Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

نرم افزار CRM راهکاری برای پاسخ به مشتریان و فروش بیشتر [سرونو]

نگران هستید که سرنخ های فروشی (مشتریان بالقوه) که با صرف هزینه و زمان به کسب و کار شما مراجعه کرده اند از طرف تیم فروشتان با چه کیفیتی پیگیری می شوند؟

به دنبال راهکاری می گردید که به سازمان شما کمک کند که بتواند نتیجه بازاریابی و فروش خود را بهبود ببخشید؟

مطمئن نیستید که به درخواست های مشتریانتان در زمان مناسب پاسخ داده می شود یا خیر؟

تاکنون به فکر استفاده از نرم افزار CRM مناسبی بوده اید که بتواند دغدغه های بالا را مرتفع نماید؟

کارشناسان فروش و ارائه خدمات با حجم انبوهی از درخواست های مشتریان مواجه هستند، هرکدام از این مشتریان به استراتژی متفاوتی برای ارتباط نیاز دارند که با توجه به نوع کسب و کار و خصوصیات اخلاقی فرد مذاکره کننده تعیین می شود.

بصورت کلی لازم است برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان مراحل زیر دنبال شود:

  1. نگهداری اطلاعات اولیه مربوط به مشتریان بالقوه (سرنخ ها) و ارتباط با آنها

  2. ایجاد یک استراتژی مناسب با توجه به اطلاعاتی که از هر مشتری بالقوه در دست است

  3. انجام پیگیری های مورد نیاز در فواصل منظم بر اساس مراحل فروشی که از پیش طراحی شده است

  4. ارائه خدمات به مشتری براساس تعهدات که در زمان فروش به وی داده شده است

  5. نگهداری و گسترش ارتباط با مشتری با هدف افزایش عمق همکاری

مدیریت آیتم های فوق در زمانی که با تعداد زیاد مشتریان و فعالیت های مرتبط با آنها مواجه می شویم دشوار می شود و اگر شرکت ها از ابزارها و سیستم ها اطلاعاتی برای مدیریت آنها استفاده نکنند، با دغدغه ها، سوالات و مشکلاتی مواجه می شوند که برخی از آنها را در ابتدا با هم مرور کردیم.

شرکت های پیش رو برای حل این مشکلات و دغدغه ها و خدمت رسانی بهتر به مشتریانشان از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM استفاده می کنند (برای آشنایی هر چه بیشتر با مفهوم CRM می توانید لینک CRM چیست را مطالعه فرمایید) و ما نیز در این مقاله می خواهیم SarvCRM را به عنوان سیستمی که جهت مدیریت بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش برای شرکت های ایرانی طراحی شده است، به شما معرفی کنیم. مواردی که در ادامه مطالعه می نمایید بخشی از مزیت هایی است که نرم افزار سی آر ام سرونو می تواند برای کسب و کارها فراهم نماید:

  • موفقیت بیشتر در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری

تمامی شركت ها در تلاش هستند تا درصد بیشتری از مشتریان بالقوه ای که با آنها تماس می گیرند را به فروش موفق و مشتری دائمی خود تبدیل کنند. با استفاده از SarvCRM مراحلی که برای موفق شدن یک فروش لازم است را تعریف نموده و بر اساس آن فرایند فروش خود را کنترل و مدیریت خواهید نمود. به این شکل پیگیری هایی که باید با مشتریان انجام شود و فعالیت های مرتبط با هر فروش در زمان مربوطه به فروشندگان یادآوری می شود و بنابراین احتمال فراموش شدن امور مرتبط با مشتریان بسیار کاهش می یابد.

  • کنترل فروش های در جریان در هر مرحله

SarvCRM به شما نمایی کامل از کل فروش های در دست و در جریان نشان می دهد که شما را قادر می سازد در کوتاه ترین زمان ممکن از وضعیت تمامی فروش ها، فعالیت های تعیین شده برای قدم بعد، حجم فروش های جریان و بسیاری از اطلاعات دیگر مطلع شوید و به سرعت بتوانید اقداماتی که کمک می کند فروش با موفقیت به اتمام برساند را برنامه ریزی نمایید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

  • اتوماتیک سازی فعالیت ها برای بالا بردن بهره وری

فعالیت های تکرار شونده را می توان در گردش کارها برنامه ریزی نمود به نحوی که این فعالیت ها بصورت اتوماتیک توسط SarvCRM ایجاد شده و زمانی از تیم های داخلی برای آنها گرفته نشود. به عنوان مثال می توان همزمان با ارسال یک پیش فاکتور اطلاع رسانی به مشتری را از طریق ایمیل یا SMS  بصورت اتوماتیک انجام دهیم. یا برای شرکت هایی که در مناقصات شرکت می کنند زمانی که فروش وارد مرحله ارائه پیشنهاد فنی شد بصورت اتوماتیک وظیفه ای برای مسئول مربوطه ایجاد شود.

  • مثل یک کارشناس حرفه ای مشتریان را پشتیبانی کنید

حتی کسب و کارهای کوچک و متوسط با طیفی گسترده از ویژگی ها، گردش کارها و گزارش ها، می توانند به راحتی فرایند پشتیبانی مشتریان خود را به بهترین شکل مدیریت نموده و گزارش های مورد نیاز خود را استخراج نمایند. با ارائه خدمات حرفه ای مناسب با نیاز مشتریانتان می توانید آنها را به خود وفادار نمایید تا در طولانی مدت از محصولات و خدمات شما استفاده نمایند. برای ارتباط بهتر با مشتریان، می توانید پورتالی در اختیارشان قرار دهید تا آنها راحت تر بتواند موضوعاتشان را با شما مطرح کرده و پبش ببرند..

نرم افزار CRM

 

نرم افزار CRM سرو با هدف پاسخ به نیاز هایی که سازمان ها در فرایندهای بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پس از فروش با آن ها مواجه هستند ایجاد شده و با ارائه راه حل های موثر، موفق و تایید شده براساس بهترین تجربیات جهانی در تلاش است تا بتواند  به پیشرفت و بهبود کسب و کارها کمک کند.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت SarvCRM مراجعه نموده و یا برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و امکانات SarvCRM و انطباق آنها با نیازهای خود می توانید با شماره 22011585 021 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان سرونو شما را راهنمایی نمایند.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle