Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی

کشینه (Cashineh) وبسایتی که بدون آن نباید خرید آنلاین کرد

کشینه وبسایتی است که به تازگی شروع به کار کرده و بنیانگذار Affiliate Marketing در ایران می باشد.

سیستم کار به این صورت است که با تشویق مردم به خرید اینترنتی درصدی از خرید هایشان را به صورت کشینه به آنها برمی گرداند. کاربرها پس از رسیدن به ۳۰ هزار تومان در حساب خود می توانند آن را به حساب بانکی خود منتقل کنند.

با پیشرفت تکنولوژی در کشور عزیزمان تمایل مردم به انجام تمامی امور به صورت آنلاین هم افزایش یافته است، خرید اینترنتی هم استثناء از این امر نیست. با پیدایش فروشگاه های اینترنتی مختلف رقابت تنگاتنگی را بین این فروشگاه ها برای رسیدن به مشتری بیشتر و طبیعتا فروش بیشتر ایجاد کرده است. فروشگاه ها اغلب اقدام به پایین آوردن حداکثری قیمت ها، برگذاری کمپین های مختلف تبلیغاتی، اسپانسر رویدادهای مختلف شدن، ایجاد کد تخفیف به مناسبت رویدادهای مختلف و … می کنند.

کشینه با تعامل با هزاران فروشگاه های اینترنتی برتر این هزینه تبلیغات را به خود کاربر باز پس می دهد.

همچنین هر فروشگاه در سایت Cashineh شامل تمامی کوپن تخفیف موجود می باشد که خود ارزانترین حالت خرید را برای مشتری ممکن می کند.

برای استفاده از کشینه کافیست به سایت Cashineh وارد شده و پس از عضویت به دنبال کالا و یا فروشگاه مورد نظر خود گشته. شرایط و قوانین استفاده هر فروشگاه را مطالعه کرده و از طریق لینک های موجود به فروشگاه مورد نظر هدایت می شوید. مراحل خرید با همان شرایط همیشگی خود در فروشگاه مقصد طی می شود و شما کالا و یا محصول خود را دریافت می کنید. تیم کشینه در کمتر از 24 ساعت کشینه مورد نظر شما را به حساب کاربری شما اضافه کرده و شما لذت خرید از یک فروشگاه آنلاین معتبر را همراه با دریافت کشینه درانتها تجربه خواهید کرد. کشینه راهی را به شما معرفی می کند که بتوانید کالاهای روزمره خود را با پایین ترین قیمت تمام شده خریداری کنید. از این روست که کشینه انتخاب افراد باهوش و اقتصادی است.

تنوع کالا در دسته بندی های گوناگون، دارا بودن تمامی کوپن های تخفیف هریک از فروشگاه های آنلاین، وهمکاری با هزاران فروشگاه اینترنتی معتبر مهمترین دلایل محبوبیت واعتماد کاربران به کشینه است.

ممکن است بعضی افراد بپرسند که Cashineh چطور می تواند تخفیف نقدی از بسیاری از فروشگاه های آنلاین دریافت کند؟
ساده است: فروشگاه هایی که شما در سایت Cashineh مشاهده می کنید یک کمیسیون از هر فروش به کشینه پرداخت می کنند، اکثر وب سایت هایی که بر پایه فروش هستند این کمیسیون را برای خود نگه می دارند اما کشینه بیش تر این کمیسیون را به کاربرانش باز می گرداند.
تیم کشینه همواره مجموعه ای از کوپن تخفیف آنلاین و تخفیف های نقدی را به خریداران خود ارائه می کند و هوشمندانه ترین راه جهت خرید از فروشگاه های آنلاین را فراهم آورده است که این امر باعث می شود که خرید کردن با کشینه، سریع و راحت و اقتصادی باشد.

همچنین یکی از این ویژگی‌های جذاب این است که به محض عضویت در وبسایت  www.Cashineh.com مبلغ ۶ هزار تومان کشینه به عنوان پاداش خوش‌آمدگویی به حسابتان واریز خواهد شد و با عضویت هر فرد جدیدی که از طریق شما با کشینه آشنا شود، مبلغ  ۸ هزار تومان کشینه دریافت خواهید کرد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle