Categories
اخبار برترینها رپرتاژ آگهی برند های پزشکی و سلامت رپورتاژ آگهی

گوگل فارغ‌التحصیل دانشکده پزشکی نیست!

نگرانی‌هایتان را از هاسپیتل بپرسید

افراد در موقعیت‌های متفاوتی قرار می‌گیرند که دسترسی به پزشک ندارند یا با وجود نگرانی‌هایی که برایشان پیش می‌آید حاضر نیستند که هزینه قابل توجه ویزیت پزشکان را پرداخت کنند تا فقط از آن‌ها سوال کوچکی در مورد سلامتی‌شان بپرسند و یا اینکه نگرانی خود را با آن‌ها در میان بگذارند.

وقتی نمی‌دانند که آیا رژیم غذایی درستی دارند، وقتی دارویی مصرف کردند اما تاثیرش را ندیدند یا دچار عارضه دارویی شده‌اند، زمانی که باردار هستند و قدم در دنیایی ناشناخته و پردغدغه گذاشته‌اند که نیاز به پیگیری و آگاهی مداوم دارد، وقتی علائمی دارند که نگرانشان کرده‌ است، وقتی احساس بی‌انگیزگی یا اضطراب می‌کنند و نیاز دارند با یک روانپزشک صحبت کنند، وقتی دچار اختلالات قاعدگی شده‌اند و یا نمی‌دانند بهترین راه جلوگیری از بارداری برایشان چیست. وقتی که جواب آزمایشی را گرفته‌اند و از صبر کردن تا رسیدن وقت پزشک کلافه هستند و …

این موقعیت‌ها اگر چه حیاتی نیستند و زندگی افراد را تهدید نمی‌کنند اما کیفیت زندگی و سلامت روحی و فیزیکی را مستقیم تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. افراد به دلایل متفاوت در این مواقع به پزشک مراجعه نمی‌کنند و به تدریج دچار اصطکاک فیزیکی و روحی می‌شوند.

دنیای مجازی، مقالات اینترنتی و اپلیکیشن‌های موجود در این زمینه با دادن فرضیه‌هایی کلی و گاهی به کلی اشتباه درباره اینکه علائم می‌توانند نشانه چه باشند تنها باعث آشفتگی ذهن کاربران دنیای مجازی می‌شوند. در صورتی که افراد با توجه به شرایط منحصر به فرد خود هر کدام بررسی و  راه‌حل مخصوص خود را می‌طلبند.

هاسپیتل، اپلیکیشن مشاوره پزشکی و سلامتی، سعی کرده است راه حلی برای این شرایط ارائه دهد. در این برنامه کاربر می‌تواند در ۲۴ ساعت شبانه روز به پزشکانی که عضو این برنامه هستند پیام دهد و یا با آن‌ها تماس تلفنی برقرار و بلافاصه مشاوره بگیرد. در حال حاضر پزشکان هاسپیتل در این دسته‌بندی‌ها فعال هستند: عمومی و سلامتی، روانپزشکی و سلامت روان، مامایی و سلامت بارداری، اطفال و کودکان، طب فیزیکی و ورزش، دندانپزشکی و سلامت دهان و دندان، تغذیه و تناسب اندام.

داخل هر دسته‌بندی لیست پزشکان را می‌توان دید. هر پزشک در هاسپیتل یک پروفایل دارد که در آن درباره او توضیح داده شده و اطلاعاتی مانند سوابق کاری و شماره نظام پزشکی وی قابل مشاهده است. همچنین شما می‌توانید امتیاز و نظر سایر کاربرانی که با وی تماس گرفته‌اند را ببینید. در پروفایل برخی از پزشکان ویدئوهایی با محتواهای پزشکی و سلامتی از همان پزشک وجود دارد که تماشا کردن آن برای کاربران نه تنها هزینه‌ای نخواهد داشت بلکه سوالات بسیاری از کاربران را برطرف می‌کند همچنین کاربران می‌توانند تمام سوالاتی که حین دیدن ویدئو برایشان پیش می‌آید را از همان پزشک بپرسند.

اپلیکیشن هاسپیتل محدود به مشاوره تلفنی نمی‌شود در این برنامه بخش جالبی وجود دارد به عنوان پرسش و پاسخ در این قسمت کاربران می‌توانند سوال خود را رایگان بپرسند و با توجه به موضوع آن از چند پزشک و ماما و یا روانپزشک پاسخ بگیرند. برای دانلود اپلیکیشن هاسپیتل کلیک کنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle