Categories
خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی رپورتاژ جشنواره

مِهر می‌تابد؛ با دیجی‌کالا به یاری کودکان محروم برویم

این روزها بیشتر بچه‌ها به همراه والدین در تب و تاب خرید برای آغاز سال تحصیلی جدید هستند ولی متاسفانه در کشورمان کودکانی زندگی می‌کنند که خانواده‌ی آن‌ها توانایی خرید لوازم مدرسه را ندارند.

بعضی از این کودکان در کمال تاسف بی‌سرپرست هستند و در خطر ترک همیشگی درس و مدرسه قرار دارند. اکنون فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، امکانی را فراهم آورده که شما مردم عزیز بتوانید به کودکان محروم در مدرسه رفتن کمک کنید. شما می‌توانید با شرکت در کمپین «مهر می‌تابد»، لوازم مدرسه‌ی مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند را از دیجی‌کالا تهیه و به آسان‌ترین روش برای آن‌ها ارسال کنید.

شادی همه‌ کودکان ایران در شروع سال تحصیلی

دیجی‌کالا امسال از ۱۰ شهریور تا ۵ مهر جشنواره‌ «بازگشت به مدرسه» را برگزار می‌کند.

دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند صدها قلم لوازم مدرسه، از نوشت‌افزار و دفتر مدرسه گرفته تا کیف و کوله و لوازم دیجیتالی را با تخفیف زیاد بخرند ولی در کنار این جشنواره‌ و همه‌ هیجان و شادی، دیجی‌کالا برای کمک به مدرسه رفتن کودکان مناطق محروم، کمپین «مهر می‌تابد» را برگزار می‌کند. در این کمپین شما می‌توانید زمانی که در حال خرید برای خود یا فرزندتان هستید، چند قلم کالا هم برای کودکان محروم سفارش دهید.

دیجی‌کالا این کمپین را به همکاری موسسه‌ «طلوع بی‌نشان‌ها» برگزار می‌کند. طلوع بی‌نشان‌ها یک سازمان خیریه‌ مردم نهاد و غیر دولتی است که کمپین «نقطه‌ صفر مرزی» را ترتیب داده است. در این کمپین کمک‌های شما به دست کودکان محروم در نقاط صفر مرزی می‌رسد؛ بچه‌هایی که در دور  افتاده‌ترین مناطق کشور زندگی می‌کنند.

به جز کمک‌های شما مردم عزیز، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در طول برگزاری جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه، ۱۰۰۰ کودک نیازمند را تحت پوشش کمک‌های خود قرار می‌دهد و لوازم مورد نیاز برای تحصیل آن‌ها را فراهم می‌کند.

برای شرکت در کمپین مهر می‌تابد و تهیه‌ لوازم مدرسه‌ی کودکان نیازمند در مناطق محروم، روی لینک زیر کلیک کنید:

مهر می‌تابد؛ لوازم مدرسه‌ کودکان نیازمند را تهیه کنید

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle