Categories
اخبار برترینها رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها

پیش سفارش، امکان جدید اسنپ فود

اسنپ فود که به تازگی در بین کسب و کارهای آنلاین توجه زیادی را به خود جلب نموده است، علاوه بر امکان افزودن آدرس‌های منتخب از اسنپ به آدرس‌های اسنپ‌فود، در راستای ساده‌تر نمودن هرچه بیشتر سفارش آنلاین غذا یک ویژگی جدید به نام «پیش سفارش» را به صورت آزمایشی در دسترس کاربران قرار داده است.

پیش از این بسیاری از کاربران مایل بودند امکان پیش سفارش غذای فردای خود را از روز قبل داشته باشند تا برای سفارش غذای روز بعد خود راحت‌تر و با فرصت بیشتری اقدام نمایند. هم اکنون اسنپ فود (زودفود) که به عنوان اولین سامانه سفارش آنلاین غذا در ایران فعالیت خود را از هشت سال پیش آغاز کرده است ویژگی پیش سفارش را برای اولین بار در ایران رو نمایی نموده است.

کاربران با استفاده از «پیش سفارش» اسنپ‌فود می‌توانند غذای خود را از قبل سفارش دهند و نگران فراموش نمودن ثبت به موقع سفارش غذا نباشند. همچنین با اضافه شدن این ویژگی، کاربران قادر خواهند بود غذای خود را به سادگی در زمان دلخواه خود در آینده تحویل بگیرند. اسنپ‌فود در حال حاضر این امکان را برای کاربران وفادار و برگزیده خود فعال کرده است و پیش‌بینی می‌شود به زودی استفاده از این ویژگی در اختیار همه کاربران اسنپ‌فود قرار خواهد گرفت.

همین حالا امتحان کنید

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle