Categories
اخبار رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ خرید و فروش

هرچی خواستی چاپ کن!

عمر چاپ به قرن‌ها قبل باز می‌گردد، بشر همیشه به چاپ آنچه که می‌نوشت و یا طراحی می‌کرد علاقه داشت. اختراع صنعت چاپ توسط یوهانس گوتنبرگ، زرگر آلمانی انجام شد که در سال 1456 میلادی آن را اختراع کرد. بعد از اختراع فن چاپ و تغییر و تحولاتی زیادی که در این فن به وجود آمد، پرینترهای به شکل امروزی وارد بازار مصرف شدند. در این سال‌ها با پرینترهای لیزری سر و کار داریم که در همه دفاتر و شرکت‌ها و یا حتی در خانه‌ها یکی از آنها وجود دارد تا کاربران به راحتی آنچه که می‌خواهند را به اصطلاح پرینت بگیرند. از دهه‌های 60 و 70 میلادی شرکت‌های بزرگی مانند کنون، آی بی ام و هیولیت پاکارد اقدام به طراحی و عرضه این نوع از پرینتررها کردند که سال به سال نوع به روز شده و تغییر یافته آنها عرضه شد و در دسترس کاربران قرار گرفت.

 

اختراع پرینتر لیزری

آنچه که در بررسی‌ها نشان می‌دهد، اختراع نخستین پرینتر لیزری در سال 1977 میلادی توسط گری استارکودر انجام شده است، وی کارمند شرکت آمریکایی Xerox (زیراکس) بود که در زمینه تولید پرینتر و اسکنر فعال است. در واقع یک سال طول کشید تا سرانجام استارکودر توانست پرینتر طراحی شده خود را با شبکه سیستم کامپیوتر متصل و را‌ه‌اندازی کند. جالب است که در قدیم تا همین چند سال پیش در ایران دستگاه‌های کپی به نام زیراکس خوانده می‌شدند.

 

پرینتر لیزری چیست؟

این نوع چاپگر نوع متداول چاپگرهای کامپیوتری است که با کیفیت و سرعت بالا متن و گرافیک را بر روی کاغذ ساده چاپ می‌کند. این چاپگرها مانند دستگاه کپی به همان شیوه کار می‌کنند و در اندازه‌های متفاوت و با کارایی مختلف قابل دسترس هستند.

 

خرید و فروش پرینتر لیزری

با اختراع و خرید و فروش پرینترهای لیزری چاپ عکس و متونی که می‌خواهیم به طرز چشمگیری راحت شده است. هر فردی می‌تواند با تهیه یکی از این پرینترها در خانه یا محل کار خود به راحتی هرچیزی را که خواست، چاپ کند. البته طبعا برای چاپ عکس یا پوستر بهتر است تا از کاغذ مخصوص آنها استفاده کرد تا کیفیت به مراتب بهتری در اختیار ما قرار بگیرد.

با جستجوی ساده‌ای در سایت دیوار با تبلیغات گسترده خرید و فروش پرینتر دست دوم یا نو در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف و با کارکردهای متفاوت از برندهای روز دنیا رو به رو خواهید شد. با مراجعه به بخش لوازم الکترونیکی، انتخاب گزینه رایانه و بعد قسمت پرینترها و اسکنرهای این سایت با انبوهی از تبلیغات پرینترهای لیزری نو و کارکرده، چندکاربره، پرینت رنگی یا سیاه سفید، همراه با اسکنر یا بدون آن مواجه خواهید شد که افراد و فروشگاه‌ها در محل‌های مختلف تهران و شهرستان‌ها برای فروش و یا درخواست خرید آن تبلیغ کرده‌اند. در کنار تبلیغ برای پرینترها، تبلیغات لوازم جانبی و کارتریج این دستگاه‌ها را هم در سایت دیوار مشاهده خواهید کرد.

در دنیای دیجیتال امروز شاید یکی از قابل استفاده‌ترین دستگاه‌ها همین پرینترها باشند که البته باید تنها در مواقع لزوم از چاپ کاغذ استفاده کرد و برای صرفه‌جویی در مصرف کاغذ اگر لزومی به چاپ متن یا عکسی نبود از پرینت گرفتن آن خودداری کرد.

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle