Categories
برترینها رپرتاژ آگهی برند های پزشکی و سلامت رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی پزشکی رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها

چطور با ترازو آشتی کردم؟!

من همیشه از ترازو فرار می کردم. اینکه عقربه یا عددی بخواد وزن واقعیم رو نشون بده، برام عذاب آور بود.
خیلی وقت بود که می دونستم زیاد چاق شدم اما نمی تونستم قبول کنم. بالاخره، به خاطر بیماری هایی که به خاطر چاقی پیدا کرده بودم، خودمو وزن کردم و ترازو عدد 102 رو بهم نشون داد، خیلی شوکه شدم!
فکرشم نمی کردم که وزنم سه رقمی شده باشه! از اینکه بخوام وزنم رو به دیگران بگم و منو مسخره کنند و یا همش نصیحتم کنند، خجالت می کشیدم.
تا اوایل جوانی، 20 کیلوگرم اضافه وزن داشتم، اما اضافه وزن بیش از اندازه م از وقتی شروع شد که پشت میزنشین شدم. پشت میز نشینی و ورزش نکردن باعث شد توی 5 سال، 20 کیلوگرم دیگه هم به چاقیم اضافه بشه و این یکی دیگه فاجعه بود!
این همه اضافه وزن، زندگی رو برام سخت و غیرقابل تحمل کرده بود. از راه رفتن و زود خسته شدن، از سخت نشستن و بلند شدن و از خوابای آشفته ای که می دیدم، خسته شده بودم. وقتی برای خرید لباس به بازار می رفتم، می دیدم که آدمای خوش تیپ سراغ رنگ و مدل دلخواهشون میرن، اما من چاره ای نداشتم جز اینکه سراغ فروشنده برم و ازش بپرسم: « لباسی که اندازه من باشه، دارید؟»

این مشکلات و ناراحتی ها، باعث شد مجبور بشم برای رژیم گرفتن و لاغری اقدام کنم.

اولین رژیمی که گرفتم، از بیشتر مواد غذایی محروم بود. با این رژیم تونستم توی هفت ماه، 18 کیلوگرم وزن کم کنم اما به مرور زمان، به وزن اولیه م برگشتم و تازه دچار مسمومیت های غذایی هم شدم.
برای همین مجبور شدم رژیم قبلی رو رها کنم اما تصمیمم برای لاغری جدی بود و دنبال روش غذایی دیگه ای می گشتم تا اینکه خواهرم که خودش از رژیم دکتر کرمانی استفاده کرده بود، این رژیمو بهم توصیه کرد. خواهرم می گفت: رژیم دکتر کرمانی، مثل رژیم سابقت نیست و هیچ ممنوعیت غذایی هم نداره. با این رژیم، همه چیز می خوری و لاغر می شی. رژیم دکتر کرمانی فقط یه رژیم نیست بلکه کنارش علم تغذیه رو هم می تونی یاد بگیری. صحبتای خواهرم و خوندن کتاب معجزه ای برای چاق های دکتر کرمانی، باعث شد تشویق بشم و برای آشنایی بیشتر با دکتر کرمانی به سایتشون مراجعه کنم.
شروع رژیم هم، از دو هفته تا یه ماه اول سخت به نظر می رسه اما وقتی کاری رو با ایمان شروع کنی، سختی هاشم قبول می کنی. اینکه باید خودمو با برنامه هماهنگ می کردم و به قول دکتر کرمانی از معشوقم که همون غذا بود، دست می کشیدم، کار آسونی نبود!
من به همه ی افرادی که میخوان رژیم بگیرن، این اطمینانو میدم که به مرور زمان نه فقط به برنامه غذایی تون عادت می کنید، بلکه عاشقش هم میشین.

کافیه اثرات رژیم و کاهش وزن رو روی خودتون ببینید.

در طول رژیم دکتر کرمانی، مشاورای حرفه ای و توانا و پاسخگویی سریعشون، انگیزه م رو چند برابر کرده بود و من جواب سوالا و نگرانیهام رو نهایتا تا 24 ساعت بعد، پیدا می کردم.
تنوع غذایی برنامه دکتر کرمانی اون قدر زیاده که شاید برای افرادی که در مورد این نوع رژیم، چیزی نمی دونند باورکردنی نباشه. همه غذاهای خوشمزه ی ایرانی و میوه های فصلی و غذاهایی که تو رژیم قبلیم ممنوع بود، تو این رژیم وجود داشت. من همیشه لیست دلخواه رو از بین بقیه لیستای رژیم دکتر کرمانی انتخاب می کردم، اول به خاطر انتخاب غذاها و تنوع هر دو هفته یک بارشون و دوم به خاطر انتخاب نوع و برنامه روزانه غذاها به میل خودم.
حالا می تونم بگم، همه ی مشکلاتی که قبل از رژیم داشتم از بین رفته و با ترازو آشتی کردم. بعد کاهش وزن، احساس سبکی می کنم، انگار یه بار 40 کیلویی رو از روی شونه هام برداشته باشم.
اگه شما هم گرفتار چاقی هستید، قبل اینکه به کلکسیونی از انواع بیماری ها تبدیل بشید، دست به کار بشید و رژیم دکتر کرمانی رو  انتخاب کنید. بدونید که دکتر گرمانی و همکارانش تو گروه « به اندام» برای برگشتن سلامتی تون با شما همراه و همدل و هم قدم هستن. فقط کافیه اراده تون رو تقویت کنید و به گروه « به اندام» دلگرم باشید. بدونید که اگه من و امثال من تونستیم، پس شما هم می تونید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle