Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپرتاژ آگهی برند های پزشکی و سلامت

بهترین پزشک و روانپزشک شهر را با موتور جستجوی دکتریاب پیدا کنید

موتور جستجوی دکتریاب امکان جستجوی بهترین متخصصان پزشکی و روانپزشکی در رشته های مختلف را فراهم کرد.

اگر در تهران یا سایر شهرهای ایران بدنبال بهترین متخصص پزشکی یا روانپزشکی در رشته خاصی هستید و البته میخواهید یک دکتر معروف که مورد تایید است پیدا کنید بهترین راه مراجعه به وب سایت دکتریاب است.

دکتریاب نام یکی از معتبر ترین موتور های جستجوی تخصصی است که برای یافتن بهترین پزشکان به کاربران کمک میکند.

این موتور جستجو اکنون اطلاعات حدود 20 هزار پزشک متخصص در 50 رشته مختلف در سراسر کشور را در اختیار بیماران قرار داده است که براحتی از طریق گوشی موبایل و یا کامپیوتر قابل استفاده است.

کاربران این وب سایت در چند لحظه تخصص مورد نظر خود و همچنین شهر موردنظرشان را در بخش جستجوی سایت مشخص میکنند و سپس فهرستی از محبوب ترین متخصصان شهر بصورت رایگان در اختیارشان قرار میگیرد که با کلیک بروی نام هر متخصص مشخصات کامل آن دکتر شامل رشته و تخصص ، مشخصات تماس و آدرس را میتوانند مشاهده کنند.

اما یکی از مهمترین ویژگی هایی که این مورتور جستجو را متمایز کرده است امکان مشاهده نظرات بیماران و مراجعه کنندگان قبلی هر متخصص است. به این صورت شما میتوانید مشاهده کنید که دکتر مورد نظرتان به چه میزان شهرت دارد و همچنین میزان رضایت مراجعه کنندگان قبلی چقدر بوده است.

 

به عنوان مثال بیماری بدنبال بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران در تهران است و با جستجو در سایت دکتریاب میتواند براحتی محبوب ترین متخصص را پیدا کند که در نزدیک ترین فاصله نسبت به محل سکونتش طبابت میکند.

ویا اگر بدنبال بهترین روانپزشک تهران هستید با جستجو در این سایت میتوانید تخخص های مختلفی که در این زمینه وجود دارد را مشاهده کنید و گزینه موردنظرتان را انتخاب کنید.

در یک نمونه ما در سایت دکتریاب به دنبال بهترین روانپزشک هستیم و این موتور جستجو لیست بهترین دکتر های روان درمانی و روانشناس بالینی در رشته های ؛ زوج درمانی ، دکتر روانکاوی ، دکتر اختلال میل جنسی ، دیسپارونی ، دکتر واژینیسموس ، مشاور زندگی ، مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده را به ما معرفی کرد.

 

مشاوره رایگان پزشکی

در بخش دیگری از سایت دکتریاب شما میتوانید سوالات پزشکی خود را با متخصصان مطرح کنید و از مشاوره رایگان متخصصان استفاده کنید. همچنین میتوانید با مشاهده پرسش های سایر بیماران و پاسخ های پزشکان، بسیاری از نکات مهم را دریافت کنید و بهتر برای مقابله با بیماری خورد اقدام کنید.

به عنوان مثال اگر شما مشکل قلبی داشته باشید میتوانید از یک متخصص قلب در تهران که در سایت دکتریاب حضور دارد سوالات خود را بپرسید تا متوجه بشوید که برای بهبود و روند درمان چه اقداماتی را باید انجام دهید.

 

دکتریاب تنها مختص به تهران نیست !

تمام تلاش دکتریاب بر این اساس بوده که بتواند تمامی شهرهای ایران را پوشش دهد و هم اکنون بیش از 500 شهر در دکتریاب پشتیبانی شده و مردم سراسر کشور عزیزمان ایران می توانند جهت دسترسی به آدرس و تلفن بهترین پزشکان شهر خود به دکتریاب مراجعه کنند.

 

نوبت دهی آنلاین پزشکان

در موتور جستجوی دکتریاب از طریق نوبت دهی آنلاین، این امکان فراهم می شود که هر فرد با توجه به برنامه ریزی های شخصی خود، یک تاریخ و ساعت را برای پذیرش و مراجعه به پزشک انتخاب و ثبت نماید. نوبت دهی آنلاین دکتریاب باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های بیمار می شود و این ویژگی را دارد در هر زمان از شبانه روز شما می توانید برای مراجعه به پزشک، بدون دغدغه و ساعت ها زمان گذاشتن در پشت تلفن یک زمان را برای خود رزرو و با یک تجربه شیرین به پزشک خود مراجعه کنید.

 

اخبار سلامتی

یکی دیگر از خدمات رایگانی که سایت دکتریاب به کاربران ارائه میدهد و محبوبیت خاصی میان مخاطبان دارد ، اخبار و مقالات مفیدی است که درباره انواع بیماری ها و روش های پیشگیری و مقابله با آنها در سایت منتشر میشود. درواقع در این بخش میتوانید از یک مجله کاملا تخصصی در حوزه پزشکی و روانپزشکی اطلاعات بیسار مفیدی را دریافت کنید.

 

پایگاه دانش پزشکی

در بخش دیگری از سایت دکتریاب پایگان دانش پزشکی همانند ویکی پدیا وجود دارد که جزو ویژگی های منحصربه فرد این وب سایت معتبر است. در این بخش لیست انواع بیماری ها به همراه علائم و نحوه درمان ارائه شده است و کاربران میتوانند با کلیک بروی نام هر بیماری اطلاعات کامل را دریافت کرده و البته در انتهای این بخش فهرستی از بهترین متخصصان همان بیماری را میتوانید مشاهده کنید.

 

در انتها توصیه میکنیم جهت جستجوی بهترین متخصصان شهر خود و استفاده از اطلاعات مفید پزشکی به وب سایت دکتریاب  doctor-yab.ir مراجعه کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle