Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری تفریح

پائیز بهترین فصل سفر به استانبول

استانبول محبوب‌ترین مقصد سفر ایرانیان در سال‌های اخیر بوده است. جاذبه‌های تاریخی فراوان، زیبایی‌ها طبیعی، خیابان‌های زیبا، غذاهای خوشمزه و نزدیکی فرهنگی ایرانیان به ترک‌ها باعث شده تا این کشش هر روز بیش از گذشته باشد.

اوج فصل سفر در ایران دو مقطع عید نوروز و تابستان است. تعطیلات طولانی این امکان را به خانواده‌های ایرانی می‌دهد تا مقصدهای مختلف را برای خود برگزینند تا کمی خستگی‌ها و روزمرگی‌های خود را به در کنند. آژانس مقتدر سیر تابان به عنوان مجری مستقیم تور استانبول قصد دارد تا شرایط مختلف تورهای استانبول را برای همراهان خود برشمارد.

 

استانبول؛ محبوب‌ترین مقصد ایرانیان

تور استانبول یکی از انتخاب‌های اصلی ایرانیان برای اکثر قشرهاست. دلایلی که برای این انتخاب می‌توان متصور بود را می‌توان این‌گونه دانست

  • نزدیکی مسافت: به واسطه همسایگی ایران و ترکیه مسیر سفر به استانبول به عنوان یکی از کوتاه‌ترین مسیرهای ممکن شناخته می‌شود و از این جهت یکی از مزایای این سفر، زمان کم پرواز و مستقیم بودن آن است. بدین جهت خستگی ناشی از سفر به نسبت بسیاری از مقاصد کمتر خواهد بود.
  • سهولت سفر: به واسطه عدم نیاز به دریافت روادید کشور ترکیه، استقبال از سفر به مقاصد مختلف تورهای ترکیه پر رنگ‌تر است.
  • مدت زمان کوتاه: شاید بخش عمده‌ای از تورهایی که از مبدا ایران برگزار می‌شود مدت زمانی کمتر از یک هفته نداشته باشند. اما مقصد استانبول این مزیت را دارد تا در یک تور ۳ شب و ۴ روزه سفری کامل را برای مسافران فراهم کند.
  • پروازهای متنوع: یکی از مقاصدی که بیشترین پروازهای خروجی از ایران را به خود اختصاص داده است استانبول است. تنوع ایرلاین‌ها، ساعات متفاوت پرواز، کلاس‌های مختلف پروازی امکان انتخاب‌های متعدد را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.
  • جاذبه‌های پرشمار: استانبول شاید یکی از مقصدهایی است که انواع مختلفی از جاذبه‌های گردشگری را در خود جای داده است. جاذبه‌های تاریخی از دوره‌های مختلف، جذابیت‌های طبیعی نظیر دریا، ساحل جزیره‌های متعدد و همچنین جاذبه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که از مهمترین دلایل جذب ایرانیان به این مقصد زیبا و دیدنی است.
  • قیمت مناسب: وجود برنامه‌های پروازی متنوع و وجود مراکز اقامتی متنوع و با کیفیت باعث شده تا قیمت تورهای استانبول در میان پایین‌ترین قیمت‌ها قرار گیرد. در کنار این موارد تور لحظه آخری استانبول نیز می‌تواند باعث کمتر شدن قیمت نیز باشد. تورهایی که در روزهای نزدیک به برگزاری‌شان با قیمتی پایین‌تر به فروش می‌رسند.

مجموعه دلایل ذکر شده باعث محبوبیت هر چه بیشتر این مقصد شده است.

 

استانبول و پادشاه فصل‌ها

شاید به واسطه تجمع تعطیلات در عید نوروز و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در تابستان اکثریت این فصول را برای خرید تورهای استانبول انتخاب کنند.

اما آن‌هایی که امکان سفر در فصول درگیر به خصوص پائیز رنگارانگ و زیبا را دارند شاید بهتر باشد این فصل را برای سفر انتخاب کنند. این فصل دارای مزایایی‌ست که می‌تواند هر مسافری را برای انتخاب آن برانگیزد.

  • آب و هوایی معتدل، به دور از گرمای تابستان
  • فصل حراج برندهای مختلف با پایان یافتن نیم سال اول
  • پایین‌تر بودن قیمت‌ها به نسبت فصل اوج
  • خلوت‌تر بودن خیابان‌ها، اماکن و جاذبه‌ها نسبت به تابستان

تمامی موارد بالا علاوه بر فضای زیبا و دوست‌داشتنی کوچه‌های زیبای استانبول در فصل پاییز می‌تواند دلایل محکمی برای انتخاب این فصل به منظور سفر به استانبول باشد.

اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که امکان سفر در فصل پائیز و زمستان را ندارید و برنامه برای سفری در نوروز دارید می‌توانید با سر زدن به تور استانبول نوروز 97 در سایت مقتدر سیر و پیگیری شبکه‌های اجتماعی آن در تلگرام و اینستاگرام از پیش‌فروش این تورها در اولین فرصت بهره‌مند شوید.

تور لحظه آخری استانبول

 

استانبول و چگونگی گردش در آن

اکثر مسافران استانبول شاید برای چندمین بار به این مقصد سفر می‌کنند و از این جهت شاید دیگر چم و خم کار را در دست داشته باشند. اما بخش قابل توجهی نیز برای اولین بار می‌خواهند به این مقصد مسافرت کنند. شاید برای یک سفر کوتاه به استانبول برنامه دقیقی نداشته باشند و به واسطه همین نتوانند به درستی از زمان خود استفاده کافی ببرند و این امر در حقیقت مصرف بیهوده هزینه‌ای است که برای خرید تور و مسافرت شده است.

آژانس مقتدر سیر بخشی در سایت خود برای راهنمای گردشگری و آشنایی با جاذبه‌های گردشگری استانبول قرار داده است. همچنین شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام آژانس نیز در این زمینه فعالیت گسترده‌ای دارد و عکس، توضیحات و فیلم‌های متنوعی از مقصدهای مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید با پیگیری شبکه‌های اجتماعی آژانس مقتدر سیر در برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای سفر خود کمک بگیرید.

سفر با کودکان

 

استانبول و کودکان

بسیاری از خانواده‌هایی که دارای نوزاد، فرزند خردسال یا کودکان هستند به واسطه مشکلات خود را از سفر محروم کرده‌اند. اما استانبول به واسطه امکانات و جذابیت‌های خود یکی از مقاصد مهمی است که امکان سفر با کودک در آن فراهم است. مجموعه مقتدرسیر در سلسله مطالبی مفید و عملی تلاش کرده تا راهکارهایی برای سفر با کودک به همراهان خود ارائه کند تا ایشان امکان سفر را برای خود به سادگی فراهم نمایند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش اخبار وب‌سایت و همچنین پیگیری کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرا از تکنیک‌های سفر با کودکان آگاه شوید.

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle