Categories
خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا

چرا قسطی خرید کنیم؟

اکثر مردم از خرید اقساطی کردن می ترسند یا این که فکر می کنند وقتی برای خرید کالای قسطی قرار باشه کارمزد بدهند ضرر می کنند. قسطیک در این مطلب به مزایای قسطی خرید کردن میپردازه. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چرا قسطی خرید کردن سودمند است

 

  • نگران نوسانات بازار در خرید کالای خود نباشید

شاید برای شما هم پیش آمده است که قصد خرید کالایی را داشته اید ولی پول آن را همین الان ندارید و تصمیم گرفتید که آن را زمانی خریداری کنید که پول آن را داشته باشید. به طور مثال شما قصد خرید یک ماشین پراید را پارسال داشته  ولی به خاطر اینکه پولتان کم بوده نخریدید و امسال پول آن را دارید ولی قیمت پراید نسبت به پارسال دو برابر افزایش پیدا کرده است و باز هم پول شما برای خرید آن نا کافی است. پس اگر شما پارسال آن پراید را قسطی خریداری می کردید؛ امسال هم پراید داشتید و هم بابت خرید آن همان قیمت پارسال را می پرداختید. در نتیجه با خرید قسطی کالاها دیگرنگرانی بابت افزایش قیمت ها و نوسانات بازار نخواهید داشت.

 

  • برنامه ریزی در خرید کالا و مایحتاج ضروری

اگر میزان درآمد و دارایی شما به اندازه ای باشد که با بیست درصد آن بتوانید کالای مورد نظرتان را خریداری کنید، به شما پیشنهاد می شود که آن کالا را  را به صورت نقدی بخرید، اما اگر فکر میکنید خرید نقدی آن کالا میتواند به اعتبار و میزان کلی دارایی شما آسیب وارد کند و ممکن است  که دچار ضعف مالی شوید، به شما خرید اقساطی آن کالا را پیشنهاد میکنیم، زیرا از این طریق هم میتوانید میزان قابل توجهی از نقدینگی و دارایی فعلیتان را حفظ کنید و هم کالای مورد نیازتان را داشته باشید.پس بهتر است کالاها و مایحتاج ضروری زندگی تان را به صورت اقساطی خریداری کنید؛ هر ماه باید مقاری از درآمدتان بابت اقساط آن بپردازید. در نتیجه با یک برنامه ریزی دقیق و حساب کردن روی قسمتی از درآمدتان می تونید ابتدا کالایی را که نیاز دارید در اختیار بگیرید و سپس بهای آن را در قالب اقساط به فروشنده بپردازید.

 

  • جای پس انداز و بی ارزش شدن پولتان، کالا بخرید

بعضی از افراد معتقدند که اگر پولشون رو امروز صرف خرید نکنند و پس انداز نمایند در آینده با پس اندازشون تمام کالاهایی را که نیاز دارند می توانند تهیه کنند؛ باید گفت که این کاراشتباهی است. برای مثال شما می خواهید برای  خرید جهیزیه فرزندتان پولی را پس انداز کنید. مسلما چند سال دیگر که قصد تهیه جهیزیه را دارید، کالاهایی را که میخواستید چند سال قبل تهیه کنید قیمتشون بالاتر رفته است و پول شما برای خرید جهیزیه ارزش سال های قبل را ندارد. پس بهتر است قسمتی از درآمدتان را که قصد پس انداز آن را دارید به خرید قسطی اختصاص دهید.

 

  •  اگر اهل پس انداز نیستید، قسطی خرید کنید

شاید شما جز افرادی باشید که تمام درآمدتان را خرج می کنید حتی اگر آن خرج لازم و ضروری برای زندگی نباشد مثلا  قسمتی از درآمدتان را که مازاد بر هزینه های زندگی است رو خرج می کند و اصلا اهل پس انداز نیستید. بهتر است که شما به فکر قسطی خرید کردن باشید؛ به خاطر اینکه همیشه مجبور می شوید قسمتی از درآمدتان را به اقساط خود اختصاص دهید و این باعث می شود که به اصطلاح کمتر ولخرجی کنید و این خود نوعی پس انداز غیر مسقیم است.

 

  • برای داشتن کالای مورد نیازتان،لازم نیست کل پول آن را داشته باشید

 

زمانی فرزندتان از شما کالایی را درخواست میکند که برای او تهیه کنید مثلا یک دوچرخه، کامپیوتر لپ تاپ و… ولی شما همه پول خرید آن کالارا به صورت یکجا ندارید؛ از طرفی هم می خواهید خواسته فرزندتان را برآورده کنید راه حل این کار بسیار ساده است می توانید دوچرخه را برای فرزندتان به صورت قسطی خریداری کنید و هزینه اون رو طی چندین ماه به طور اقساطی بپردازید. با خرید اقساطی شما با پول کمی هم که داشته اید و در زمان بسیار کوتاهی  توانستید نیاز فرزندتان را برآورده کنید.

 

پیشنهاد میکنم برای این که بتونین فروشگاه هایی که در سطح شهر کالا و خدمات را بصورت قسطی ارائه می دهند پیدا کنین و به  سایت قسطیک مراجعه کنین. با استفاده از این سایت میتونین هر کالا یا خدماتی که میخاید رو سرچ کنین و یا از دسته بندی انتخاب کنین تا همه فروشندگانی که این کالا یا خدمات را بصورت قسطی ارائه می دهند برای شما نمایان شود.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle