Categories
خبر و رپورتاژ آگهی بانک ها و موسسات مالی رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها

بانک‌پاسارگاد، بانک برتر سال ۲۰۱۶ به انتخاب بنکر

بانک‌پاسارگاد طبق ارزیابی مؤسسه بین‌المللی بنکر، به عنوان بانک سال جمهوری‌ ‌اسلامی ایران در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.

بنابر اعلام بانک‌پاسارگاد، این بانک به جهت عملکرد درخشان خود برای ششمین سال از سوی نشریه معتبر بنکر، به عنوان بانک برتر جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۱۶ معرفی و نشان بانک برتر را از آن خود کرد.

نشریه بنکر در این‌باره نوشت: بانک‌ پاسارگاد توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد و به‌عنوان برترین بانک ایران انتخاب شود. این بانک در بازار پر پیچ و خم بانکی ایران در سال ۲۰۱۶ موفق شد سرمایه لایه یک و دارایی‌های کل خود را به ترتیب ۲۳ و ۱۷ درصد افزایش دهد، این بانک در سال ۲۰۱۶ توانست علی‌رغم رکود، تورم و رشد ناچیز تولید ناخالص داخلی و در پاسخ به این شرایط، استراتژی پنج رکنی را مدنظر قرار دهد که بر پایه تنوع در منابع درآمد، کاهش مطالبات‌ معوق، افزایش سهم در بازار سپرده‌گذاری، افزایش سرمایه‌ لایه یک و کاهش هزینه‌ها است. همچنین نوآوری و رونمایی از محصولات جدید برای حفظ جایگاه مناسب و پیش‌رو در بازار مد نظر قرار داشته‌ است. از جمله این محصولات جدید می‌توان به سپرده‌ سبز اشاره کرد که در آن سپرده‌گذار می‌تواند بخشی از مبلغ سپرده‌ خود را صرف امور محیط زیستی کند. تمرکز اصلی بانک همچنین  روی گسترش شبکه‌ بین‌المللی خود از طریق افتتاح شعبه، دفاتر نمایندگی و یا بانک‌های زیرمجموعه در سایر کشورها به جز ایران است. در بخش داخل نیز کانون توجه بانک افزایش سهم بازار در تمامی بخش‌ها به خصوص سپرده‌ها، تسهیلات و مبادلات تجاری و بازرگانی است.

پیش از این نیز بانک‌پاسارگاد در سال‌های ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۲ ، ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی موفق به کسب این عنوان، از سوی مؤسسه بین‌المللی بنکر شده‌ بود. این بانک در ارزیابی دیگری توسط این مؤسسه، در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ ، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی، عنوان بانک برتر اسلامی را نیز از آن خود کرد. همچنین بر اساس ارزیابی گزارش مالی سال ۲۰۱۴ بانک‌ها توسط این مؤسسه، جهت انتخاب ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان، بانک‌پاسارگاد موفق شد به عنوان تنها بانک ایرانی، در رتبه ۳۲۸ جهان قرار گیرد.

نشریه‌ انگلیسی زبان بنکر از نخستین مجلات تخصصی و یکی از مراجع اصلی اطلاعات و تحلیل‌های مرتبط با صنعت بانکداری به شمار می‌آید که بانک داده‌ آن، با در اختیار داشتن اطلاعات هزاران بانک در سراسر جهان، می‌تواند به‌خوبی عملکرد مالی و درجه‌ سلامت بانک‌ها را از طریق ارزیابی شاخص‌هایی مانند سرمایه‌ لایه یک و نسبت‌های سوددهی و عملکردی در مقابل رقبایشان ترسیم کند. این نشریه از سال ۱۹۲۶ هر ماهه، مسائل منطقه‌ای و جهانی را همراه تحلیل بازارهای سرمایه، تأمین مالی، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه در گردش، خدمات ضمانتی، تأمین مالی محیطی، تأمین مالی پروژه‌ها و فعالیت‌های بازرگانی، فناوری و… منتشر می‌کند که مورد استفاده‌ تصمیم‌سازان حوزه‌ی مالی قرار گرفته و ملاک بسیاری از تصمیم‌گیری‌های مدیران در این عرصه است.

نشریه بنکر همچنین به جز انتشار اخبار و تفسیرهای مالی و اقتصادی، هرساله بیش از ۸۰ هزار مؤسسه‌ مالی را ارزیابی، و از بین آن‌ها بر اساس معیارهای خود هزار بانک برتر را به صورت کلی و تفصیلی رتبه‌بندی و طی جداولی اعلام می‌کند. علاوه بر این، هر ساله جوایزی توسط این مؤسسه به برترین بانک هر کشور و منطقه، برترین بانک سرمایه‌گذاری، برترین وزیر اقتصاد، برترین رییس بانک مرکزی، برترین نوآوری بانکی و… اهدا می‌شود.

ارزیابی جایزه‌ بانک سال کشورها و مناطق مختلف در دوره‌ سال ۲۰۱۶ بنکر، ۱۴۹ کشور را در بر گرفته است. داوران در این دوره استراتژی بانک‌ها در قبال فناوری‌های روز را نیز مدنظر قرار دادند و میزان انطباق بانک‌ها با راه‌حل‌های نوین مالی را نیز به عنوان یکی از عناصر اظهار نظر خود لحاظ کردند.

 

57398949 57398950

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle