Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

راهی ساده و سریع برای کسب درآمد از ویلا و اقامتگاه [جاباما]

اگر در هر یک از شهرهای ایران دارای ویلا یا اقامتگاه هستید و می‌خواهید به راحت‌ترین شیوه ممکن و بدون حضور واسطه‌های محلی و… از ویلا و اقامتگاه خود کسب درآمد کنید به جاباما مراجعه کنید.

شما می‌توانید با سامانه ثبت و رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه جاباما ، ویلا، اقامتگاه و کلبه‌های جنگلی خود را به مسافران معرفی کنید، اجاره دهید و به آنها برای اجاره اقامتگاه ، ویلا و…. کمک کنید.

از مزایای این کار، کوتاه شدن دست واسطه‌هایی است که ویلای شما را با قیمت‌های غیر واقعی به مسافران اجاره می‌دهند و سود هنگفتی نصیب‌شان می‌شود.

با جاباما شما می‌توانید مراحلل رزرو اقامتگاه و ویلای خود را مدیریت کنید و ویلا را با نرخ مصوب خود اجاره دهید، نه با قیمت واسطه‌هایی که برای خود سود در نظر می‌گیرند.

سامانه ثبت و رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه جاباما، بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه می‌دهد. شما می‌‌توانید با مراجعه به وب‌سایت جاباما، ویلای خود را ثبت و ویژگی‌های آن را همراه با موقعیت جغرافیایی و عکس‌های مختلف به مسافران معرفی کنید. یادتان باشد هزینه رزرو ویلا برای هر شب را نیز اعلام کنید تا پس از رزرو به حسابتان واریز شود.

به عنوان مثال، اگر دارای ویلا و اقامتگاه هستید در هر فصلی از سال، می‌توانید ویلا و اقامتگاه خود را به راحتی اجاره دهید و هزینه را آنلاین دریافت کنید.

پس اگر قصد دارید برای رزرو اقامتگاه، ویلا و… خود اقدام کنید به جاباما مراجعه کنید و با خیال راحت ویلای خود را اجاره دهید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle