Categories
اخبار برترینها تبلیغات رپرتاژ تجارت رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی استخدام رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ خبری اقتصادی

روشی خاص برای نوشتن یک آگهی استخدام حرفه ای!

پیدا کردن نیروی خوب و کارآمد مدت هاست از وضعیت سنتی و قدیمی خودش خارج شده است و از ابزارها و امکانات مدرنی استفاده می کند که بین کارفرمایان و کارجویان به خوبی جای خود را پیدا کرده است.

به همین دلیل است که دیگر کمتر کسی برای استخدام نیرو و یا استخدام شدن روزنامه می خرد و یا به مؤسسات کاریابی مراجعه می کند، چون همه انواع مشاغل را می توان به عنوان مثال در صفحه آگهی های استخدام سایت شیپور پیدا کرد. این موضوع هم به کارجوبان این امکان را می دهد که بتوانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای یا صرف زمان زیاد شغل مورد نظرشان را پیدا کنند و در آن استخدام شوند.

از طرف دیگر به کارفرمایان هم امکان این را می دهد که به صورت کاملا رایگان و به صورت نامحدود به هر تعدادی که لازم دارند در سایت شیپور آگهی استخدام نیرو ثبت کنند و پس از دریافت رزومه افراد واجد شرایط، با آن ها تماس بگیرند و برای مصاحبه حضوری تعیین وقت کنند.

واضح است که این گونه روش های مدرن استخدام کردن نیرو برای دو طرف فایده های بسیاری دارد که مهم ترین این فایده ها صرفه جویی در زمان و انرژی است.

اما اگر شما کارفرما هستید و برای اولین بار می خواهید با ثبت آگهی رایگان در سایت شیپور نیروی مورد نیازتان را استخدام کنید و تمایل دارید بهترین آگهی ممکن را ثبت کنید با ما همراه باشید تا قالب استاندارد و جذاب این گونه آگهی های مخصوص استخدام را با هم بررسی کنیم.

اول از همه این که آگهی طولانی با ذکر انواع و اقسام تخصص های مربوط و نامربوط را فراموش کنید.

استخدام

بهتر است مهارت های مورد نیاز شغل را به صورت کوتاه و موردی بیان کنید تا کارجوها از زیاد بودن مهارت های مورد نیاز وحشت نکنند!

اگر مهارت ها و گواهینامه های مورد نیاز را به صورت موردی بیان کنید، کارجو این فرصت را خواهد داشت تا یکی یکی آن ها را بخواند و در صورتی که هر یک از آن ها را دارا بود به خواندن آگهی شما ادامه می دهد.

حتما محل و یا دفتر کار را مشخص کنید نه این که آدرس کامل را بنوسید، نه! فقط کافی است محدوده محل کار را مشخص کنید. چون همانطور که می دانید در شهرهایی مثل تهران فاصله ها، منطقه ها و مسیرها بسیار اهمیت دارند و یکی از معیارهای اصلی یافتن شغل مناسب، این است که محل کار کجاست و چقدر از محل سکونت کارجو فاصله دارد؟

مسأله بعدی این است که حتما بیان کنید که برای استخدام شدن چه مراحلی را باید بگذارند. مراحلی مثل ارسال رزومه، مصاحبه های حضوری و غیر حضوری، آزمون های مختلف و یا گزینش های متفاوت. چون ممکن است کارجویی با گذارندن دو مرحله اول مشکلی نداشته باشد اما علاقه ای به طی مراحلی مثل گزینش نداشته باشد.

دقت داشته باشید که برخی مشاغل دستمزد معینی دارند، اما بعضی دیگر دستمزد مشخصی ندارند و برای تعیین آن باید حتما وارد گفتگوی مستقیم شد. این مورد هم از جمله مواردی است که حتما باید در آگهی ذکر شود و البته فراموش نکنید که از پیشنهاد حقوق های پایین برای استخدام افراد خودداری کنید چون هم نیروی ماهری نصیبتان نمی شود و هم کارجوها نسبت به کسب و کار شما ذهنیت نه چندان مطلوبی، پیدا می کنند.

به همین دلیل برای هر شغلی دستمزد استاندارد آن را پیشنهاد بدهید و حتی می توانید حرفه ای بودن خودتان را هم با این روشی که خواهیم گفت به رخ بکشید؛ می توانید برای داشتن هر مهارت اضافه و بیشتری که کارجو دارد و شما هم به آن نیاز دارید، حقوق بالاتری را پیشنهاد دهید. در این صورت کارجوها متوجه می شوند که شما برای تجربه و تخصص آن ها اهمیت قائل هستید تا جایی که حاضرید برای آن هزینه بیشتری بپردازید.

در قسمت معرفی شرکت در آگهی،‌ کسب و کارتان را واقعی نشان بدهید و معرفی کنید. اصلا اغراق نکنید و هر چه که هستید را بنویسید. اگر صاحب برند مطرحی هستید ممکن است فکر کنید نیاز به معرفی ندارید اما می توانید فروتنی خودتان را نشان دهید و معرفی مختصری از شرکت و کسب و کارتان در اختیار کارجوها قرار دهید.

پاره وقت بودن و تمام وقت بودن شغلی که می خواهید برای آن نیرو استخدام کنید نیز اهمیت بسیاری دارد چون افرادی که به دنبال کارهای پاره وقت هستند به طور کلی معیارهای شان با افرادی که به دنبال کارهای تمام وقت هستند فرق می کند.

در پایان توجه داشته باشید که هر چه برای نوشتن آگهی دقت بیشتری به کار ببندید، نیروهای حرفه ای تری را جذب خودتان خواهید کرد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle