Categories
اخبار رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ خرید و فروش

هواوی در رقابت با برندهای معتبر موبایل

شرکت چینی هواوی (تلفظ درست این کلمه با کسر واو است ‌Huawei) که دفتر اصلی آن در شهر شنژن، یکی از مناطق آزاد تجاری جمهوری خلق چین است، بیشتر به عنوان تولیدکننده تجهیزات ارتباطی و شبکه مشهور است، هرچند در ایران این شرکت را برای گوشی‌های موبایل‌اش می‌شناسند.

شرکت هواوی در اواخر دهه هشتاد میلادی تاسیس شد.

و سال به سال زمینه فعالیت‌اش گسترش یافت و تولیدات خود را توسعه و به روز کرد، تا به امروز که علاوه بر تجهیزات شبکه و ارتباطی، گوشی‌های موبایل هوآوی در بازار رقابتی تلفن همراه حرفی برای گفتن دارند و توانسته‌اند با تولیدکنندگان مشهور این نوع دستگاه‌ها به رقابت بپردازند.

 

گوشی هواوی

با جستجویی در سایت دیوار که یکی از بهترین منابع خرید و فروش دستگاه‌های الکترونیکی به شکل نو یا کارکرده هست، متوجه خواهید شد افراد زیادی به دنبال خرید و فروش گوشی هواوی هستند. یکی از اصلی‌ترین دلایل افراد علاقمند به این برند، باتری قوی موبایل‌های هواوی است، بطوریکه در بعضی از مواقع تا دو روز هم می‌توان بدون شارژ مجدد از این موبایل‌های چینی استفاده کرد. گزینه دیگری که خریداران و علاقمندان این برند به آن تکیه می‌کنند، وجود دوربین پشت و جلو این گوشی‌هاست. بوسیله گوشی‌های پرچمدار این سازنده موبایل می‌توان عکس‌هایی بسیار با کیفیت گرفت، تا جاییکه چند ماه قبل محمود کلاری، عکاس و مدیر فیلمبرداری مشهور و باتجربه سینمای ایران نمایشگاهی از آثارش برگزار کرد که تنها با گوشی‌ هواوی  P10 گرفته شد و در سایز بزرگ چاپ شده بود.

همچنین با وجود گزینه‌های متعدد و جالب برای دوربین جلوی بیشتر گوشی‌های تولید هواوی، کار برای سلفی بگیران به مراتب آسان‌تر شده است و عشاق سلفی می‌توانند هم زمان با برداشتن سلفی از خود، آن را ادیت کرده و به اشتراک بگذارند. یکی دیگر از مزایای محصولات این سازنده چینی، قیمت مناسب آنها به خصوص در گوشی‌های میان رده است که با توجه به امکاناتی که دارند، قیمت معقولی برای آنها تعیین شده است. همچنین لوازم جانبی این گوشی‌ها به راحتی با قیمتی مناسب قابل دسترسی و خریداری هستند.

 

خرید و فروش هواوی

با مراجعه به سایت دیوار می‌توانید با انواع پیشنهاد خرید و فروش گوشی‌های هواوی روبرو شوید، در این سایت از گوشی هواوی Ascend G700 این شرکت گرفته تا محصولات جدید آن مانند پی ۱۰ یا بالاتر به صورت نو یا کارکرده، نقد یا قسطی موجود هستند که افراد یا فروشگاه‌ها در محله‌های مختلف تهران و شهرستان‌ها آنها را برای خرید یا فروش به اشتراک گذاشته‌اند تا شما بنا به سلیقه و هزینه‌ای که می‌خواهید پرداخت کنید، آنچه را که مدنظرتان هست به راحتی و با صرف زمان اندکی پیدا کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle