Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی

۵ مقصد گردشگری که باید در تعطیلات نوروز ببینید

بهار فصل تغییر است، همانطور که طبیعت با شکوفه‌های رنگارنگ نوید، نو شدن و تازگی را می‌دهد. سال جدید برای زندگی جدید شروع می‌شود. زندگی که امسال می‌تواند شکلی متفاوت داشته باشد و با سفر و خاطره‌ای هیجان‌انگیز شروع شود.

آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان با برنامه‌ریزی ویژه فهرستی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری را در برنامه‌‌ی تورهای نوروز 97 پیش‌بینی کرده است که شما با بررسی دقیق هریک از آنها، به سادگی نوروزی متفاوت‌تر از سال‌های قبل را تجربه کنید.

 

تایلند ؛ زمرد آسیا

بهار شاید یکی از لذت‌بخش‌ترین فصل‌های سال است که هر دگرگونی در آن زیبا و دلنشین است. برای همین زیبایی‌های طبیعت جانی دوباره می‌گیرد و دیدن آن زیبایی‌ها در آب و هوایی گرم و معتدل بسیار دل‌انگیز است. این انتخاب را می‌توانید با همراهی  تور تایلند نوروز 97  انجام دهید و در یک تکه از بهشت بر روی زمین زیباترین تصاویر را از طبیعت سبز و دلربا به‌خاطر بسپارید.

عید، بهترین زمان برای رفتن به تایلند است، کشوری که زمرد آسیا نام دارد، آنقدر از دریا، جنگل و کوه انباشته است که شما در هر نقطه‌ای از آن می‌توانید هزاران خاطره‌ی زیبا بسازید. اتفاقا با  پایان تعطیلات کریسمس در تایلند، از حجم شلوغی‌ها  کم می‌شود و  فروردین فرصت مناسبی است که به خوبی از همه‌ی تفریح‌ها لذت ببرید و در خلوتی به دیدن آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری این کشور بروید.

ویژگی‌ها و جذابیت‌های دیدنی تایلند، سرگرمی‌ها و تفریح‌های بکر آبی و یا هیجانات غیرقاتبل توصیف در میان کوه‌ها و جنگل‌های این سرزمین زیبا، جذابیت سفر به آنجا را آنقدر پر رنگ کرده که مشتاقان سفر به این نقطه از دنیا، تلاش می‌کنند پیش از پایان سال و در اواخر بهمن‌مناه نسبت به خرید تور تایلند نوروز ۹۷ اقدام کنند تا این سفر خاطره‌انگیز را با بهترین پرواز واقامت  در مجهزترین هتل انجام دهند. چون آنها می‌دانند که  از  ۲۷ اسفند تا هفته‌ی اول فروردین بهترین زمان سفر با بهترین پروازها و اقامت در بهترین هتل‌ها در تایلند است.

واقعیت این است، دمای هوای تایلند در نوروز بین ۲۹ تا ۳۲ درجه سانتیگراد است به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم  از ساحل طلایی، آب‌های آرام و آبی و هوای گرم کمی تابستانی هر نقطه از این کشور بسیار لذت ببرید.

هم‌زمانی بهار و میزبانی از ایرانی‌ها به تایلندی‌ها یادآوری کرده که در این فصل پرمسافر برنامه‌های ویژه‌‌ی نوروزی داشته باشند. به همین مناسبت همه‌ی هتل‌ها برنامه‌های ویژه پیش‌بینی می‌کنند و هم زمان با جشن‌های نوروزی هتل‌ها، جشن‌ بهار تایلند هم شروع می‌شود و در همان جشن نمایشگاه گل و گیاه چیانک‌مای برگزار می‌شود.

 

مالزی ؛ سرزمین آسمانخراش‌ها

آب و هوای معتدل و مناسب سفر ، فقط در تایلند نیست و تور مالزی نوروز 97  هم این نعمت را به مسافران خود هدیه می‌کند. کشوری که پر است از جشن‌ها ادیان و مذاهب مختلف، همز مان با نوروز با ایرانی‌ها هم‌نوا می‌شوند و بسیار برنامه‌ی ویژه و جشنواره برای میهمانان خود برنامه‌ریزی می‌کنند. این کشور که یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر خانوادگی است. در اینجا فرزندانتان هم می‌توانند در زیباترین پارک‌های ملی در کنار انواع گیاهان و حیوانات ساعت‌ها را در طبیعت بگذرانند.

اما این همه‌ی جذابیت دنیای مدرن نیست و مالزی نقطه‌ای از دنیا است که فرزندان شما می‌توانند در دنیای آینده و یا حتی در زمان دایناسورها زندگی کنند و تجربه‌های بکری از رازهای ناشناخته به‌دست بیاورند.

هر جایی از این کشور می‌تواند خاطره‌ای کم‌نظیر بسازد و نوروز ویژه‌ای را برای شما رقم بزند. مثلا می‌توانید از کوالالامپور، پایتخت مدرن این کشور کمی دور شوید و به زیباترین جزایر دنیا برسید و تصاویر کارت‌پستالی به خاطر بسپارید.

رفتن به جزایر و سواحل مالزی یکی از بهترین تجربه‌های شما از سفر به این کشور است. هم بلندترین تله‌کابین جهان در لنکاوی را سوار می‌شوید و از میان ابرها به درختان سرسبز نگاه می‌کنید و هم می‌توانید ساعت‌ها بر روی بلندترین پل دنیا در پنانگ قدم بزنید و منظره‌ دلچسب آبی دریا را تماشا کنید.

مالزی

 

هم‌زمان با جشن‌های نوروز در مالزی هم جشن‌های کوچک محلی برگزار می‌شود، اما اگر از این جشن‌ها سیر شدید، حتما تلاش کنید و میهمان جشنواره‌ی موسیقی مالزی شوید.

از ویژگی‌های دیگر سفر در این فصل، فستیوال‌های بزرگ حراج است که تقریبا در همه‌یمراکز خرید مشهور و شناخته شده‌ی مالزی برگزار می‌شود.

 

استانبول ؛ شهر داستان‌های عاشقانه

سفر به ترکیه و آن هم اقامت در استانبول، شاید بدیهی‌ترین برنامه‌سفر نوروزی باشد. اما شما می‌توانید امسال با  تور استانبول نوروز 97  با مناسب‌ترین قیمت و بهترین برنامه‌ریزی تعطیلات خود را با بهترین خاطره بگذرانید.

مسوولان استانبول هم‌زمان با نوروز به مناسبت ورود هزاران ایرانی تلاش کرده‌اند برنامه‌های ویژه‌ای به منظور شادباش سال نوو نوروز باستانی پیش‌بینی کنند. برخلاف تصور همه، اکثر تفریح‌ها و سرگرمی‌هایی که پیش از بهار و با شروع فصل سرما تعطیل شده بود، در این روزها کم‌کمن فعالیت خود را شروع می‌کنند و شما می‌توانید در آرامش و به‌دور از انبوه جمعیت و گردشگران تابستانه‌ی استانبول از آنها استفاده کنید. به‌دیدن آثار تاریخی بی‌نظیر و تکرار نشدنی استانبول بروید و در هوای مطبوع بهاری، در بزرگترین

پارک‌ها و باغ‌های شهری قدم بزنید و یا سوار بر کشتی، مسافر یکی از جزیره‌های استانبول شودی و یک‌روز را در آنجا اقامت کنید.

استانبول

 

کنار ساحل از آفتاب لذت ببرید و یا از کافه‌هیا تلخ‌ترین اما خوشمزه‌ترین قهوه‌ی ترک را بخرید و نوش‌جان کنید.

در حقیقت نزدیکی فرهنگ ایرانی‌ها و ترک‌ها احساس ناراحتی و یا شاید دلتنگی و دوری از وطن را هیچ‌‌وقت برای شما به‌جود نمی‌آورد. در این روزها برنامه‌های متعدد فارسی زیادی پیش‌بینی شده است که خود به جذابیت‌های حضور در این شهر می‌افزاید و مشتاقان دیدار از جاذبه‌های گردشگری استانبول را بیشتر می‌کند.

به‌طور طبیعی از هفته‌ی پایانی اسفند سفرهای نوروزی شروع می‌شود و بسیاری از ایرانی‌ها از آن زمان برای سفر به استانبول برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

آنتالیا ؛ دنیای  تفریح و خوشگذرانی

اما ترکیه را می‌توانید ر بهار، کنار ساحل تجربه کنید و میهمان  تور آنتالیا نوروز 97  باشید. آبی آرام دریای مدیترانه و ساحل طلایی آنتالیا در هوای مطبوع بهاری جان می‌دهد برای تجربه‌ی آرامش. اینجا شهر تفریح و خوشگذرانی است و شک نکنید و که در روزهای تعطیلات عید بهترین و متنوع‌ترین برنامه‌های تفریحی پیش‌بینی‌شده است که شما از اقامت در این شهر ساحلی لذت ببرید. به طور کلی آنتالیا گرم‌تر از دیگر شهرهای ترکیه است و از نشانه‌های  آن هم هوای بهاری، با آفتاب درخشان است.

 

آنتالیا

همزمان با حضور شما در این فصل، جشن‌های بهاری هم  شروع می‌شود که بسیاری از آنها مخصوص ایرانی‌ها و مسافران کشورهایی است که به‌طور ویژه نوروز را جشن می‌گیرند. به همین دلیل در کنار این جشن‌ها فستیوال‌های خرید و تخفیف‌ها و حراج‌های ویژه‌ای هم برگزار می‌شود.

 

 

دبی ؛ شهر کویرنشینی و ساحل‌گردی

یکی دیگر از کشورهای جذاب برای تعطیلات نوروز تور دبی نوروز 97 است. اینجا دنیای جشن‌ها و فستیوال‌های رنگارنگ و جذاب است . دبی، جاذبه‌ی گردشگری که از سراسر دنیا به آنجا می‌آیند در ایام عید به معنای واقعی بهار است و شما می‌توایند در هوای دلچسب این شهر هم از ساحل و آبی دریا لذت ببرید و هم در کویر ماجراجویی کنید.

ماجراجویی‌هایتان هم که تکمیل شد، خیلی ساده می‌توانید روزها را در فستیوال‌‌های حراج دبی حاضر شوید و بهترین خریدهای سال خودذ را همانجا انجام دهید.

دبی

 

اینجا هم همانند ترکیه، مسوولان را برآن داشته که برای میزبانی مکناسب از ایرانی‌ها برنامه‌های متنوع فارسی‌زبان و مخصوص ایرانی ها داشته باشند. یکی از برزگترین گردهمایی مشهورترین سرآشپزهای دنیا در جشنواره غذای مدیاسیتی دبی برگزار می‌شود که اتفاقا هم‌زمان با تعطیلات نوروز در آنجا برگزار می‌شود. شما در واقع به میهمانی بزرگی دعوت شده‌اید که می‌توانید هر لحظه غذایی از یکی از مشهورترین سرآشپزهای دنیا را مزه کنید!

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle