Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا

حضور ویستر در نمایشگاه برندهای صنعت مبلمان ایران

شما به بازدید از غرفه تشک ویستر در نمایشگاه برندهای صنعت مبلمان ایران دعوت شده اید.

هفتمین نمایشگاه برندهای برتر مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی (hodex 2020) و دوازدهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات نوزاد،کودک و نوجوان و مادران باردار (kitex 2020) از دوشنبه ۱۴ بهمن الی شنبه ۱۹ بهمن امسال در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران ( ایران مال ) از۱۱صبح تا۲۱ شب برگذار می شود.

 

برند VISTAR در یکی از مهمترین بخش های این نمایشگاه در سالن E1 حضور دارد و از شما دعوت میکند که از جدید ترین محصولات این مجموعه بازدید کنید.

شرکت تولیدی و صنعتی ویستر با ظرفیت تولیدی بالغ بر ١٢٠٠ تخته تشک، ٢٠٠٠ عدد بالش، ١٥٠٠ عدد ملحفه و ٢٠٠٠ عدد لحاف در یک شیفت کاری به عنوان یکی از بزرگترین و برترین تولید کننده های تشک در ایران شناخته میشود.

جالب است بدانید که طراحی کارخانه ویستر با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و به صورت تمام اتوماسیون است.

 

vistar

 

امروزه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در تجارت جهانی نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کند.

کمتر حوزه‌ای را می‌توان یافت که نمایشگاه‌های معتبر جهانی عرصه رونمایی از جدیدترین دستاوردهای آن نباشد. شهرهای بزرگ و حتی کوچک دنیا دائماً میزبان نمایشگاه‌های مختلف با موضوعات به شدت متنوع‌اند. جالب آنکه بسیاری از امکانات شهر از حمل و نقل گرفته تا اماکن اقامتی در مجاورت این مراکز نمایشگاهی ساخته می‌شوند تا استفاده از این مراکز آسان‌تر باشد.

از این جهت وجود مرکز نمایشگاهی در بازار بزرگ ایران یک اتفاق منحصربفرد است. زیرا همه امکانات لازم برای برگزاری نمایشگاه پیش‌بینی شده است. مرکز نمایشگاهی ایران مال ۴۲ هزار مترمربع مساحت دارد و در چهار طبقه قابلیت برگزاری نمایشگاه‌های متنوع و در سطوح متفاوت (B2B ،B2C، …) را داراست. اما این امکانات مدرن زمانی جلوه بیشتری می‌یابد که فراموش نکنیم،هتل پنج‌ستاره فرمونت در چندقدمی مرکز نمایشگاهی است و امکانات متنوع تفریحی و گردشگری ایران مال همگی می‌توانند به غرفه‌داران و بازدید‌کنندگان نمایشگاه خدمات ارائه کنند.

همچنین با احداث خط مترو و تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی دسترسی به این مرکز بسیار آسان خواهد بود.

به این ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد در آینده‌ای نزدیک مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران یکی از مهم‌ترین مراکز نمایشگاهی کشور باشد.

 

تشک ویستر

 

برای آشنایی با شرکت ویستر به وب سایت vistar-co.com و یا پیج اینستاگرام @vistar_mattress مراجعه کنید و یا با شماره 02166323232 تماس بگیرید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle