Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ برند های برتر فروشگاه اینترنتی

نکاتی در مورد خرید دستگاه کپی و پرینتر

فروشگاه اینترنتی آوند نکاتی را درباره خرید دستگاه کپی و پرینتر و سایر لوازم جانبی آن ارائه کرد ؛

امروز در تمام سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک دستگاه های کپی و پرینتر بخش مهمی از روال اداری و مکاتبات را بر عهده دارند و شخص مسئول این دستگاه ها مسئولیت ارائه خدمات در تمام زمان اداری و طول سال را دارد ، بنابراین آشنایی کامل با انواع دستگاه ها و لوازم جانبی مرتبط در پیشبرد امورد اداری بسیار مهم است .

در مرحله اول انتخاب بهترین کالا که متناسب با نیازی های مجموعه باشد بسیار مهم است . در مرحله بعد آشنایی کامل با لوازم جانبی و نحوه کار و پشتیبانی آن بسیار مهم است تا کمتر با مشکل روبرو شویم و یا در هنگام بروز مشکل روش های رفع مشکل یا تعویض قطعات آن را بدانیم.

برای خرید انواع دستگاه های اداری مانند دستگاه کپی و پرینتر و مواد مصرفی آن ، تجهیزات فروشگاهی و بانکی ، انواع قطعات و لوازم جانبی مرتبط ، بهترین انتخاب «فروشگاه اینترنتی آوند پرینتر» است .

در فروشگاه اینترنتی آوند تمامی این کالاها با تنوع بسیار بالا از برندهای معتبر ارائه شده است .

در این فروشگاه اینترنتی معتبر میتوانیم انواع محصولات مرتبط و لوازم جانبی آن را با بهترین قیمت و گارانتی بصورت اینترنتی خریداری کنیم و دیگر نیازی به صرف زمان و تحمل ترافیک برای مراجعه به فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر نیست.

خرید اینترنتی پرینتر

یکی از نکات مهم در فروشگاه اینترنتی آوند پرینتر مقالات آموزشی و تخصصی بسیاری است که در بخش مقالات این وب سایت قرار گرفته است و حالا ما برای یادگیری نحوه استفاده از انواع دستگاه کپی یا پرینتر و یا رفع هرگونه مشکلی میتوانیم از این سیستم آموزشی رایگان استفاده کنیم .

انتخاب بهترین دستگاه کپی

اگر به دنبال انتخاب بهترین دستگاه کپی برای کسب و کار خود هستید، شما باید این موضوع را مورد توجه قرار دهید که آیا یک دستگاه کپی دیجیتال مناسب شما می‌باشد یا خیر.

اگرچه همچنان دستگاه های کپی آنالوگ در مورد استفاده قرار می‌گیرند اما حجم عمده از فروش دستگاه‌های کپی متعلق به مدل‌های دیجیتال می باشد. دستگاه های کپی دیجیتال، دارای نرم‌افزار اداری چند منظوره می باشد که قادر به اسکن، کپی‌برداری، پرینت از طریقه اتصالات شبکه یا USB،فکس ،دانلود و ارسال ایمیل می باشند.

سرعت چاپ: بر خلاف مدل های قدیمی که در هر دقیقه قادر به چاپ ۳۰ صفحه بودند، دستگاه های کپی دیجیتال جدید در مدل های ارزان‌تر قادر به چاپ ۲۲ صفحه در هر دقیقه و در مدل های حرفه ای قادر به چاپ ۱۰۰ صفحه در هر دقیقه هستند. نیاز زمان برای گرم شدن دستگاه کاهش پیدا کرده است و سرعت اولین کپی نیز بهبود یافته و در حال حاضر در طیف ۳.۵ تا ۷.۵ ثانیه قرار دارد .

حجم چاپ: بسته به اندازه ی ماشین کپی ،به کشوی ظرفیت کاغذ معمولاً به عنوان کاست و یا سینی اشاره می شود . در مدل‌های اولیه می توان ۱۰۰ کاغذ را در سینی و ۲۵۰ کاغذ را در کاست قرار داد . در مدل های حرفه ای تر بیش از ۵۰۰ کاغذ در سینی دستی و بیش از ۲۰۰۰ کاغذ در کاست قرار دارد که معمولاً بین دو یا چند کاست توضیح می شوند .

قابلیت های گرافیکی: پرینترهایی که به عنوان چند کاره و یا تولیدی شناخته می شوند مدل های با قابلیت های گرافیکی با بالاترین وضوح (استاندارد ۲۴۰۰×۲۴۰۰ نقطه در اینچ ) و همچنین مدیریت رنگ از طریق کنترل پنج رنگ می‌باشند. این مدل‌ها یک بازنشر دقیق و قابل اطمینان از مأخذ ارائه می دهند که می تواند حاصل یک سند فیزیکی موجود و یا ایجاد یک سند جدید از طریق پلتفرم های نرم افزاری چند منظوره سازگار باشد .

شارژ و سرویس کارتریج

شارژ کارتریج دوباره پرکردنrefill عمل پر کردن کارتریج خالی پرینتر با تونر (پودر یا مرکب) جدید است. گر چه این روش موافقین و مخالفینی دارد اما سبب می شود که در هزینه های چاپ صرفه جویی شده و یک دستگاه آلوده کننده محیط زیست دیرتر به چرخه آلودگی محیط زیست وارد شود.

یکی از مضرات پرکردن کارتریج با تونر جدید زمانی خواهد بود که کارتریج نیاز به بازسازی داشته، ولی این بازسازی اتفاق نیفتد و وجود پودر تونر و خرده های کاغذ در کارتریج سبب بروز برخی مشکلات ناشناخته شود.

پرکردن (شارژ) کارتریج با هدف کاهش هزینه های پرینت، باید توسط تعمیرکار خبره انجام شود، تا به دلیل کارایی نامناسب کارتریج شارژ شده، مجبور به پرداخت هزینه های دیگری(تعمیر دستگاه یا تعویض کارتریج) نشویم.

مجموعه تعمیرکاران آوند بابرخورداری از چندین سال تجربه، تعهد و مسئولیت کاری بسیار بالا، در صورت نیاز بازسازی های لازم برای کارتریج را انجام خواهند داد تا کاربران تجربه خوبی از ارتباط با آوند داشته باشند.

پرینتر

کیفیت قطعات

آوند یکی از توزیع کنندگان عمده قطعات در صنعت ماشین های اداری و فروشگاهی است. قطعات پرینتر، اسکنر، فاکس و کارتریج و لیبل پرینتر و فیش پرینتر که توسط آوند به شرکت ها و فروشگاه های همکار در صنعت ماشین های اداری ارائه می گردد، از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین پرسنل آوند در بخش تعمیرات پرینتر و شارژ کارتریج از قطعات با کیفیت بالایی استفاده می نمایند. استفاده از قطعات با کیفیت در شارژ کارتریج ها علاوه بر اینکه به نفع مشتری می باشد هزینه های مراجعه مجدد و پاسخگویی های غیر ضروری را در آوند نیز کاهش می دهد.

فروشگاه آنلاین آوند پرینتر، در زمینه فروش مواد مصرفی و قطعات ماشین های اداری از قبیل فروش کارتریج، فروش تونر، دستگاه کپی، فروش جوهر پرینتر، تجهیزات فروشگاهی و فروش بارکد اسکنر، قطعات پرینتر و دستگاه کپی، کاغذ و انواع لیبل حرارتی و برچسب و همچنین خدمات تعمیر و نگهداری محبوبیت بسیار پیدا کرده است که بدلیل ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه است.

جهت مطالعه مقالات آموزشی و اطلاعات مفید مرتبط و یا خرید اینترنتی انواع کالاهای مرتبط به وب سایت avandprinter.com مراجعه کنید .

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle