Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال

۴ دلیل برای اینکه گوشی سامسونگ بخرید [دیوار]

گوشی سامسونگ در ایران طرفداران زیادی دارد. اگر مشتری سابق این محصول باشید تعویض گوشی برای شما سخت خواهد بود. تجربه کاربری گوشی‌های اندرویدی سامسونگ برای بسیاری از مشتریان اعتیاد آور است؛ به صورتی که آنها حتی نمی‌توانند تصور کنند که روزی بخواهند سراغ محصولات دیگر بازار مانند آیفون بروند. ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از زبان فارسی به محبوبیت این گوشی در ایران کمک زیادی کرد. سامسونگ با آخرین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت ۹ و بعد از آن مدل پلاس ورود باشکوهی به بازار موبایل داشت. البته قیمت این پرچم‌دار نیز مانند تمام پرچم‌داران بالا است. اگر به محصولات سامسونگ علاقه ‌دارید با ما برای بررسی ارزش خرید گوشی سامسونگ در بازار فعلی موبایل همراه باشید.

همیشه راه نجاتی برای گوشی سامسونگ وجود دارد

یکی از مزایای خرید موبایل سامسونگ پشتیبانی محصولات آن در ایران است. به این ترتیب همیشه امیدی به تعمیر گوشی سامسونگ معیوب شما وجود دارد. فراوانی قطعات و تخصص تعمیرکاران را نیز به این لیست اضافه کنید تا خیالتان از بابت استفاده‌ی بلند مدت از این محصول راحت شود. گوشی‌های موبایل بیشتر اوقات در معرض آسیب‌ هستند. سامسونگ بسیاری از گوشی‌های خود را ضد آب تولید می‌کند؛ ‌دقت کنید که این موضوع به این معنا نیست که شما می‌توانید گوشی خود را در آب شناور کنید. ضد آب بودن در محصولات سامسونگ یعنی اگر گوشی را برای چند لحظه زیر شیر آب بگیرید آسیب نمی‌بیند.

سامسونگ راحت و مهربان است

بله درست خواندید. گوشی‌های سامسونگ با شما سر جنگ ندارند. آنها دست شما را برای استفاده از اپلیکیشن‌های متنوع باز می‌گذارند. مارکت‌های ایرانی مانند کافه بازار، هر اپلیکیشنی که فارسی زبان نیاز دارد را به راحتی برای دانلود آماده کرده‌اند. به این ترتیب کاربر سامسونگ در دسترسی به اپلیکیشن‌های مورد نیازش با مشکل مواجه نخواهد شد. تقریبا بیشتر افراد در هر سن و سالی بعد از مدتی با تمام جزییات تلفن همراه سامسونگ خود آشنا می‌شوند؛‌ در صورتی که حتی کاربران قدیمی iOs ممکن است تا مدت‌ها با ویژگی‌های نرم افزاری گوشی خود آشنا نشوند.

سامسونگ کند نیست

پایین بودن سرعت گوشی بسیار کلافه کننده است. واقیعت این است که گوشی‌های سامسونگ پردازش‌کننده‌های ضعیفی ندارند، اما سیستم عامل اندروید به دلیل باز بودن در معرض حمله قرار دارد. یک آنتی ویروس روی گوشی خود نصب کنید. مدام از اطلاعاتی مانند عکس‌ها نسخه پشتیبان تهیه کنید و حافظه گوشی را با عکس‌ها، موزیک و فیلم اضافه پر نکنید. برنامه‌های اضافی را پاک کنید تا سرعت گوشی شما بهتر شود.

طیف قیمت‌های سامسونگ گسترده است

بودجه در خرید گوشی بسیار اهمیت دارد. سامسونگ تنوع گوشی بسیار زیادی دارد و تنوع مدل به معنی تنوع قیمت است. از زیر یک میلیون تومان به بالا می‌توانید یک گوشی سامسونگ نو بخرید. بازار خرید و فروش گوشی سامسونگ در سایت دیوار نیز بسیار داغ است. اگر مدل نو متناسب به بودجه‌ی خود پیدا نکردید نا امید نشوید. در بین آگهی‌ها می‌توانید سامسونگ مورد نظرتان را با قیمت پایین‌تر پیدا کنید. در صورت خرید مدل دست دوم به سالم بودن بدنه، موجود بودن جعبه گوشی و یکسان بودن سریال گوشی و جعبه، سالم بودن ال‌سی‌دی، موجود بودن قلم (در سری نوت) و ریجستر بودن گوشی در کشور توجه کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle