Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

پرطرفدارترین مقاصد سفرهای نوروزی کجاست؟ [مقتدر سیر]

تصمیم سفر نوروز برای بسیاری از خانواده‌های کمی پیچیده است باید به سلیقه تمام اعضای خانواده توجه شود مقصدی به صرفه و مناسبی باید و دردسر ویزاهای پیچیده را هم نداشته باشد. در اینجا چند مقصد خوب و مناسب سفر نوروز را برای شما معرفی کرده‌ایم.

با تور تایلند نوروز  در بهترین هتل‌های ساحلی اقامت کنید

در تور تایلند نوروز 98 انتخاب‌های فراوانی برای مدل سفر دارید بسته به مدل سفر و سلیقه همسفرانتان می‌توانید پاتایا، پوکت و بانکوک را برای سفر انتخاب کنید حتی می توانید سفری ترکیبی از این چند مقصد معروف تایلند را رزرو کنید.
تایلند کشوری با طبیعت بی‌نظیر و زیبا دارای امکانات متنوع گردشگری است از پارک‌های بازی و آبی گرفته تا باغ وحش‌های هیجان انگیز که انواع مختلفی از گونه‌های جانوران را از نزدیک می‌بینید.
تور تایلند در نوروز امسال با پرواز‌های ماهان برنامه‌ریزی می‌شود و تمامی گردشگران دارای ترنسفر فرودگاهی  و بین شهری نیز هستند.
از جمله جذابیت‌ بازار‌های تایلندی دکه‌های غذا فروشی خیابانی است که عطر و بوی ادویه‌ها در کنار غذاهای رنگارنگ شما را مدهوش می‌کند.
در تایلند بسیاری از خدمات ارزان است از غذا‌های مختلف گرفته تا خرید پوشاک و رزرو هتل توصیه می‌کنیم هتل چهار یا پنج ستاره در جزیره ها انتخاب کنید در این هتل‌ها خدمات رفاهی مختلفی برای شما فراهم است. تمامی هتل‌هایی که آژانس مقتدر سیر پیشنهاد کرده دارای خدمات سرو صبحانه رایگان برای گردشگران است.
در تمام تور‌ها شما یک راهنمای فارسی زبان همراه دارید که در گشت‌های شهری همراه تور است؛ با کارشناسان آژانس تماس بگیرید نوروز امسال به تایلند سفر کنید.

 

با تور آنتالیا نوروز در بهترین ساحل ترکیه مقیم شوید

تور آنتالیا نوروز 98 دو مزیت قابل توجه دارد اول اینکه ترکیه نیازی به ویزا ندارد و هزینه‌ای از این بابت در سفرهای خانوادگی پرداخت نمی‌‌کنید دوم اینکه هتل های مجهز و لوکسی در آنتالیا برای خانواده‌ها طراحی شده تا هر آنچه نیاز یک خانواده است از محل بازی کودکان تا استخر‌های آب گرم برای شما فراهم است.
تمامی هتل‌های آژانس مقتدر سیر تابان دارای پکیج غذایی و نوشیدنی ۲۴ ساعته هستند تور‌ها معمولا یک هفته‌ای بوده و با هواپیمایی‌های ترک اطلس جت و سان اکسپرس و یا با پرواز‌ ایران ایر برنامه‌ریزی می‌شوند تمام تور‌ها دارای ترنسفر فرودگاهی هستند و به راحتی به هتل محل اقامت خود می‌رسید.
در تمام تورها گردشگران دارای گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان هستند و بسیاری از دیدنی‌های تاریخی آنتالیا را بازدید می کنند همینطور برای خرید راهنمای می‌شوند.
همیشه در عید نوروز با برنامه‌های شاد و مهیجی که در این شهر برپا می‌شود به گردشگران بسیار خوش می‌گذرد برای رزرو تور مسافرتی نوروز 98 با بهترین نرخ از همین حالا با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

 

با تور دبی نوروز مسافر بهترین شهر تفریحی دنیا شوید

تور دبی نوروز 98 یکی از پر‌طرفدار‌ترین سفر‌هااست نوروز هر سال برنامه‌های مفرح نوروزی و اجراهای موسیقی مختلفی در دبی برگزار می‌شود دبی شهر خوش گذرانی و پارک آبی است در عید هوای گرم و مطبوعی دارد می‌شود در دریا شنا کرد. حتما به پارک آبی واید وادی بروید این پارک با بیش از ۳۰ دستگاه مدرن و هیجان انگیز تجربه بی‌نظیری به شما می‌دهد.
هتل‌های دبی استاندارد‌های بالا و خوبی دارند  از کافه‌های شبانه و استخر‌های هتل لذت ببرید. تمامی هتل‌های پیشنهادی در پکیج تور های دبی آژانس مقتدر سیر دارای صبحانه رایگان هستند و از صبحانه مفصل و معروف هتل‌های عربی لذت می‌برید.
شرکت‌های هواپیمایی امارات، ایر عربیا، ماهان و ایران به مقصد دبی پرواز دارند و تقریبا هر روز در ساعات مختلف شبانه روز می‌توانید تور دبی را رزرو کنید این سفر برای خانواده‌هایی که دوست دارند چند روز کوتاه در نورورز سفر کنند و به بازدید نوروزی هم بپردازند بسیار مناسب است. تمامی تور های آژانس برای همه هتل‌ها دارای ترنسفر فرودگاهی رایگان هستند. با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید .

با تور مالزی نوروز به مدرن‌ترین کشور آسیا سفر کنید

سفر با تور مالزی نوروز 98 مناسب افرادی است که هم علاقه به طبیعت و تاریخ دارند و هم عاشق خرید کردن هستند. این مقصد برای سفر به همراه کودکان بسیار خوب است. اینجا کشوری مدرن و پیشرفته که مناسب تفریح گردشگران است و با داشتن تاریخی عجیب و معابد رنگارنگ دیدنی‌های فراوانی برای گردشگران دارد.

مالزی مقصد خوبی برای تعطیلات نوروز است؛ طبیعتی زیبا دارد و فروشگاهای مختلفی برای خرید کردن و گشت و گذار که ساعت ها میتواند شما را در خود غرق کند.

یادتان باشد برج‌های پتروناس نماد مالزی و نگین کوالالامپور هستند در شهر قدم بزنید و منظره غروب آفتاب را از بالای این بلند ترین برج دوقولو جهان ببینید.

در سفر با آژانس مقتدر سیر تابان دامنه انتخاب فراوانی برای گشتن مالزی دارید می‌توانید علاوه بر کوالالامپور پنانگ و لنکاوی را هم ببینید و در هتل های زیبا در دل طبیعت بی نظیر تعطیلات خود را سپری کنید. البته برای کسانی که علاقه‌مند به دیدن سنگاپورهستند تورهای ترکیبی کوالالامپور و سنگاپور انتخاب خوبی است.
تمام تور‌ها خدمات مختلفی به شما ارائه می‌دهند از جمله ترنسفر‌های فرودگاهی و گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان برایدریافت اطلاعات بیشتر با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

با تور ارمنستان نوروز به دنیای مسیحیت سفر کنید

سفر به ایروان جزو اولویت‌های سفر دست جمعی نیز هست هم به ایران نزدیک است و هم نیازی به ویزا ندارد گزینه بسیار خوبی برای سفر خانوادگی در نوروز است به ایروان سفر کنید و از موسیقی و تئاتر این کشور لذت ببرید. غذاهای ارمنی نوش جان کنید و با مردم خونگرمش معاشرت کنید.
آزانس مقتدر سیر تور‌های ایروان را از سه شب تا یک هفته برای عید نوروز برنامه‌ریزی کرده است و تورها معمولا با پرواز‌ کیش ایر و ماهان به همراه ترنسفی فرودگاهی هستند.
شب ها به میدان جمهوری بروید و از فواره‌های این میدان و نور پردازیزی با لذت ببرید یادتان باشد که درارمنستان حتما هتل چهار ستاره به بالا رزروکنید تا از کیفت خدمات هتل و سرویس دهی خیالتان راحت باشد رزرو هتل‌ها شامل صبحانه نیز می‌شود.
با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و امسال تور ارمنستان نوروز 98 را رزرو کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle