Categories
اخبار رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ خرید و فروش

هر گرافیست و گیمری یکی از این کامپیوترها را نیاز دارد

تقریبا تمام افراد با کامپیوترها سر و کله می‌زنند؛

به همین دلیل خرید کامپیوتر به یکی از خریدهای اساسی برای تمام خانه‌ها تبدیل شده است و حتی مانند تلوزیون برای هر خانه‌ای واجب شده است.

علاوه بر استفاده‌های عمومی که کامپیوتر دارد، برای بعضی‌ها یک ابزار اساسی برای کار و سرگرمی محسوب می‌شود. وقتی صحبت از کاربرهای تخصصی است، مسلما انتخاب‌ها نیز تخصصی‌تر می‌شوند.

اگر این مقاله را می‌خوانید، یعنی یا محصولات شرکت اپل برای شما جذاب هستند و یا قصد دارید بیشتر به معجزه‌های این شرکت ایمان بیاورید و  تردید‌های خود را برای خرید آی مک رفع کنید. ویژگی‌های ذکر شده در این مقاله مربوط به آخرین مدل موجود در بازار یعنی آی مک رتینا 5k است.

دکور را مدرن و مینیمال کنید

تمام کسانی که به فلسفه‌ی مینیمالیسم و طراحی‌های ساده علاقه‌مند هستند، از طراحی‌های محصولات اپل لذت می‌برند. اپل همیشه تلاش کرده است تا همه چیز را مختصر و مفید و البته مدرن طراحی کند. خرید آی مک تنها به بهره‌مندی از مشخصات فنی قوی این کامپیوتر ختم نمی‌شود. آی مک، بخشی از زیباسازی دکور خانه و دفتر کارتان را بر عهده می‌گیرد و  به طور حتم یکی از مشخصه‌های بارز زیبایی محیط اطرافتان خواهد شد. آی مک‌ها کیس‌های بزرگ کامپیوترهای قدیمی را ندارند. یک مانیتور به ضخامت حدود ۱.۵ سانت روبه روی شما قرار می‌گیرید که قرار است اتفاقات زیادی در آن رخ دهد. ضخامت صفحه نمایش آی مک در لبه‌ها به ۵ میلی متر می‌رسد. ماوس، کیبورد و ترک پد لمسی (یک ابزار بسیار کاربردی) نیز از دیگر اجزای این کامپیوتر هستند.

اگر گرافیست هستید

آخرین تکنولوژی گرافیکی بعلاوه‌ی  ذوق و هنر شما، دقیقا چیزهایی هستند که به عنوان یک گرافیست، کار شما را از باقی همکاران‌تان ممتاز می‌کنند. اگر بودجه‌ی شما برای خرید آی مک کافی است، مستقیما به سراغش بروید؛ در غیر این صورت با یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌ی خود تماس بگیرید و پول لازم برای این کار را تهیه کنید. این کامپیوتر ابزار کار شما است و اگر به اندازه‌ی کافی تلاش و تمرین کنید، می‌توانید چند برابر آن حقوق بگیرید.

اگر گیمر هستید

برای یک گیمر چه چیزی بیشتر از سرعت اهمیت دارد؟ گیمرها عاشق سرعت بالای اینترنت، سرعت بالای عملکرد و سرعت بالای ذخیره سازی هستند. هیچ گیمری دوست ندارد دقیقا در اوج یک بازی به هر دلیلی با یک اختلال در روند بازی مواجه شود. آی مک به پردازنده‌های نسل هشتم اینتل Core i5 و i7 و آخرین تکنولوژی گرافیک با کارایی بالا مجهز شده‌ است تا گیمرها بتوانند از هر بازی اوج لذت را ببرند.

یک میلیون رنگ واقعی را ببینید

جهان پر از رنگ است، آی مک‌ می‌تواند بیش از ۱ میلیارد رنگ واقعی را به چشمان بیننده هدیه کنند. استفاده از اصطلاح واقعی به این دلیل است که این صفحه نمایش به گونه‌ای طبیعی رنگ‌ها را دقیق‌تر از هر نمایش‌گر دیگری نمایش می‌دهد.

بالاترین سرعت ذخیره سازی در هر دو جهان

اگر خوب به رفتار کاربران دقت کنید،‌ متوجه خواهید شد که تمام کسانی که عاشق فیلم دیدن، عکاسی، موسیقی و بازی کردن هستند، بزرگترین کلکسیونرهای مجازی هستند. ذخیره سازی این حجم از اطلاعات همان‌قدر که به فضا نیاز دارد، به سرعت هم وابسته است. اپل مدعی است که با استفاده از Fusion Drive سرعت ذخیره سازی هر چیزی را به بالاترین حد ممکن رسانده است.

قبل از خرید

خرید و فروش کامپیوتر نیز مانند خرید و فروش هر لوازم الکترونیکی ریسک‌های خاص خود را دارد. با توجه به حساسیت این ابزارها، قبل از خرید حتما با افراد متخصص مشورت کنید تا وسیله‌ای متناسب با نیاز خودتان تهیه کنید. برای مقایسه و آگاهی از قیمت‌های انواع کامپیوترها به سایت دیوار مراجعه کنید.

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle