Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی رپورتاژ خبری اقتصادی

گام جدید صنایع حمل و نقل و گردشگری الکترونیک؛ پروژه ملی مسیر

چند سالی است که کالاها و خدمات مختلف در اینترنت عرضه می شوند و رزرواسیون بلیط های حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای نیز دیگر به نوبت آنلاین شده اند. اما انسان ها هر روز به دنبال آرامش و آسایش بیشتری در زندگی هستند. از این رو در اولین روز از دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از پروژه ای رونمایی شد که گام جدیدی برای دو صنعت حمل و نقل و گردشگری الکترونیک ایران است.

تا پیش از این برای خرید بلیط هواپیما ، قطار یا اتوبوس باید وب سایت های مختلفی را جستجو می کردیم تا گزینه مناسب را پیدا کنیم. وب سایت های زیادی فقط بلیط هواپیما می فروختند، شرکت های حمل و نقل ریلی هر کدام وب سایت فروش بلیط قطار خودشان را داشتند و بلیط اتوبوس تنها توسط چند وب سایت محدود فروخته می شد.

با این پراکندگی وب سایت ها ممکن بود بلیط رفت را خرید کنیم اما بلیط برگشتی پیدا نکنیم. در این مواقع سردرگم می شدیم و نمی توانستیم برای سفر به درستی برنامه ریزی کنیم. حتی ممکن بود بلیط رفت هم پیدا نکنیم و اصلا نتوانیم سفر مهمی را که می خواستیم انجام بدهیم و مجبور شویم برنامه سفر را به کلی تغییر بدهیم.

پروژه ملی مسیر سیستمی است که برای اولین بار در ایران با یک جستجو به تمام شبکه های حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای متصل می شود و بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس مناسب را یکجا به شما پیشنهاد می کند. بنابراین دیگر نیازی به جستجوی وب سایت های مختلف ندارید.

مهمترین ویژگی پروژه ملی مسیر در این است که اگر بلیط برای سفر مستقیم شما موجود نباشد سفر غیرمستقیم و ترکیبی که مثلا قسمتی از آن با قطار و ادامه آن با هواپیما است را به شما پیشنهاد می کند. تمام این پیشنهادات با الگوریتم های نرم افزاری پیشرفته آماده می شوند و هدف آن ارائه کوتاه ترین و ارزانترین پیشنهاد ممکن است.

2

پس از شروع به کار وب سایت های خرید بلیط هواپیما در سال 1392، تعداد مسافرین جابجا شده مطابق گزارشات آماری سازمان هواپیمایی کشوری به طرز چشم گیری افزایش یافته است. پروژه ملی مسیر با راهنمایی مسافرین و رقابتی سازی شرکت های حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای به همین شکل کمک می کند تا صنعت حمل و نقل کشور رونق بیشتری بگیرد.

پروژه ملی مسیر توسط وب سایت مِستر بلیط طراحی و اجرا گردیده و در حال حاضر فاز اول آن قابل استفاده است. مِستر بلیط اولین وب سایت و اپلیکیشنی است که رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را به شکل همزمان فراهم کرده و طی یک سال فعالیتش با استقبال بسیار زیادی از طرف کاربران همراه شده است.

منبع : blog.mrbilit.com/?p=918

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle