Categories
رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه هنر رپورتاژ خرید و فروش

راه های مختلف خرید اینترنتی بلیط تئاتر

ازدحام و شلوغی زندگی در شهرهای بزرگ به جای خود، اما پرداختن به فعالیت‌ها و تفریحات فرهنگی هم همچنان جای خود را در زندگی روزمره شهرنشینان اشغال کرده که یکی از برجسته‌ترین آنها تماشای تئاتر است.

تا پانزده بیست سال پیش نگرانی از تعداد متنابه فارغ‌التحصیلان تئاتر و کمبود فاجعه‌بار سالن‌های اجرا موضوعی بود که نگرانی متولیان امر را برانگیخته بود. اما خوشبختانه بازار سالن‌های خصوصی به موقع فعال شد و تعادل بهتری را در عرضه و تقاضای این محصول فرهنگی رقم زد.

ساخت و بازسازی و اجارهی سالن‌های خصوصی که مبدع آن سالن ایرانشهر بود به سرعت فراگیر شد تا جایی که هم‌اکنون ایدهی اجرای تئاتر در ساختمان‌هایی با کاربری‌های متفاوت یکی پس از دیگری عملیاتی شده و به مرحله اجرا می‌رسد. ماحصل این تکاپوی زیرپوستی این خبر خوشحال‌کننده است که گفته می‌شود طی هفته سوم آبان ماه ۹۶ در تهران هر شب ده هزار نفر به تماشای تئاتر می‌نشینند.

به موازات این عرضه و تقاضای فزاینده، و به یُمن امکاناتی که فضای مجازی در اختیار کاربران و مبتکران قرار داد، قسمت فروش اینترنتی بلیط تئاتر هم در وبسایت‌های بخش خصوصی فعال شد تا بتواند پاسخگوی نیاز شهروندان پر مشغله باشد و از مرارت‌های همیشگی خرید بلیط تئاتر و صف‌های طولانی و خسته‌کننده آن بکاهد. بعلاوه آسایش و اطمینانِ حاصل از خرید اینترنتی بلیط، چنان اعتماد و رضایت خریداران را جلب کرد که هرگز آن را با مراجعه حضوری و سرخوردگی ناشی از ماندن پشت درب‌های بسته سالن‌های تئاتر عوض نمی‌کنند.

اکنون چند سالیست که خصوصاً شهروندان تهرانی به عادت خرید بلیط تئاتر از طریق سایت‌های عرضه‌کننده مأنوس شده‌اند و گروه‌های تئاتر و متولیان تماشاخانه‌ها هم عمدتاً فروش بلیط تئاتر را از طریق این واسطه‌های معتمد و امین انجام می‌دهند.

بنابراین فروش اینترنتی بلیط تئاتر یکی از بازارهای دنیای مجازی‌ست که متقاضیان و عرضه‌کنندگان محصولات فرهنگی را به هم متصل می‌کند و در آن رقابت تنگاتنگی برای جلب رضایت مشتریان به چشم می‌خورد. در این میان اما آنچه که سایت دیوار را از سایر فروشندگان اینترنتی بلیط تئاتر متمایز می‌کند آن است که کارویژهی اصلی سایت دیوار در این بخش از سایت هم خودنمایی می‌کند، و آن اینکه کاربران این سامانه می‌‌توانند بدون هیچ محدودیتی نه تنها به خرید بلکه به فروش بلیط تئاتر خود نیز بپردازند.

بسیار پیش آمده که شما بعد از خرید بلیط، برنامه‌ریزی کاری یا خانوادگی‌تان تغییر کرده، به طوریکه اضطراراً مجبور به سفر شده‌اید، یا به هر دلیل وقت‌گذرانی در یک محفل خانوادگی یا دوستانه را به تماشای تئاتر ترجیح داده‌اید؛ اما از آنجاییکه امکان عودت بلیط در اغلب سایت‌های عرضه‌کننده پیش‌بینی نشده، انعطاف لازم برای تصمیم‌گیری دلخواه از شما سلب می‌شود و
چنانچه به تصمیم جدید خود مصّر باشید مجبورید از مبلغ قابل‌توجهی چشم‌پوشی کنید؛ حال آنکه سایت دیوار اساساً برای جلوگیری از هدررفت هزینه‌های اینچنینی طراحی شده و شما به راحتی می‌توانید در آن به فروش بلیط تئاتر خود اقدام کنید.

از سوی دیگر اگر خودتان به دنبال خرید بلیط تئاتر محبوب‌تان هستید یکی از جاهایی که می‌تواند شما را به وصال تئاتر محبوب‌تان برساند سایت دیوار، بخش فروش اینترنتی بلیط تئاتر، است. روزانه ده‌ها مورد متقاضی فروش بلیط تئاتر به سایت دیوار مراجعه می‌کنند و اگر کمی خوش‌شانس باشید می‌توانید بلیط تئاتر مورد نظرتان را، حتی زیر قیمت، از دیوار خریداری کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle