Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی

۵ مقصد مناسب برای تورهای نوروز97

بهار فصل نوشدن و تازگی است. فصلی که به شما امکان تجربه کردن می‌دهد. شروع این فصل با عید باستانی ایرانی‌ها همراه و بهترین فرصت برای سفر و خاطره‌سازی است.

آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان با برنامه‌ریزی ویژه  فهرستی از بهترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را با بهترین قیمت در تورهای نوروز 97 تهیه کرده است که به شما این امکان را می‌دهد با هر بودجه و هر سلیقه‌ای تعطیلات خوشی را در نوروز 97 سپری کنید و تا همیشه آن خاطرات را مرور کنید.

 

نوروز 97 در کوش آداسی؛ جزیره‌ی آفتابی ترکیه

رها شدن از فصل سرما و سوز زمستانی، یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های سفر در تعطیلات نوروز است، برای همین‌ کارشناس‌های گردشگری آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان،  تور کوش آداسی نوروز 97 را به علاقمندان این نوع سفرها پیشنهاد می‌کنند.

کوش آداسی یکی از زیباترین جزیره‌های ترکیه، که درست هم‌زمان با تعطیلات نوروزی، به استقبال بهار می‌رود. با آفتاب دل‌انگیز و ساحلی آرام و طلایی هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر است تا بدون هیچ دغدغه‌ای تعطیلات ویژه‌ای را در این نقطه از ترکیه بگذرانند.

با توجه به استقبال گسترده فارسی‌زبان‌ها برای سفر به این نقطه از این کشور، دولت ترکیه هر سال با برنامه‌های ویژه‌ای جشن‌های دیدنی نوروز برپا می‌کند و به استقبال میهمانان می‌رود.

تور کوش آداسی

کوش آداسی یکی از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری بعد از فصل سرما است. چرا که مسافران در تعطیلات نوروز دمای هوایی بین ۸ تا ۱۳ درجه سانتیگراد حس می‌کنند.

البته با اینکه امکان آب‌تنی در دریا در آن زمان نیست، اما همه به‌خوبی می‌توانند از امکانات مهیج و تفریح‌های آبی هتل‌ها استفاده کنند و لذت گرمای دلنشین آفتاب و آرامش آبی دریا را ببرند.

به‌طور طبیعی بهترین زمان پرواز برای شروع سفر نوروزی از ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه است که به علاقمندان این سفرها پیشنهاد می‌شود برای انتخاب بهترین پرواز در مناسب‌ترین ساعت و اقامت در بهترین هتل‌های کوش اداسی تا پیش از پایان اسفندماه نسبت به خرید تورهای نوروز 97 اقدام کنند. واقعیت این است که به‌دلیل استقبال ایرانی‌ها، معمولا بهترین پرواز و هتل در بهترین زمان سفر نوروزی به‌سرعت تکمیل می‌شود.

البته به  دلیل علاقه‌ی ایرانی‌ها برای سفر به این جزیره‌ی زیبا، امکان خرید تور تا پایان اسفندماه هم فراهم است، اما خب در آن تاریخ انتخاب محدود است و گاهی هتل‌های مشهور و با امکانات جایی برای رزرو ندارند.

 

نوروز97 در دبی؛ ابر شهر توریستی

اگر به‌دنبال سفر به نزدیکترین شهرها و کشورها هستید، می‌توانید در این تعطیلات با تور دبی نوروز 97 همراه شوید و میهمان ابرشهر توریستی دنیا شوید و همانند چهره‌های مشهور بهترین خاطره را از تعطیلات نوروزی خود بسازید.

شهری زیبا که هم می‌توانید از آفتاب دلچسب آن لذت ببرید و هم در ساحل آب‌تنی کنید و هم شب را زیر ستاره‌های کویر طلایی روز کنید. این سفر یکی از لذت‌بخش‌ترین سفرهای شما خواهد بود و شما می‌توانید با هر توانایی بودجه‌ای از امکانات تفریحی و سرگرمی‌های دبی استفاده کنید و لذت ببرید.

اما آنچه که باید برای سفر به دبی در نظر داشته باشید، زمان مناسب برای خرید تور است. به طور طبیعی ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه بهترین زمان پرواز برای شروع سفرهای نوروزی است که برای خرید تور دبی در این تاریخ‌ها، شما بهتر است تا پیش از نیمه‌ی اسفند‌ماه اقدام کنید.

چون مطابق قوانین کشور امارات، شهروندان ایرانی برای سفر به این شهر باید ویزای ورود به کشور را از سفارت در ایران دریافت کنند. بنابراین با توجه به این روند اداری، خرید هر چه زودتر این تورها به شما این امکان را می‌دهد که با بهترین برنامه‌ی سفر عازم دبی شوید.

در نتیجه هرچه خرید تور را به تعویق بیاندازید، بسیاری از هتل‌های خوب و پرواز‌های مناسب از دست می‌رود و امکان انتخاب مناسب سخت‌تر می‌شود.

 

نوروز97 در تایلند؛ آرامش در بهشت روی زمین

اما اگر امکان سفر به نقطه‌ای دورتر دارید، شک نکنید و تور تایلند نوروز 97  را انتخاب کنید و با آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان همراه شوید.

این کشور ساحلی فیروزه‌ای تصویری واقعی از بهشت روی زمین را روبه‌روی شما می‌گذارد. این نقطه‌ی سبز و زیبای دنیا، درست هم‌زمان با فصل بهار در ایران، تابستان دل‌انگیز است.

می‌توانید به ساحل بروید و ساعت‌ها در آبی لاجوردی دریا شنا کنید و یا از هزاران هزار، بازی و تفریح آبی لذت ببرید و خاطره‌ای تکرار ناشدنی برای خود بسازید.

 

تایلند

البته سفر به تایلند نیاز به برنامه‌ریزی ویژه دارد، چرا که اگر مایل باشید در بهترین زمان، یعنی از ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین سفر خود را شروع کنید، حداکثر تا پیش از پایان بهمن‌ماه باید تور نوروزی خود را خریده باشید.

برای سفر به تایلند دریافت ویزا از سفارتخانه‌ی این کشور در ایران الزامی است و خب به‌طور طبیعی روند اداری و خرید تور کمی‌ زمان‌برتر از دیگر تورهای نوروزی است.

بهتر است بدانید متاسفانه امکان خرید تور مناسب برای بعد از بهمن‌ و یا حتی در نیمه‌ی اسفندماه نیست، چون  بیشتر هتل‌ها و خط‌‌های هوایی تایلند پر می‌شوند و کمی تعلل در خرید تور نوروزی، ممکن است امکان سفر به تایلند در تعطیلات نوروز را از شما بگیرد.

 

نوروز97 در مالزی؛ سرزمین زندگی در آینده

یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در ایام عید، تور مالزی نوروز 97  است، کشوری با آب و هوایی بهاری و البته دنیایی دیدنی و سرگرمی‌های شگفت‌انگیز خانوادگی.

شما با سفر به مالزی، قدم به دنیای مدرن می‌گذارید که شما را می‌تواند با سال‌های آینده‌ی زندگی مدرن بشر روبه‌رو کند.

اینجا بهشت فرزندانتان است و می‌توانید بهترین امکانات و تفریحات هیجان‌انگیز و تجربه‌های ناب علمی را هرماه با آنها تجربه کنید.

شما در بهترین فصل سفر در نوروز وارد این کشور می‌شوید. هوا به هوای تابستان نزدیک است و از حجم انبوه مسافران ویژه‌ی تعطیلات کریسمس و ژانویه کم شده و همه‌ي امکانات با بهترین کیفیت در اختیار شماست!

به‌خوبی می‌دانید که شروع سفر از ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین، بهترین زمان سفر است و شما برای همراهی در این تاریخ باید تا پیش از پایان اسفندماه نسبت به خرید مناسب‌ترین برنامه‌ی سفر اقدام کنید.

 

نوروز97  در استانبول؛ زیباترین شهر گردشگری

اگر خیلی به فکر استراحت در آفتاب و آب‌تنی در آب‌های ساحلی نیستید، بد نیست این‌بار نوروز را در یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری بگذرانید. تور استانبول نوروز 97  همیشه پرطرفدارترین برنامه‌ی سفر در تعطیلات عید است

شما با همراهی این تور، قدم به یکی از زیباترین مقاصد گردشگری دنیا می‌گذارید و نوروزی متفاوت از هر سال را تجربه می‌کنید.

مدیران شهری در استانبول همانند دیگر شهرهای ترکیه، برای جشن نوروز فارسی زبان‌ها آماده می‌شوند و برنامه‌های ویژه‌ای را به این مناسبت در شهر برپا می‌کنند.

استقبال ایرانی‌ها از سفر به این شهر زیبا و دیدنی آنقدر زیاد است که بیشتر تفریح‌ها و امکانات سرگرمی که پیش از این به دلیل برودت هوا، تعطیل بودند شروع به فعالیت و از مسافران ایرانی دعوت می‌کنند که در آن برنامه‌ها شرکت کنند.

تور استانبول

حتی بزرگترین مراکز خرید هم بسیاری از فستیوال های خرید استانبول را در این زمان شروع می‌کنند.

حالا اگر می‌خواهید برای سفر به استانبول برنامه‌ریزی ‌کنید در نظر داشته باشید، بهترین تاریخ برای پرواز و شروع سفر نوروزی از ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین ماه است.

شک نکنید؛ این تاریخ‌ها همیشه با استقبال مسافران نوروزی مواجه می‌شود، برای همین به مسافران خوش‌سلیقه پیشنهاد می‌شود برای انتخاب بهترین هتل‌ها و سفر با بهترین خط‌های هوایی پیش از اسفندماه تور نوروزی خود را انتخاب و خرید کنند.

واقعیت این است؛ برنامه‌های تور در این تاریخ‌ها به‌سرعت پر می‌شود و زمان‌های مناسب سفر و اقامت در بهترین هتل‌ها کم‌کم از دست می‌رود.

با این‌حال شرایطی برای همه‌ی علاقمندان به سفر نوروزی به‌گونه‌ای پیش‌بینی شده است که حتی تا پایان سال هم امکان خرید تور وجود دارد. شما می‌توانید تا هفته‌ی اول تعطیلات نوروز هم نسبت به خرید تور البته با کمی محدودیت امکانات و پرواز اقدام کنید و تعطیلات خوشی را در استانبول بگذرانید.

با همه‌ی توضیحات، شما می‌توانید برای آشنایی بهتر و یا مشاوره‌ی خرید تور برای نوروز ۹۷، با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره‌ی کارشناس‌ها و متخصصان گردشگری آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان استفاده کنید و بهترین سفر را با هزینه‌ای مناسب برای تعطیلات نوروز خریداری کنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle