Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی

چطور با چند کلیک عکس های موبایل را روی شاسی چاپ کنیم ؟

وب سایت “فوتوایکس شاپ” امکان سفارش آنلاین چاپ عکس بر روی تخته شاسی (قاب چوبی) را فراهم کرد.

ثبت لحظات خوش و خاطره ساز زندگی همیشه مورد علاقه همه ما بوده است و حتی از هزاران سال پیش انسان با نقاشی بروی دیوار غارها تلاش کرده است که خاطراتی از زندگی خود را حفظ کند.

با اختراع دوربین های عکاسی همه مردم دنیا با فرهنگ های مختلف از این تکنولوژی برای ثبت تصاویر استفاده کردند و به این شکل لحظات خوش زندگیشان برای همیشه ماندگار شد تا با نگاه به آن عکس ها ، خاطرات زیبا براشان تازه شود .

امروز فناوری با سرعت بالا در حال رشد است و انجام بسیاری از کارها که در گذشته نه چندان دور برایمان قابل تصور نبود ، حالا بسیار راحت شده است. اکنون ما میتوانیم در هر لحظه براحتی از طریق گوشی موبایل عکاسی کنیم تا تمام جزئیات لحظات خود و خانواده مان را ذخیره کنیم. همچنین میتوانیم عکس هایی را که برایمام مهم تر است براحتی چاپ کنیم تا با ورق زدن آلبوم عکس از دیدن آن بیشتر لذت ببریم.

حتی میتوانیم در چند لحظه با چند کلیک در موبایل خود عکس مورد نظرمان را بروی قاب چوبی یا همان تخته شاسی چاپ کنیم !

 

وب سایت “فوتوایکس شاپ” امکان سفارش آنلاین چاپ عکس روی شاسی را محیا کرده است

برای این کار تنها کافیست وب سایت PhotoXshop.ir را در موبایل یا لپ تاپ باز کنید ، سایز تخته شاسی مورد نظرتان را انتخاب کنید و عکس را از طریق تلگرام PhOtOxShoP@ برای مدیر وب سایت ارسال کنید تا در کمترین زمان تخته شاسی را درب منزل تحویل بگیرید .

سادگی و سرعت مراحل سفارش ، تنوع ابعاد قابل انتخاب برای تخته شاسی ، قیمت منحصر به فرد ، امکان دریافت سفارش در سراسر کشور و سرعت بالا در ارسال سفارشات ، جزو ویژگی های محبوب وب سایت فوتوایکس شاپ است.

چاپ عکس روی شاسی
چاپ عکس روی شاسی

شاسی کردن عکس و تزیین دیوار

قاب های چوبی یا به اصطلاح امروز شاسی گزینه بسیار خوبی برای تزیین اتاق های کودکان . سالن میهمانی , اتاق خواب و حتی آشپزخانه منزل هستند . علاوه بر داشتن آلبوم هایی از عکس های خاطره انگیز , قاب های شاسی ایده ای بسار عالی برای زنده کردن خاطرات و همچنین تزیین منازل ما هستند.

 

تزیین اتاق کودکان با قاب عکس های شاسی

کودکان و بچه ها شاید که نه قطعا از بهترین نعمت های خداوندی هستند که ما از وجودشان بهرمند میشویم و با دیدن آنها لحظه به لحظه لذت میبریم و شاهد بزرگ شدنشان هستیم . بزرگ شدن بچه های دلبندمان زود میگذرد و این عکس های خاطره انگیز آنهاست که به خاطر میماند.

بهترین راه این است که عکس های کودکان زیبایمان را به صورت شاسی های چند تکه در سایز بزرگ بروی دیوار قر ار دهیم و از آن لذت ببریم.

چاپ عکس کودک روی شاسی
چاپ عکس کودک روی شاسی

 

چاپ عکس روی شاسی با فتو ایکس شاپ

مجموعه فتو ایکس شاپ یک مجموعه کاملا آنلاین و پیشرفته است که عکس های شما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بروی شاسی چاپ کرده و برای شما ارسال میکند.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle