Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

چگونه هزینه هتل خارجی را به صورت ریالی پرداخت کنیم؟ [جاباما]

برای بسیاری از مسافران سفرهای خارجی، چگونگی پرداخت هزینه رزرو هتل خارجی از چالش‌های جدی است.

بیشتر این افراد به دلیل عدم دسترسی به کارت‌های پرداخت بانکی خارجی به ناچار، پروسه انتخاب و رزرو هتل را به آژانس‌های مسافرتی سپرده و بسیار پیش آمده است که از نتیجه این اعتماد راضی نبوده‌اند. به عنوان مثال، برخی از آژانس‌های هواپیمایی، بدون توجه به سطح انتظار مسافر و تنها به دلیل اینکه با چند هتل محدود قرارداد دارند، هتلی برای مسافر در نظر می‌گیرند که متناسب خواسته و سلیقه آن نیست.

جاباما اما امکانی را فراهم کرده است که با کمک آن مسافران سفرهای خارجی می‌توانند به راحتی، هتل مورد نظر خود را در هر نقطه از جهان رزرو و بهای آن را به صورت ریالی پرداخت کنند.

به این ترتیب رزرو هتل خارجی و پرداخت هزینه آن، دیگر یک پروسه سخت نیست و شما می‌توانید در مدت کوتاهی و پس از بررسی هتل مورد نظرتان از لحاظ موقعیت جغرافیایی، سطح کیفی خدمات و قیمت، برای رزرو اینترنتی آن اقدام و هزینه آن را به صورت ریالی با کارت بانکی خود پرداخت کنید.

در مورد تنوع هتل‌ها هم باید بگوییم که سامانه رزرو اینترنتی جاباما تاکنون توانسته است امکان رزرو اینترنتی بیش از 220 هزار هتل خارجی را فراهم کند و سفری راحت، بدون دردسر و بی‌دغدغه برای شما رقم بزند. به این ترتیب شما با کمک جاباما می‌توانید در هر نقطه از جهان، هتل دلخواهتان را رزرو و هزینه آن را پرداخت کنید.

سهولت رزرو هتل در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با چند کلیلک ساده، پشتیبانی 24 ساعته برای هتل‌های خارجی، حتی در روزهای تعطیل و امکان لغو رزرو و استرداد وجه پرداختی در کمترین زمان از مزایای رزرو اینترنتی هتل با جاباما است.

علاوه بر این در جاباما، شما می‌توانید قبل از رزرو هتل مورد نظرتان، نظر سایر افرادی که پیش از شما در آن هتل حضور داشتند را در قسمت نظرات مطالعه کنید و با آگاهی کامل در مورد نحوه سرویس‌دهی و خدمات هتل، برای رزرو اقدام کنید.

شما هم می‌توانید پس از اقامت در هتل خارجی که از طریق جاباما رزرو کرده‌اید، نظر خود را در مورد اتاق، نوع سرویس‌دهی و … در قسمت ثبت نظرات بنویسید تا مسافران دیگر با اطلاعات کامل برای رزرو هتل اقدام کنند. این اقدام که مشابه برخی از وب‌سایت‌های مطرح رزرو هتل در سطح جهان است با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان جاباما صورت گرفته است.

پس اگر قصد دارید در فصل تابستان به کشورهای دیگر و همچنین کشورهای همسایه مثل ترکیه سفر کنید و می‌خواهید به لیست هتل‌های استانبول دسترسی داشته باشید به جاباما مراجعه کنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle