Categories
برترینها رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی

پینگل رقیب تازه نفس تلگرام، ایمو و واتساپ

استقبال عمومی از پیام رسان‌ها باعث رونمایی از اپلیکیشن‌های رایگان شده که امکاناتی همچون تماس رایگان صوتی و تصویری را با کیفیت بالا و اینترنت کم سرعت به مخاطبان ارائه کرده است.

به گزارش آژانس دیجیتال مارکتینگ آراگیل، چند سالی است که اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در گوشی‌های هوشمند به ابزاری کم‌نظیر در حوزه ارتباطات تبدیل شده‌اند؛ چرا که کاربران بدون هزینه بالا می‌توانند پیام و صوت خود را به دیگران رسانده و از امکانات چت گروهی بهره ببرند.

پیام رسان‌ها در ایران با وایبر فراگیر و عمومی شد و اندک زمانی بعد، تلگرام به صورت عمومی فراگیر شد و حالا به حدی رسیده است که کمتر ایرانی وجود دارد که از تلگرام استفاده نکند. با توجه به اینکه پیام‌رسان‌ها دیگر عضو جدایی ناپذیر از اسمارت‌فون‌ها شده‌اند، هر روز پیام‌رسان‌های متنوعی در استورهای مختلف عرضه می‌شوند.

در این حوزه مهمترین رکن پیام‌رسان‌ها، عامه‌پسند بودن آنهاست و اگر مشکلات دیگر پیام‌رسان‌ها برطرف و قابلیت‌های جدیدی هم به آن اضافه شود، استقبال گسترده‌ای را در پی خواهد داشت.

چرا که در این حوزه، پس از فراگیری استفاده از تلگرام، ایمو، واتس آپ و… اختلال‌های این پیام‌رسان و ضعف‌هایی برای عموم روشن شد تا کار رقبا برای حضور در این عرصه باز شود.

فیلتر یا کندشدن پیام‌رسان‌ها امری است که تقریبا باید خود را به آن عادت دهیم زیرا هرچند وقت یک‌بار مهاجرتی به سمت یک اپلیکیشن دیگر آغاز می‌شود که نمونه آن برای ایرانی‌ها تغییر استفاده پیام‌رسان‌ها از وایبر به تلگرام بود.

در این بخش، مشکلات اینترنت در ایران و ضعیف بودن اینترنت در تلفن های همراه و نبود امکان تماس صوتی و تصویری با اینترنت کم سرعت مشکلی است که کار را برای حضور رقبای تازه باز کرده است.

بر اساس این گزارش، تلگرام محیط امنی را به کاربران خود هدیه داده تا در فضایی عامه‌پسند و امن بتوانند اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند که این ویژگی تا قبل از تلگرام در هیچ نرم‌افزاری به‌صورت قدرتمند دیده نشده بود.

بر همین اساس در این گزارش قصد داریم تا یکی از رقبای تازه تلگرام، ایمو و … که در این حوزه فعالیت‌هایی قابل تامل برای کاربران داشته است را معرفی کنیم. شایان ذکر هست که با وجود جدید بودن توانسته توجه فوق العاده زیادی را به خود جلب کند.

تماس صوتی و تصویری با اینترنت ۲G

استفاده از اپلیکیشن پیام رسانی که تماس رایگان صوتی و تصویری را با کیفیت بالا داشته باشد، همیشه یک خواسته منطقی از سوی کاربران است. این نیاز اگر با امکانات ایرانی‌ها و سرعت پایین اینترنت هم هماهنگ شود که دیگر به یک هدف نهایی تبدیل می‌شود؛ چرا که اگر کاربر ایرانی برای ارتباط تصویری و صوتی به اینترنت پر سرعت نیاز نداشته باشد بهترین امکاناتی را که می‌خواهد، دریافت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در اپلیکیشن پینگل این امکانات تازه ارائه شده و می‌توانید تماس صوتی رایگان با کیفیت داشته و حتی با اینترنت ضعیف و ۲G تماس تصویری رایگان با رزولوشن ۷۲۰P و پیام رسانی بسیار سریع، ساده و امن را در کنار اشتراک گذاری عکس، ویدئو و موقعیت جغرافیایی تجربه کنید.

رمز گذاری اطلاعات

رمزگذاری همه اطلاعات و فعالیت‌های شما، یکی دیگر از مزایای این رقیب تلگرام است که کاربران بسیاری را تحریک می‌کند تا از تلگرام و ایمو به این ابزار تازه کوچ کنند.

صرفه جویی در مصرف باتری

همین‌طور موضوع باتری خوری پیام‌رسان‌ها یکی دیگر از مشکلات این بازارها است که در این اپلیکیشن بدان توجه شده و در کنار صرفه‌جویی در مصرف باتری تا ۱٫۵ برابر، خیال کاربر را از امنیت و مصرف باتری راحت می‌کند.

تماس‌های بین‌المللی فوق‌العاده ارزان

از دیگر مزایای این اپلیکیشن می‌توان به تماس‌های بین‌المللی فوق‌العاده ارزان با استفاده از امکان Pinngle Out اشاره کرد که با کیفیت فوق العاده بالای صدا و تصویر حتی با اینترنت ضعیف قابل دسترسی است و کاربران با هزینه بسیار ناچیز می توانند از آن استفاده کنند.

صرفه جویی در مصرف پهنای باند

مصرف بالای حجم اینترنت در پیام‌رسان‌ها برای کاربران ایرانی یکی دیگر از مشکلات موجود است که در اپلیکیشن تازه پیام رسان برای آن چاره اندیشیده شده است. مصرف ۳۰ درصد کمتر پهنای باند اینترنت موضوعی است که برای ایرانی‌ها خیلی مهم است، زیرا اینترنت نامحدود در ایران کمتر مورد استفاده است و قیمت اینترنت موبایل هم تا حدودی بالا است. از این رو این امکان می‌تواند کمک خوبی برای هزینه‌های ایرانی‌ها باشد.

این اپلیکیشن در گوگل پلی، اپ استور و کافه بازار در دسترس است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle