Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی

بهترین راه برای اخذ ویزای شنگن و خرید تورهای مسافرتی [ویزا یونایتد]

همکاری شرکت ویزا یونایتد و آژانس مسافرتی ندای سفر بهترین شرایط را برای اخذ ویزای شنگن و خرید تور های مسافرتی کشور های مختلف با بهترین قیمت فراهم کرد.

صنعت گردشگری و بخصوص سفرهای هوایی به کشور های دیگر جزو یکی از اولین خدماتی بود که تحت تاثیر افزایش قیمت دلار قرار گرفت و امروز مسافرت های تفریحی یا کاری و حتی تحصیلی و همچنین اقدام برای اخذ ویزای شنگن و یا ویزای سایر کشور ها هزینه بسیار بالاتری نسبت به سال گذشته پیدا کرده است.

اکنون بسیاری از مسافران بدنبال راهکارهایی هستند تا بتوانند هزینه های تهیه ویزا و تورهای مسافرتی را تاحدی کاهش دهند که در برخی موارد هم به نتیجه مطلوب نرسیده و درصورت امکان از سفر و برنامه های خود صرف نظر میکنند.

اما در این بین همکاری دو مجموعه معتبر “ویزا یونایتد” و “ندای سفر” توانسته است برخی از این مشکلات را حل کند و بهترین راه چاره برای مسافران باشد و ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان با مناسب ترین قیمت باعث محبوبیت این برند ها میان مسافران شده است.

 

ویزا یونایتد

کاربران با مراجعه وب سایت ویزا یونایتد میتوانند برای اخذ ویزای شنگن، انگلیس، کانادا، روسیه، چین و همچنین کشور های همسایه مانند امارات، آذربایجان، قطر و سایر کشور ها اقدام کنند و در کوتاه ترین زمان با مناسب ترین قیمت ویزای خود را دریافت کنند.

همانطور که میدانید کشورهای حوزه ی شینگن از نمونه کشورهایی هستند که برای ویزای آنها باید حداقل 3 ماه قبل از سفر اقدام نمود. و همچنین کانادا از جمله کشورهایی می باشد که برای اخذ ویزای کانادا باید حداقل از 4 ماه قبل از قصد سفر اقدام کنید.

یکی از ویژگی های خاص ویزایونایتد visaunited.com که محبوبیت خاصی میان مسافران پیدا کرده است ارائه تضمین اخذ ویزا است. همچنین ارا ئه مشاوره رایگان جهت اخذ انواع ویزای با مدت 5 ساله یا مولتی ویزای کانادا و انواع اقامت شنگن جزو ویژگی های این مجموعه است.

 

ویزای کانادا

کانادا به عنوان دومین کشور بزرگ جهان شناخته شده که سالیانه افراد با اهداف متفاوت وارد این کشور میشوند.

 

از انواع ویزاهایی که برای مهاجران صادر میشوند:

  • ویزای توریستی

  • ویزای شغلی

  • ویزای سرمایه گذاری

  • ویزای تحصیلی را میتوان نام برد.

 

متداول ترین نوع ویزایی که به طور معمول برای صدور ویزای کانادا تقاضا میشود نوع توریستی است.

برای اخذ ویزای تضمینی کانادا شما نیاز به مشاورین و کارشناسان مجرب در این زمینه دارید چراکه مسیر اخذ ویزای کانادا برای ایرانیان مسیر تقریبا ناهمواریست و شما نیازمند متخصصانی هستید که به شما مشاوره دقیق و کاملی ارائه دهند و با همراهیتان مسیر  پیش رو را برایتان هموارتر و سریع تر نمایند.

 

ویزای شینگن

ویزای شینگن سندیست که با صدور آن به وسیله ی مقامات مربوطه برای اشخاصی که علاقمند به سفر و یا بازدید از کشورهای عضو شینگن هستند این امکان را ایجاد میکند.

محدوده ی شینگن متشکل از 26 کشورست که طبق قراردادی توافق کرده اند تا ساکنینشان در دیگر کشورهای عضو شینگن همچون کشوری آزاد تردد  داشته باشند. 22 کشور از این مجموعه ی 26 عددی عضو اتحادیه اروپا و 4 کشور دیگر آن عضو انجمن تجارت آزاد اروپا یا همان EFTA  هستند.

 

کانادا نیز به عنوان دومین کشور بزرگ جهان شناخته شده و سالیانه افراد با اهداف متفاوت وارد این کشور میشوند.

ویزا یونایتد جهت تهیه انواع ویزاها شامل ویزای توریستی، ویزای شغلی، ویزای سرمایه گذاری و ویزای تحصیلی که برای مهاجران صادر میشود بهترین خدمات را ارائه میدهد.

 

 

آژانس مسافرتی ندای سفر

در کنار خدمات منحصر به فردی که ویزایونایتد ارائه میدهد، مجموعه معتبر ندای سفر نیز بهترین شرایط را برای تورهای مسافرتی ارائه میکند.

آژانس مسافرتی ندای سفر nedayesafar.com با مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ارائه دهنده مستقیم تورهای گردشگری، تفریحی، زیارتی و همچنین برگزار کننده تورهای داخلی است.

ارائه بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت برای تور استانبول و سایر شهرهای زیبای ترکیه و همچنین تور دبی، تایلند، روسیه، گرجستان و سایر کشور های توریستی جزو ویژگی ها این مجموعه است. تورهای داخلی نیز برای شهرهای پرطرفدار مانند مشهد و کیش و سایر شهر ها  توسط ندای سفر ارائه میشود.

تورهای استانبول ترکیه

همانطور که میدانید تور استانبول در ایران طرفداران بسیاری دارد زیرا این شهر دوست داشتنی قطب تجاری و صنعتی و مرکز اقتصادی و فرهنگی و بزرگترین شهر ترکیه است که بین هفت تپه احاطه شده و در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار گرفته است. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر می باشد. استانبول از طریق آبراه بوسفور به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم شده است. تنها شهر جهان که در دو قاره قرار گرفته استانبول است که بوسیله دو پل معلق بزرگ و زیبا با هم ارتباط دارد.قبل از آنکارا استانبول پایتخت کشور ترکیه بوده و سومین شهر توریستی جهان به شمار می آید که اکثرا ترک زبان هستند. این شهر از لحاظ اقتصاد گردشگری با دارا بودن تعدادی زیادی هتل و مشاغل دیگر مرتبط با توریست رشد چشمگیری داشته است و توانسته به گردشگرانی که به این شهر می آیند خدمات مناسبی را ارائه کند.

 

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

خرید بلیط هواپیما از ایرلاین های معتبر بین المللی و رزرو هتل هایی با خدمات متنوع جزو خدمات با کیفیت این مجموعه است.

 

تور های طبیعت گردی یکروزه

ارائه متنوع ترین خدمات تور یکروزه طبیعت گردی هم یکی از خدمات ندای سفر است که در این روز های تابستانی طرفداران بسیاری دارد.

وقتی از طبیعت سخن می گوییم خواه ناخواه ارتفاعات و دامنه های کوههای کوتاه و بلند سنگی و صخره ای ، گاه خشک و گاه سفیدپوش ، رودخانه های خروشان ، پونه زارها در کنار چشمه ساران ، گل های لاله و شقایق ، کویر و غار ، دریاچه های کوهستانی و تالاب های زیبا در ذهن ما تداعی می گردد ، همه این ها گویای زیبایی های طبیعت و یکپارچگی و بکری طبیعت است که از گذشتگان برای ما به عنوان میراث به جا مانده است.

تور یکروزه قلعه الموت و دریاچه اوان ، تور عسل محله ، تور آبشار گزو و جنگل لفور، تور تنگه واشی، تور دوچرخه سواري جزو محبوب ترین تور های طبیعت گردی آژانس ندای سفر است.

 

در انتها پیشنهاد میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات “ویزا یونایتد” و “ندای سفر” به وب سایت این مجموعه ها مراجعه کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle