Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال

تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن با دیجیتون

تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن با دیجیتون

امکان تماشای آنلاین جدیدترین فیلم و سریال های انیمیشن ایرانی و خارجی با دوبله فارسی در وب سایت و اپلیکیشن دیجیتون فراهم شد.

در دیجیتون شما به دنیایی از انیمیشن ها دسترسی دارید. انیمیشن های روز دنیا با دوبله اختصاصی و ویژه در اختیار کاربران قرار میگیرد. انیمیشن های دارای دوبله اختصاصی توسط تیم دیجیتون دوبله شده و به صورت اختصاصی فقط در دیجیتون در اختیار کاربران قرار میگیرند. انیمیشن های با دوبله ویژه نیز به سفارش دیجیتون دوبله و منتشر میگردند.

کارتون ها و انیمیشن های سریالی و سینمایی در برنامه های منظم روزانه و هفتگی در سایت و اپلیکیشن به روزرسانی می شوند. دسته بندی کارتون های دیجیتون بسیار متنوع و دربرگیرنده انواع سلیقه های قشر خردسال، نوجوان و جوان و حتی بزرگسال می باشند.

در دیجیتون شما علاوه بر دسترسی به انیمیشن های ایرانی و خارجی با کیفیت بالا و جدیدترین انیمیشن های روز دنیا با دوبله فارسی، می توانید از محصولات تولیدی تیم دیجیتون نیز استفاده کرده و لذت ببرید. مجموعه ی تولیدی ریزه میزه، از شخصیت پردازی تا تولید، توسط تیم دیجیتون انجام شده و برنامه ها به صورت منظم در دیجیتون منتشر می گردند.

ویدئوهای آموزشی دیجیتون با سرگرمی، بازی، شعر و موسیقی همراه بوده و مناسب استفاده کودکان ایرانی می باشد. تمامی کارتون ها بدون وقفه با توجه به سرعت اینترنت شما تنظیم گردیده و پخش میگردند و شما بدون قطعی می توانید انیمیشن ها را تماشا کنید.

 

اشتراک دیجیتون

دیجیتون شامل انیمیشن های رایگان و اشتراکی بوده و برای تماشای انیمیشن های غیررایگان باید از دیجیتون اشتراک تهیه کنید، اشتراک دیجیتون ارزان بوده و با هزینه کم شما میتوانید به هزاران انیمیشن دسترسی داشته باشید و از تماشای آنلاین جدیدترین کارتون ها لذت ببرید.

تماشای آنلاین کارتون در کامپیوتر، تبلت و موبایل

دیجیتون به غیر از وب سایت خود دارای اپلیکیشن اندروید و iOS نیز می باشد تا با استفاده از آن بتوانید در انواع تبلت و موبایل نیز به آسانی به تمامی انیمیشن ها دسترسی داشته باشید. با دریافت یک اشتراک می توانید از همه ی بسترهای دیجیتون وارد شده و از محصولات استفاده کنید.

لذت تماشای آسان و بدون قطعی

کلیه انیمیشن ها و کارتون ها در اپلیکیشن دیجیتون از تکنولوژی هوشمند تطابق با سرعت اینترنت بهره می برند و شما بدون قطعی می توانید به تماشای تمامی انیمیشن ها بنشینید و لذت ببرید.

دیجیتون هنوز در ابتدای راه بوده ولی با اتکا به نیروی جوان و خلاق و با انگیزه خود امیدوار است تا به زودی مخاطبان بیشتری جذب نماید و با ارائه کارتون ها و انیمیشن های جدید و به روز این مخاطبان را حفظ کند و در راستای هرچه بهتر شدن خدمات و سیستم خود تلاش کند تا  تجربه ی خوبی برای کودکان و نوجوانان و جوانان علاقه مند به انیمیشن ایجاد نماید .

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle