Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری تفریح

پرواز چارتر یا سیستمی؟ کدام مناسب‌تر است؟

اگر به دلایل مختلفی همچون کاری، تحصیلی یا حتی تفریحی سفرهای هوایی زیادی در طول سال انجام می‌دهید، حتما پیش آمده که بین دو راهی خرید بلیط پروازهای چارتر و سیستمی گیر کرده باشید.

بسیاری از مسافران در اکثر سفرهای خود دچار تردید می‌شوند که کدام نوع بلیط بیشتر برای آن‌ها مناسب است. اما چطور تصمیم بگیریم؟

اگر از آن دسته مسافرانی هستید که چارچوب و برنامه‌ریزی زمانی مشخص و دقیقی دارید، بهتر است بلیط چارتر را انتخاب کنید.

پرواز چارتر در روزهای غیر تعطیل معمولا دارای قیمت پایین‌تری نسبت به پرواز سیستمی است، بنابراین اگر شما به دلیل تعداد پروازهای زیادی که در طول ماه دارد، ترجیح دهید در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید و  بلیط پرواز چارتر ارزان بخرید، و نیز سایت معتبری برای خرید بلیط پروازهای چارتر سراغ دارید، انتخاب درستی است.

اما اگر ممکن است برنامه‌ی زمانی سفرتان تغییرات داشته باشد، بهتر است از خرید بلیط چارتر صرف نظر کنید زیرا پروازهای چارتر غیر قابل استرداد هستند و هزینه‌ی بلیط در صورت کنسل شدن از طرف مسافر، پس داده نخواهد شد.

علاوه بر این اگر همراه با فرزندتان سفر می‌کنید بهتر است در محاسبه‌ی صرفه‌ی اقتصادی خرید بلیط بین پروازهای چارتر و سیستمی چرتکه بی‌اندازید. زیرا قیمت بلیط پرواز چارتر برای کودک تفاوتی با بزرگسال ندارد. ممکن است مجموع هزینه‌ی پرواز شما در چارتر تفاوتی با سیستمی نکند و آن زمان ترجیح دهید بلیط قابل استرداد خریداری کنید.

پروازهای چارتر در چند سال گذشته طرافداران زیادی بین مسافران پیدا کرده، به ویژه در مسیرهایی مانند کیش و مشهد که همیشه تعداد ظرفیت کمی در این پروازها باقی می‌ماند.

برای خرید بلیط پرواز چارتر مشهد از علی‌بابا یا هر مقصد دیگری، وارد سایت علی‌بابا به آدرس www.alibaba.ir شوید و بین معتبرترین پروازهای چارتر، بلیط خود را انتخاب کنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle