Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن

ولنتاین یا سپندارمذگان؛ مسئله این است! [نت‌برگ]

پنجم اسفند ماه در تاریخ ایران باستان روز «سپندارمذگان» نام دارد که از صفت‌های زمین برشمرده می‌شود و به معنی گستراننده، فروتن و مقدس است. در فرهنگ ایران باستان، زمین نماد عشق است، چون با فروتنی، تواضع و گذشت به همه عشق می‌ورزد و به همین دلیل، این روز را «روز عشق» ایرانیان باستان می‌دانند. به همین ترتیب در این روز مردان به همسران خود هدیه می‌دادند و زنان خانواده را بر تخت شاهی می‌نشاندند و از آنان اطاعت می‌کردند.

اما طبق روایات «ولنتاین»، نام کشیش معبدی در رم بوده که در صده ۳ میلادی به دستور امپراتور کلادیوس دوم و به دلیل کمک به زوج‌های جوان مسیحی برای ازدواج، گردن زده شد. به همین دلیل برای بزرگداشت او نام روزی را ولنتاین نهادند.

طبق فرهنگ و سنن پیشینیان، ما ایرانیان همواره به بنیان خانواده اهمیت داده و به زنان عشق ورزیده‌ایم تا همواره جایگاه متعالی زنان در خانواده و اجتماع حفظ شود. به همین دلیل روز عشق و یا همان سپندارمذگان را هرساله جشن گرفته‌ایم.

نت‌برگ به مناسبت این روز شاد و عاشقانه و به کمک صدها کسب و کار مطرح ایرانی، کمپینی به نام «عاشقانه پرتخفیف» برگزار کرده که در آن می‌توانید هر آن چه برای خوشحال کردن همسرتان نیاز دارید، پیدا کنید. از هدایای عاشقانه مختلف گرفته تا رستوران‌ها، مراکز تفریحی و مکان‌های بسیاری که می‌تواند یک قرار رومانتیک را جذاب‌تر کند.

برای اینکه بتوانید این پیشنهادات تخفیف‌دار را مشاهده کنید، وارد صفحه عاشقانه پرتخفیف شوید و بهترین گزینه‌ای که مناسب شماست را انتخاب کنید.

چیزی به روز عشق ایرانی باقی نمانده، پس زودتر دست به کار شوید!

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle