Categories
اخبار برترینها تبلیغات خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپرتاژ تجارت رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی استخدام رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی رپورتاژ خبری اقتصادی

چگونه بدون دردسر نیرو استخدام کنیم ؟

استخدام نیرو سال هاست که از روش های سنتی اش فاصله گرفته است.

دیگر مدت هاست دادن آگهی در روزنامه ها و موسسات کاریابی،‌ تنها برای شغل هایی استفاده می شود که مخاطبان شان به اینترنت دسترسی ندارند یا نمی دانند چطور برای استخدام شدن از طریق اینترنت اقدام کنند.

خوشبختانه در دوران کنونی شرکت های بزرگ، سازمان های دولتی، شرکت های تازه تاسیس و کسب و کارهای نوین،‌ حتی برخی کسب و کارهای سنتی از اینترنت برای استخدام و جذب نیرو استفاده می کنند. چون این روش برتری هایی نسبت به روش های قدیمی دارد که باعث می شود هم کارفرمایان و هم کارجوها به استفاده از آن رو بیاورند.

در ادامه برترین ویژگی های آگهی استخدام اینترنتی را برای کارفرمایان و کارجوها بررسی می کنیم:

آگهی های اینترنتی مخاطبان بسیار زیادی دارند.

قشر جوان، تحصیلکرده و متخصص زمان زیادی را در اینترنت می گذراند و بیشتر کارهای روزمره اش را با اینترنت انجام می دهد.

خواندن و بررسی آگهی استخدام اینترنتی زمان بسیار کمی را از کارجو می گیرد و می تواند آگهی زیادی را در مدت زمان کوتاه تری ببیند و بررسی کند.

فرستادن رزومه یا تماس گرفتن با کارفرما برای کارجو در آگهی های اینترنتی راحت تر و کم هزینه تر است. چون می تواند برای اطلاعات بیشتر یا فرستادن رزومه به کارفرما ایمیل بزند یا از راه های ارتباطی اینترنتی دیگری اقدام کند.

در سایت هایی مثل سایت شیپور که در واقع نیازمندیهای رایگان است و خدمات رایگان ارائه می دهد، کارفرمایان و کارجوها از امکانات گستره تری برخوردار خواهند بود. چون ثبت آگهی رایگان بدون محدودیت در تعداد آن، این امکان را کارفرما می دهد که بتواند تعداد زیادی آگهی استخدام ثبت کند،‌ بدون آنکه هزینه ای بابت این آگهی ها پرداخت کند.

علاوه بر این، برای توضیح دادن درباره شغل و شرایط مورد نیاز کارجو، مزایا و… محدودیتی ندارد چون همانطور که می دانید روزنامه ها برای درج آگهی محدودیت کلمات و فضا دارند.

که همین موضوع اجازه نمی دهد تمام یا بخش های ضروری شرایط مورد نیاز کارجو و شغل بیان شود. اما در آگهی های سایت شیپور محدودیتی برای تعداد کلمات استفاده شده، تعداد عکس ها و … ندارد و کارفرما می تواند تمام شرایط مورد نیازش را ثبت کند.

از طرف دیگر آگهی های منتشر شده در روزنامه ها،‌ تاریخ انقضا دارند و بعد از گذشت یک روز دیگر دیده نمی شوند و کارفرما برای روز بعد باید دوباره آگهی منتشر کند و هزینه بپردازد. در حالی که در سایت شیپور آگهی ها تا مدت ها باقی می مانند، مگر اینکه کسی که آگهی استخدام را ثبت کرده است آن را حذف کند.

ویژگی بعدی که باعث می شود آگهی استخدام روزنامه ای کارآیی نداشته باشند این است که در روزنامه به دلیل اینکه کارفرما نمی تواند شرایط کارجو، شرایط مورد نیاز شغل، آدرس یا حقوق و مزایا را در آگهی استخدام ثبت کند، کارجوها ناچارند قلم و کاغذ بردارند و بنشینند پای تلفن و مدام با تمام آگهی هایی که انتخاب کرده اند تماس بگیرند و شرایط را بپرسند، یادداشت کنند و برای مصاحبه و یا تحویل دادن رزومه کاغذی به آدرس های دور و نزدیک در ترافیک و گرما مراجعه کنند.

در حالی که در آگهی های استخدام سایت شیپور، کارفرما می تواند توضیحات کاملی درباره شغل بنویسد و شرایط نیروی مورد نظرش را اعلام کند و با ثبت یک آدرس اینترنتی از کارجویان بخواهد تا رزومه شان را به آن آدرس ارسال کنند و بعد از بررسی رزومه ها با افرادی که بیشترین نزدیکی را با نیروی متناسب با آن شغل دارند، تماس بگیرد.

در این شرایط،‌ وقت، انرژی و هزینه زیادی از کارفرمایان و کارجوها گرفته نمی شود.

ناگفته نماند که کارجوها هم می توانند در سایت شیپور، آگهی درخواست کار ثبت کنند. چون شیپور برای هیچ کسی،‌هیچ محدودیتی در ثبت آگهی قائل نشده است.

بنابراین کارجویانی که می خواهند آگهی درخواست کار ثبت کنند می توانند مهارت ها، تخصص، میزان تحصیلات، آموزش هایی که دیده اند، سوابق کاری، شرایط دلخواه و دستمزد درخواستی شان را در یک آگهی رایگان ثبت کنند و برای ایجاد راه ارتباطی هم یک شماره تماس یا آدرس ایمیل کافی است- البته افرادی که از سایت شیپور استفاده می کنند می توانند از طریق پیام رسان این سایت هم با یکدیگر در ارتباط باشند.

بعد از ثبت آگهی، کارجو بدون صرف وقت و هزینه اضافی می تواند منتظر تماس کارفرماها باشد و در شغل دلخواهش استخدام شود. در این شرایط کارفرما می تواند بدون ثبت آگهی و تنها با جستجوی میان آگهی های کارجویان، نیروی موردنظرش را پیدا کند و با او تماس بگیرد.

در نتیجه استفاده از امکانات شیپور، هم کارفرمایان و کسانی که به دنبال کار مناسب می گردند می توانند در کمترین زمان ممکن، یکدیگر را پیدا کنند. این یعنی داشتن یک زندگی مدرن با حداقل زحمت و هدر رفتن انرژی که برای هرکسی ایده آل و دلخواه است.

 

منبع : خبرگزاری فارس

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle