Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ جشنواره رپورتاژ خبری تفریح

نوروز ۹۶ سفری با طعم برنامه ریزی و اینترنت را تجربه کنید

نوروز 96 فرصت مناسبی برای مسافرت است. اگر به هر دلیلی، تصمیم به مسافرت گرفته اید و یا در نظر دارید برای مدتی از محل اقامت تان دور شوید به این نکات توجه کنید. شما در انتخاب شیوه سفرتان کاملا مختار هستید، اینکه به طور شخصی و انفرادی مسافرت کنید و یا از طریق تور و دسته جمعی مسافرت تان را انجام دهید. اینکه سفرتان زمینی باشد و در این فصل زیبای سال از مناظر و زیبایی های راه لذت ببرید و سفری با اتوبوس داشته باشید و یا سریع تر به مقصد تان برسید. به جز این ها نکات دیگری هم وجود دارند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

قبل از شروع سفر نوروزی، برنامه ریزی کنید!

در این برنامه سعی کنید مدت زمان مسافرت، مسیر دقیق توقف گاه ها، بودجه سفر، وضعیت هوای مقصد، خرید بلیط، رزرو هتل و غیره را در طول سفر شناسایی کنید. پیش از ترک منزل یک بار دیگر وسائل مورد نظر در طول سفر را بازبینی کنید. حتما لیستی از هر آنچه باید همراه داشته باشید تهیه کنید و قبل از خروج لیست را چک کنید. در سفرهای خارجی پاسپورت و بلیط  از موارد ضروری هستند که قبل از سفر باید آن ها را تهیه و آماده کرده باشید.

بودجه سفر نوروزی خود را مشخص کنید!

معمولا مهم ترین عامل در انتخاب مقصد ، بودجه و میزان پولی است که برای تعطیلات نوروزی  و سفرتان اختصاص می دهید، اگر به همراه اعضای خانواده خود سالی یک بار به تعطیلات بروید، قطعا بهتر از چندین سفری خواهد بود که با امکانات محدود و در محیط های نا امنی سپری شده و حسرت فعالیت های تفریحی، خوراک های لذیذ و خرید را بر دل اعضای خانوادتان می گذارد. برای کاهش هزینه ها می توانید هم هتل خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید و حتی اگر قصد سفر با اتوبوس دارید، از طریق پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس هزینه های خود را کاهش دهید و چنانچه بلیطی با تخفیف ویژه خریداری کنید، کاهش چشمگیری در هزینه هایتان خواهید داشت. چند سالی است که سامانه سفر724 به عنوان مرجعی کامل در زمینه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس قبل از ایام نوروز امکان پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس سفرهای نورز را برای مسافران فراهم ساخته است. با استفاده از این سامانه اولین و مهم ترین قدم سفر خود را بردارید.

هتل مناسبی را قبل ار سفر رزرو کنید!

انتخاب هتل مناسب همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در طول سفر بوده است. چه به تنهایی و  چه برای کار سفر کنید و چه با اعضای خانواده و به قصد تفریح، آسودگی در طول اقامت از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجا که هر مسافر دارای نیازهای مختلفی است، هنگام انتخاب هتل باید اولویت ها از پیش مشخص شوند. پس بهتر است پیش از سفر بدانید کدام یک از اقامتگاه ها مورد نیازتان است و چه میزان از بودجۀ سفرتان را باید به آن اختصاص دهید.  متاسفانه خیلی ها که قصد سفر با اتوبوس به شهرهای کشورهای خارجی دارند با سیستم آنلاین رزرو هتل چه در ایران و چه در تمام کشورهای خارجی آشنا نیستند. با رزرو اینترنتی هتل می توانید علاوه بر رزرو با قیمتی مناسب امکانات جانبی هتل را قبل از سفر بدانید.

منتظر نوروز نباشید، بلیط سفر را پیش خرید کنید!

در سفرهای نوروزی حتما حواستان به تهیه بلیط سفر نوروزی باشد، حتی اگر هتل را هم رزرو کنید ولی به دلیل ازدحام مسافرین نوروزی نتوانید بلیط مسافرت تان را فراهم کنید، هیچ ارزشی نخواهد داشت. حتما برای شما هم پیش آمده که چند روز مانده به عید به شرکت های مسافربری و یا پایانه ها مراجعه کنید و بلیط اتوبوس برای سفر نوروزی پیدا نکنید. و یا مجبور باشید بلیط های موجودی که شاید خیلی هم باب میلتان نیست را خریداری نمایید. پیشنهاد ما برای تمام مسافران نوروزی، جهت جلوگیری از اتلاف وقت، هزینه و پیشگیری از ازدحام در دفاتر فروش و پایانه های مسافربری، خرید اینترنتی و آنلاین بلیط می باشد.

1

خیلی ها در ایام نوروز تمایل دارند با اتوبوس سفر کنند، هم به خاطر توقف در شهرهای مختلف و هم لذت بردن از مناظر و دیدنی هایی که در مسیر وجود دارد. ولی به خاطر کثرت طرفداران نوروزی سفر با اتوبوس، در تهیه بلیط های نوروز 96 مسافران به مشکل بر می خورند. البته می خواهیم به شما این نوید را بدهیم که چند سالی هست سازمان اتوبوسرانی پیش فروش نوروزی بلیط اتوبوس را قبل از شروع سفرهای نوروزی به مسافران ارائه می دهد. زمان مشخصی را اعلام می کنند و کاربران می توانند به رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس اقدام کنند. که این کار با مراجعه به شرکتهای مسافربری و پایانه ها طی سالیان قبل امکان پذیر شده است. اما علاوه بر امکان پیش خرید حضوری نوروزی بلیط اتوبوس، در چند سال اخیر امکان رزرو و پیش فروش اینترنتی نوروزی بلیط اتوبوس نیز در راستای کیفیت بخشی به خدمات سفرهای نوروزی فراهم شده است. سامانه سفر724 با داشتن سرویس هایی متنوع از اکثر شرکت های مسافربری و همچنین پوشش بیشتر شهرهای داخلی و چنیدین شهر خارجی، خدمات پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس را به مسافران نوروزی ارائه می دهد.

جشنواره نوروزی خرید بلیط اتوبوس

با خرید بلیط اتوبوس و وارد کردن شماره بلیط در سایت سفر724 میتوانید درجشنواره نوروزی سفر724 و شرکت استیلون (تولید کننده لوازم خانگی) شرکت کنید و به قید قرعه کشی جوایز ارزنده ای از قبیل 20 عدد یخچال 6 فوت استیلون، یک عدد یخچال فریزر 22 فوت استیلون و 100 بسته سفر یک ساله برنده شوید.

3

با عضو شدن در کانال تلگرام سفر724 نیز از قرعه کشی و جوایزی که ماهانه از طرف اسپانسرها، شرکت های مسافربری و یا مجموعه سفر724 اهدا می شود، بهره مند شوید.

safar724.com

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle