارا بودن گوشی تلفن همراه، قابلیت سریع انتقال به دیگران (فوروارد)، خوانده شدن، رضایتمندی نسبی، بروز بودن، مستند شدن در حافظه، امکان ارتباط سریع و یا انتقال دوطرفه پیام بوده که لازمه آن انتخاب صحیح گروه هدف بانکهای اطلاعاتی است که به آنها ارسال میشود

بطور مثال اگر فروشنده تجهیزات پزشکی باشید در صورتی موفق تر خواهید بود که به جامعه بانک شماره موبایل پزشکان بیشتری دسترسی داشته باشید.

و یا برای اطلاع رسانی محله منطقه خاص بهترین انتخاب مجموعه ای است که مدعی است جامعه شماره موبایل بیشتری را از آن مناطق و یا شهرهای مختلف کشور دارا میباشد.

بطور مثال ممکن است شرکت و یا مجموعه ای مدعی باشد گروه پزشکان را دارد ولی در کل پنجاه هزار رکورد و در ده تفکیک تخصص، ولی ما مدعی هستیم گروه بانک موبایل پزشکان بیش از 300هزار رکورد و بیش از پنجاه تخصص را داریم در مورد گروههای مدیران، کارخانجات، مهندسین و هزاران گروه شغلی نیز به همین صورت خواهد بود. ( لینک گروههای مشاغل)

در نهایت شما با صرفه جویی در هزینه و بازده بهتر سرمایه گذاری می کنید. استفاده از این نوع بانک هاو گروه ها کارآمدتر خواهد بود زیرا مخاطبان هدر رفته – کسانی که بعید به نظر می رسند محصول شما را خریداری کنند – به میزان قابل توجهی کاهش می یابند.

هزینه یک پیامک به مخاطب و یک شماره موبایل بستگی به حجم ارسال حدود 10-14 تومان برای ارسال عادی و 14-18تومان برای ارسال به خطوط بلک لیست و یا لیست سیاه مخابراتی بوده که برای هدفمندی انتقال پیام تفکیک کشوری، شهر، منطقه، محله، جنسیت، رده سنی و حتی به تفکیک ریزترین مشاغل و اصناف مختلف در سامانه های پیامکی فراهم شده است.

رضایتمندی بالای 97%، اعضای 15هزار نفری سامانه و نماد اعتماد الکترونیک و مشتریان سازمانی، همچون بازنشستگان نهاد ریاست جمهوری، هلال احمر، حج و زیارت، صدها آژانس مسافرتی و املاک و بیمارستان و کلینیک و مجموعه های درمانی، شرکت و… گویای فعالیت مستمر و رو به رشد این خدمت میباشد.

کاربردهای اطلاع رسانی:

با توجه به اینکه شرکت طاها کاملترین بانک اطلاعات شماره موبایل گروههای مختلف شغلی و اصناف و مناطق کل کشور را دارد به راحتی و در کسری از ساعت میتواند بدون واسطه اطلاع رسانی نماید:

  • جهت معرفی خدمات (پزشکی، آژانس، تور، املاک و..) تبلیغاتی و یا بصورت خبرنامه و ..
  • تبلیغات و برند سازی ( نمونه پیامک : ماهان اس ام اس و مشاغل ایران com بزرگترین مرجع بانک موبایل کشور)
  • فروش کالا و سرمایه زمین کارخانه ملک و مستغلات
  • سهام پزشکی و غیر پزشکی با توجه به انتخاب گروه هدف بانک مشاغل ویژه
  • استخدام، دعوت به همکاری، تغییر آدرس

ارسال اتوماتیک و زمانبندی اعیاد و مناسبتها (تولد، سالگرد، ازدواج، سررسید، جلسات، تاخیرات، ارسال کدفعالسازی، امکان قرعه کشی، پیشنهادات، یادآوری و…) بطور مثال: تبریک: روز پزشک، روز دندانپزشک (امکان ارسال پیام به 47هزار موبایل این گروه) روز مهندس، ایام جهانی گروههای مختلف و یا اعیاد و مراسم هایی چون نوروز به حتی مخاطبین و مشتریان خود در کسری از دقیقه

اطلاع رسانی در همایش ها، کنگره ها سمپوزیوم،  جشن ها، مراسم ها، نمایشگاه،جشنواره، کنسرت، دعوت و هر نوع گردهمایی نیاز به اطلاع رسانی به مخاطب و یا گروه هدف خاصی است که ما این کار را با تفکیک این گروهها  جمع آوری و بروز رسانی آنها ساده نمودیم. که با یک تماس به مشاوران و کارشناسان ما بصورت آنلاین و یا تلفنی 09212181037 آماده همکاری قبل از هرگونه واریز وجه میباشند.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle