Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

چگونه دین و زندگی کنکور را بالای 90 بزنیم؟

کنکوری ها و یازدهمی ها بخوانند

 در سال های اخیر درس دین و زندگی تبدیل به یکی از دروس چالش برانگیز کنکور شده و به خصوص در دو سال گذشته تست های بسیار مفهومی از این درس در کنکور مطرح شده است. با این وجود برخی از داوطلبان کنکور هنوز تصور می کنند که دین و زندگی کنکور یک درس حفظی است و صرفا با حفظ کردن آیات و متون می توانند در مدت کوتاهی به درصد بالای 80 برسند. اما باید بگوییم سخت در اشتباه هستند چرا که آمار سازمان سنجش گویای مطلب دیگری است.
در کمال تعجب می بینیم که فقط 25 نفر از بین سه گروه آزمایشی ریاضی و تجربی و انسانی، این درس را 100 درصد پاسخ داده اند و این آمار زمانی شگفت انگیز می شود که بدانیم کمتر از سه دهم کل داوطلبان این درس را بالای 80 زده اند و این یعنی یک زنگ خطر!! در ادامه اینفوگرافی جالبی را که برایتان آماده کردیم، مشاهده کنید.

 

اما چگونه دین و زندگی کنکور را بالای 90 درصد بزنیم؟؟؟

بعد از آماری که سازمان سنجش از این درس منتشر کرد احتمالا خیلی از شما داوطلبان ناامید شدید! که البته حق هم دارید. مگر می شود تعداد افرادی که درس فیزیک را صد زده اند از دینی کنکور بیشتر باشد؟؟؟ یکی از مهمترین نکاتی که شما هنگام مطالعه این درس باید به آن توجه داشته باشید، ارتباط دادن آیات و متون به یکدیگر است یا به عبارتی باید ترکیبی بخوانید. در کنکورهای 95 و 96 دیدیم که روی سوال قسمتی از آیه را داده و شما باید قسمت بعدی را حفظ باشید تا بتوانید گزینه ها را بررسی کنید. کتاب های کمک درسی که در بازار منتشر شده اند هیچ یک خود را با سبک جدید تست های کنکور وفق نداده اند و دانش آموز آخر سال وقتی می خواهد این درس را جمع بندی کند غافلگیر می شود.

بهترین پکیج آموزشی دین و زندگی کنکور کدام است؟؟؟

بعد از تحقیق و بررسی های بسیاری که توسط کارشناسان و مشاورین تحصیلی انجام شد، از بین منابع پرشمار یکی از بهترین پکیج های دین و زندگی را به شما معرفی می کنیم. بدون شک متفاوت ترین سیستم آموزشی را در این مجموعه خواهید دید. آموزش با الگو، انیمیشن و تصویرسازی های منحصربفرد. در بررسی های اولیه این طور به نظر می آمد که این مجموعه نیز مانند نمونه های مشابه، ناقص و بدون ابتکار عمل خاصی باشد ولی در ادامه دیدیم که با یک متد آموزشی بی نظیری روبرو هستیم.

مجموعه دینی صد استاد یوسفیان پور

مجموعه دینی صد با مدیریت توحید خالدیان که از سال 90 شروع به کار کرد با برگزاری ده ها همایش در بیش از 30 شهر کشور توانست نامی برای خود دست و پا کند. سه سال بعد استاد یوسفیان پور مدرس این مجموعه با همکاری انتشارات حرف آخر، پکیج تصویری خود را نیز تولید کرد که با عنوان دینی حرف آخر روانه بازار شد.

 

ویژگی های پکیج دینی استاد یوسفیان پور

شعار مجموعه دینی 100 خیلی جالب است؛ دین و زندگی کنکور با 14 الگو بالای 90 درصد. روش تدریس استاد یوسفیان پور مبتنی بر شهودی سازی و استفاده از الگوها و انیمیشن های مختلف است. “یادگیری یکبار برای همیشه” و “حفظ کردن بدون فراموشی” را در این نوع آموزش حس خواهید کرد. 324 آیه دین و زندگی را بدون حفظ کردن یاد می گیرید. یکی از نقاط قوت پکیج دینی صد ، حجم کم آن می باشد و شما به جای 9 ماه مطالعه دینی کنکور، در عرض کمتر از یک هفته می توانید پرونده دینی کنکور را برای همیشه ببندید و از همه مهمتر برای سایر دروس خود وقت پس انداز کنید. بعد از یک بار مطالعه این پکیج درصد شما در آزمون های آزمایشی به شدت افزایش پیدا می کند و این خود عاملی برای بهبود تراز شمما خواهد بود. به لطف ارائه روش های منحصربفرد، سرعت عمل شما در تست زنی چندین برابر خواهد شد.

پکیج دینی صد مناسب چه کسانی است؟؟؟

فرقی نمی کند که تا الان چیزی خوانده اید یا نه! چند سال فاصله گرفته اید از کنکور یا سال چهارمی هستید! شما با مجموعه دینی صد در کمتر از یک هفته کل دین و زندگی کنکور را یاد خواهید گرفت. به خصوص اگر از افرادی هستید که فارغ التحصیل شده اند یا شاغل هستند استفاده از این مجموعه را به شما توصیه می کنیم. این مجموعه مورد تایید بیش از صد مشاور برتر تحصیلی می باشد.

همایش های جمع بندی دین و زندگی کنکور استاد یوسفیان پور هم اکنون در حال برگزاری است. اگر در تهران هستید در همایش جمع بندی دین و زندگی کنکور واقع در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران می توانید شرکت کنید. برای خرید بلیط به وب سایت همایش کنکور مرجع خرید بلیط همایش های جمع بندی کنکور مراجعه نمایید.

نتایج داوطلبانی که از این پکیج استفاده کرده اند چطور بوده است؟

در تایید این پکیج همین را بدانید که رتبه های 16 و 84 کنکور 96 که یک خواهر و برادر بودند (علی و نهال بابائیان)، هر دو با پکیج استاد یوسفیان پور موفق شدند دینی کنکور را 94.7 بزنند و به گفته خودشان این رتبه و این درصد را مدیون استاد یوسفیان پور هستند. توصیه می کنیم مصاحبه این دو رتبه برتر کنکور و پذیرفته شده پزشکی دانشگاه تهران را مشاهده کنید.

اگر بتوانید به کمک این مجموعه درصد دین و زندگی خود را حتی 30 درصد بالاتر ببرید، ممکن است رشته و دانشگاه خود را تغییر دهید. خانم نهال بابائیان در مصاحبه خود با دینی صد گفت: “من تا فروردین ماه دینی کنکور را در آزمون های آزمایشی ام بیشتر از 30 درصد نمی توانستم بزنم ولی به کمک روش های استاد یوسفیان پور طی این مدت و در کنکور توانستم به درصد 94/7 برسم.در واقع پزشکی من از تبریز به تهران تغییر پیدا کرد

مهمتر از هر چیزی مطابقت 92 درصدی پکیج دینی صد با سوالات کنکور تجربی 96 بود. چیزی که تعجب ما را برانگیخت. و البته به همین دلیل است که اکثر دانش آموزانی که از دینی استاد یوسفیان پور استفاده می کنند، علاوه بر داشتن رضایت کامل، درصدهای بالایی را در کنکور کسب می کنند.

کنکور دینی

پشتیبانی و خدمات دینی صد برای دانش آموزان به چه صورت است؟؟؟

جالب ترین کاری این مجموعه برای داوطلبان خود انجام می دهد طرح پیگیری مستمر برای دانش آموزان است. به این صورت که بعد از تهیه پکیج دینی صد استاد یوسفیان پور، مشاورین این مجموعه بعد از هر آزمون آزمایشی با شما تماس می گیرند و علاوه بر در اختیار گذاشتن تحلیل آزمون ها و مشاوره تخصصی برای مطالعه دینی کنکور، مشکلات درسی شما را نیز رفع می کنند. جزوه دین و زندگی کنکور ویژه این مجموعه از طریق پشتیبانی به همه دانش آموزان داده می شود.

 

نظر شما در مورد دینی صد چیست؟؟ آیا با توضیحات ما موافق هستید؟؟؟

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle