Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی بانک ها و موسسات مالی رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی

کارت به کارت از مبدا بانک مسکن فقط با اپلیکیشن آپ

امکان انتقال وجه از مبدا بانک مسکن به تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب برای اولین بار از طریق اپلیکشن آپ برای کاربران فراهم شد.

با اضافه شدن بانک مسکن در خدمت کارت به کارت اپلیکیشن آپ، کاربران می‌توانند به آسانی از مبدا ۲۵ بانک به تمامی بانک‌های عضو شتاب کارت به کارت کنند.

آسان پرداخت پرشین با شعار «اپلیکیشن آپ، اپلیکیشنی آسان برای زندگی آسان» همواره تلاش می‌کند خدمات نوین پرداخت را در بستر اپلیکیشن آپ ارائه کند که نیازهای طیف متنوعی از جامعه را برطرف کند. از جمله این خدمات که تماما بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته می‌توان به پرداخت انواع قبوض، استعلام و پرداخت بدهی تلفن همراه و ثابت، پرداخت بدون کارت (تله‌­پرداز) به صدها هزار دستگاه کارتخوان آپ، کیف پول، خرید بلیت قطار، خدمات خودرو، بیمه‌نامه‌­های شخص ثالث اتومبیل، مسافرتی خارج از کشور، آتش‌سوزی مسکونی، آتش‌سوزی طرح اصناف، حوادث انفرادی، حوادث سفر داخل کشور، خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری تمامی اپراتورها، خرید و تمدید انواع سرویس اینترنت، واریز وجه به حساب موسسات، سازمان‌ها و نهادها خیریه و… اشاره کرد.

کارت به کارت  بانک مسکن اپلیکیشن آپ

کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت http://733.ir یا ارسال عدد 1 به 2000733 لینک دانلود نسخه‌های اندروید و IOS اپلیکیشن را دریافت کنند یا با مراجعه به اپ استورهای اندروید کافه بازار، مایکت و … اپلیکیشن آپ را روی تلفن‌های هوشمند خود نصب کنند و با استفاده از خدمات متنوع وکاربردی این اپلیکیشن از جوایز متنوع جشنواره‌های آسان پرداخت نیز بهره‌مند شوند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle