Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال

پایین ترین قیمت های کالای دیجیتال در آی تی قیمت

بارها شده برای خرید دوربین عکاسی،گوشی، لپ تاپ و خیلی دیگر از کالای دیجیتال دچار مشکل شده اید، هم در انتخاب کالا از نظر ظاهری، هم از نظر مشخصات یا اصطلاحا کانفیگ و هم از نظر قیمت.

آی تی قیمت مشکل شما را برطرف کرده.

سایت آی تی قیمت همانطور که از نامش پیداست ارائه دهنده قیمت کالای آی تی یا همان دیجیتال میباشد و کاربر براحتی و بصورت لحظه ای میتواند از آخرین قیمت های بازار کامپیوتر و موبایل نظیر قیمت آلین وان ، قیمت باتری لپ تاپ،  کارت گرافیک،پاوربانک ، گوشی و… باخبرشود.

آی تی قیمت اصلا یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه شبیه به یک پاساژ آنلاین محصولات دیجیتال عمل میکند،

بطوریکه وقتی شما به دنبال قیمت یک محصول در این سایت هستید تعداد زیادی فروشنده بر روی هر محصول قیمت گذاری کرده اند.

با این روش هر فروشنده ای سعی بر آن دارد تا با ارائه خدمات و قیمت بهتر، خریداران را برای خرید کالاهای خود راغب سازد، پس با توجه به رقابتی بودن قیمت ها در itgheymat.com شما براحتی میتوانید پس از مشاهده شکل ظاهری و بررسی مشخصات و مقایسه قیمت و خدمات هر کالا، محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم از نماینده اصلی و هر فروشنده ای که خدمات بهری ارائه میکند ، تهیه نمایید.

در آی تی قیمت واسطه ها از بین رفته و خریداران بصورت مستقیم از نمایندگان اصلی خرید کرده که این موضوع باعث پایین آمدن قیمتها و رضایت مندی خریدار و فروشنده میشود، چرا که هم خریدار کالا را ارزانتر خریده و هم فروشنده تعداد بیشتری کالا را بفروش رسانده است.

 

توجه داشته باشید که هر کالایی را که در حوزه دیجیتال بذهنتان خطور کند در ای تی قیمت تعداد زیادی فروشنده به شما قیمت میدهند از سوئیچ شبکه، ماشینهای اداری و فروشگاهی تا لپ تاپ و گوشی و پاوربانک با برندهای معتبر و گوناگون و قیمت های بسیار ارزانتر از بازار.

البته آن دسته از کاربرانی هم که اپلیکیشن باز هستند میتوانند کلیه خدمات این سایت را با نصب اپلیکیشن آی تی قیمت بر روی گوشی یا تبلت خود داشته باشند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle