Categories
دسته‌بندی نشده

ویژگی‌های گوشی‌های سونی

سونی موبایل فرزند جوان شرکت سونی است.

در واقع ابتدا شرکت خوشه‌ای و چندرسانه‌ای سونی در توکیو ژاپن در سال ۱۹۴۶ میلادی تاسیس شد. این شرکت بیشتر فعالیت‌اش در زمینه خدمات رسانه‌ای، سرگرمی، بازی‌های کامپیوتری، لوازم الکترونیکی خانگی بوده و هست.

سونی شرکت نوستالژیکی برای ما ایرانی‌ها و بسیاری از کشورهای دیگر است. ما چندین سال است که با دستگاه‌های سونی از ضبط صوت تا واکمن گرفته تا تلویزیون و جاروبرقی این برند خاطرات زیادی داریم. شرکت سونی یکی از فعال‌ترین و اولین شرکت‌هایی بود که قدم به حوزه ساخت موبایل شد و بعد از چند سال و در حقیقت به تازگی بخش موبایل سونی به سونی موبایل تغییر نام داد و همچنان سعی کرده که یکی از فعال‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موبایل باشد، هرچند که در چند سال اخیر ضعیف عمل کرده و آنچه که از این شرکت قدیمی انتظار می‌رفت تا به حال از آن دیده نشده است.

 

اکسپریا سونی

 هرکدام از تولیدکنندگان موبایل در جهان برای موبایل‌های خود نامی انتخاب کرده‌اند که بر مبنای این نام اولیه مدل‌های مختلف گوشی‌های خود را وارد بازار می‌کنند. سونی هم اسم اکسپریا سونی را برای محصولات خود انتخاب کرده است و

از سال ۲۰۰۸ دست به تولید مدل‌های مختلف این سری زده است که با فراز و فرودهای زیادی همراه بوده و هست.

با جست و جویی در اینترنت متوجه خواهید شد بسیاری از افراد در زمینه خرید و فروش گوشی موبایل سونی فعالیت می‌کنند و یا درخواست اطلاعاتی درباره این مدل‌ گوشی‌ها دارند. در حقیقت می‌توان گفت با تولد یک برند شغل‌های زیادی ایجاد می‌شود و افراد بسیاری تمرکز فعالیت خود را روی آن برند به خصوص قرار می‌دهند.

 

ویژگیهای گوشیهای سونی

موبایل‌های سونی به ضد آب بودن معروف هستند و این شرکت با این ویژگی مانور می‌دهد.

در واقع برخی از پرچمداران این شرکت این ویژگی را دارند و در تست‌هایی که بر روی آنها انجام شده می‌توانند برای چند دقیقه داخل آب یا زیر دوش آب قرار بگیرند و مشکلی برایشان پیش نیاید.

کیفیت دوربین‌های موبایل‌های سونی برخلاف دوربین‌های دیجیتال حرفه‌ای این شرکت که یکی از برترین‌ها در بازار دوربین هستند، چنگی به دل نمی‌زنند و به ندرت در مدل‌های گوشی‌های موبایل این شرکت می‌توانید محصولی پیدا کنید که دوربین با کیفیتی داشته باشد. البته دوربین‌ گوشی‌های سونی هم مانند سایر برندها گزینه‌های متنوعی برای ویرایش عکس دارند. بیشتر گوشی‌های سونی ظاهری شیک و شکیل دارند و به خصوص برای خانم‌ها بسیار مناسب هستند. سیستم عامل این مدل گوشی‌ها اندروید است که به خصوص در بین ما ایرانی‌ها به علت سهولت استفاده و نصب برنامه‌های مختلف محبوبیت بسیاری دارند.

 

خرید و فروش گوشی موبایل سونی

 با مراجعه به بخش موبایل و تبلت سایت دیوار با تبلیغات زیادی در مورد فروش گوشی‌های سونی و همچنین لوازم جانبی این نوع محصولات مانند اسمارت واچ، اسمارت بند، هندزفری، هدفون، شارژر و … مواجه خواهید شد. ضمن اینکه می‌توانید گوشی موبایل کارکرده یا نوی خود را در این بخش به اشتراک بگذارید تا کسانیکه به دنبال آن مدل هستند با شما تماس بگیرند.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle