Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا

کارت پرینتر چیست و از کجا می شود تهیه کرد؟

روزگاری، کارت های شناسایی مقوایی برای مشخص کردن هویت فرد، مرسوم بوده است.

انواع کارت های شناسایی، کارت پرسنلی و… کاغذی یا مقوایی بودند. فناوری به سرعت رشد کرد و برای محدود کردن امکان سوء استفاده ها، جایگزین جدیدی برای کارت های کاغذی ارائه داد. انواع کارت های از جنس مقاوم PVC جای کارت های مقوایی را گرفتند؛ اما اینجا یک مشکل نمود پیدا کرد؟! کارت های مقوایی با انواع چاپگرهای روزمره، ایجاد می شدند حال، کارت PVC نیز نیاز به چاپگر مخصوصی داشت.

دستگاه چاپ کارت یا کارت پرینتر، چاپگر خاص و مخصوص انواع کارت های از جنس PVC است. کارت هایی که امروزه تمام کارهای مردم جامعه وابسته به آن است. کارت هایی مانند انواع کارت های بانکی، کارت پرسنلی، شناسایی، کارت اتوبوس، کارت مترو، کتابخانه و…

پرینتر های چاپ کارت را افراد، اکثرا در بانک ها مشاهده نمودند که به آنها به عامیانه، دستگاه چاپ کارت بانکی نیز می گویند. هنگامی که برای دریافت کارت جدید بانکی به بانک ها مراجعه می کنید، این کارت پرینترها هستند که در کوتاه ترین زمان، مشخصات بانکی فرد و هویت مالی فرد را درون یک کارت PVC به صورت کارتی زیبا و شکیل به مشتری تحویل می دهد.

کارت پرینترها چه ویژگی هایی دارند؟

کارت پرینترها دارای چند ویژگی اصلی هستند.

  1. توانایی چاپ بر روی یک طرف کارت PVC

  2. توانایی چاپ بر روی دو طرف کارت PVC

  3. قابلیت رمز نگاری کارت های دارای نوار مغناطیسی

  4. قابلیت رمز نگاری کارت های دارای چیپ (هوشمند)

  5. قابلیت چاپ هولوگرام

 

فروشگاه آوند پرینتر انواع کارت پرینترها را با تکنولوژی مختلف به مشتریان ارائه می دهد. در ذیل به بررسی تکنولوژی پرینترهای چاپ کارت PVC پرداخته شده است.

کارت پرینتر با فناوری چاپ مستقیم:

همانطور که از نام این مدل از پرینتر چاپ کارت پی وی سی بر می آید، بصورت مستقیم و با قرارگرقتن هد چاپ روی کارت، به کمک گرما و از طریق انتقال اطلاعات بر روی ریبون، تمامی داده ها انتقال پیدا می کند. در این مدل چاپ به دلیل آسیب ندیدن هد، با کمی فاصله از لبه های کارت، چاپ صورت می گیرد و جزو محبوب ترین مدل ها در بین مشتریان و مناسب ترین قیمت ها را در بین کارت پرینترها، دارا می باشد.

کارت پرینتر با فناوری غیرمستقیم:

این مدل با توجه به نام آن به صورت غیر مستقیم و به کمک گرما، اطلاعات و داده ها را بر روی ریبون انتقال می دهد و بعد از آن به کارت منتقل می شود. در کارت پرینترهای با تکنولوژی غیرمستقیم، هد هیچگونه تماسی با کارت ندارد. در این گونه چاپگرها، چاپ به صورت لبه به لبه با کارت صورت می گیرد و لبه خالی و سفید وجود ندارد.

نرم افزارهای صدور کارت PVC:

برای چاپ روی انواع کارت های PVC از جمله کارت پرسنلی، نیاز به نرم افزار مخصوص است. این نرم افزارها کار را بسیار راحت نموده اند و با پرکردن برخی قسمت های تعبیه شده، خروجی لازم تهیه می شود. با کمک این نرم افزارها حتی می شود روی قسمت تراشه یا نوار مغناطیسی(کارت های هوشمند)، اطلاعات را وارد نمود.

 

فروشگاه آوند پرینتر عرضه کننده انواع تجهیزات اداری، فروشگاهی، اداری پزشکی، انواع قطعات و ماشین آلات اداری مانند انواع پرینترها، دستگاه های کپی، کارتریج، بارکد خوان، تونر، قطعات مصرفی دستگاه های کپی و پرینتر، انواع لیبل و کاغذها و غیره توانسته است خدمات منحصر به فردی ارائه دهد و به عنوان یک برند مطرح فروشگاهی قطعات تخصصی، بی بدیل باشد.

در بخش مقالات سایت آوند پرینتر می توان انواع مقالات تخصصی و اختصاصی را یافت که می تواند منبع خوبی جهت مشاوره در خرید و آموزش باشد. این مقالات به صورت دوره ای به روز رسانی می شوند.

قیمت دستگاه چاپ کارت:

به سایت آوند پرینتر وارد شوید و در قسمت تجهیزات فروشگاهی و بانکی ( قسمت منوی سایت) ، کارت پرینتر را انتخاب نمایید. انواع کارت پرینترها را در آنجا مشاهده می نمایید. کافیست مدل مورد نظر را انتخاب و هزینه را واریز نموده تا برای شما ارسال شود. در ضمن آوند پرینتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می باشد و ارائه خدمات بصورت اینترنتی کاملا با اطمینان و امنیت صورت می گیرد.

ورود به سایت آوند پرینتر

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle