Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

۵ مقصد توریستی گرم و تابستانی برای نوروز 97

فراهم آوردن فرصتی مناسب برای سفرهای طولانی هیچ‌ زمانی بهتر از نوروز پیش‌روی شما نیست. در تعطیلات نوروز شما می‌توانید به‌طور متوالی برای چندین روز خود برنامه‌ریزی کنید و برای ثبت خاطره‌ای جذاب از شروع سال جدید به یکی از زیبایی‌های دنیا بروید.

به همین منظور آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان با برنامه‌ریزی ویژه  فهرستی از بهترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را با بهترین قیمت در تورهای نوروز 97 تهیه کرده است که به شما این امکان را می‌دهد با هر بودجه و هر سلیقه‌ای تعطیلات خوشی را در نوروز 97 سپری کنید و تا همیشه به‌خاطر بسپارید.

 

تور آنتالیا نوروز 97؛ اقامت در ساحلی بهاری

به‌طور طبیعی پایان سال و هم‌زمان با شروع بهار، یک میل و خواسته‌ی عجیبی برای روبه‌رو شدن با گرمای دلچسب تابستان وجود دارد. خواسته‌ای که خیلی ساده با تور آنتالیا نوروز 97 فراهم می‌شود و شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یکی از سواحل زیبا و دیدنی ترکیه می‌رسید و می‌توانید در شروع بهار، زیر آفتاب دلچسب ساحلی استراحت کنید.

این شهر ساحلی یکی از محبوب‌ترین مقصدهای نوروزی است که بسیاری از ایرانی‌ها تعطیلات خود را در آنجا می‌گذرانند.

 

تور آنتالیا

آفتاب دلچسب آنتالیا و دمای مطبوع بهاری که با نسیمی رها در آسمان آبی و پاک آنجا به صورت شما می‌خورد، روزهای خوشی را برای شما رقم می‌زند. شما در این فصل دمایی بین ۸ تا ۱۳ درجه را احساس می‌کنید، هرچند دمای هوا اجازه‌ی شنا کردن در آب‌های ساحل را به شما نمی‌دهد اما اقامت در هتل‌های لوکس آنتالیا بهترین فرصت را برای آب‌تنی و حتی خوابیدن در آفتاب دلنشین برای شما فراهم می‌آورد.

بهتر است توجه داشته باشید که مشتاقان سفر به این شهر ساحلی زیبا، تا پیش از پایان اسفندماه نسبت به خرید تور اقدام می‌کنند چون به‌سرعت بهترین زمان پرواز و شروع سفر نوروزی، یعنی ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه تکمیل می‌شود و بعد از آن تاریخ، هماهنگ کردن برنامه‌ای مناسب و اقامت در مشهورترین هتل‌های آنتالیا، یا بسیار سخت و یا حتی در برخی موارد غیرممکن می‌شود.

البته میزان علاقه‌ی ایرانی‌ها برای اقامت در این شهر ساحلی آنقدر زیاد است که مدام برنامه‌های تور آنتالیا نوروز 97 به‌روز می‌شود، اما خب هر چه به پایان سال و شروع سال جدید نزدیک می‌شوید امکان انتخاب بهترین برنامه‌ی سفر سخت و یا برخی موارد غیرممکن می‌شود.

 

 

تور کوش آداسی نوروز 97 ؛ سفر به جزیره‌ی پرندگان

اگر همچنان به رفتن به‌سوی مقصدهای گرم، اما نزدیک علاقمند هستید، می‌توانید با تور کوش آداسی نوروز 97  همراه شوید.

این جزیره هم یکی از شگفتی‌های ترکیه است که شما را با آب و آفتاب، جنگل و ساحل هم‌نشین می‌کند.

کوش آداسی یکی از زیباترین جزیره‌های ترکیه است که علاوه بر تنوع ساحل‌های زیبا و دیدنی، باغ پرندگان مشهوری دارد که شما را به دنیای سراسر زیبای پرندگان نایاب و یا نادیده می‌رساند.

در سفر نوروزی‌تان، آفتاب دل‌انگیز و ساحلی آرام و طلایی دل‌کندن از این شهر را برایتان سخت می‌کند!

با توجه به استقبال گسترده فارسی‌زبان‌ها برای سفر به این نقطه از این کشور، دولت هر سال با برنامه‌های ویژه‌ای جشن‌های دیدنی نوروز برپا می‌کند و به استقبال میهمانان می‌رود. حتی بسیاری از فستیوال‌های حراج و خرید ترکیه نیز هم‌زمان با تعطیلات نوروز شروع می‌شود.

شما در کوش آداسی هم دمای هوایی بین ۸ تا ۱۳ درجه سانتیگراد را حس می‌کنید و به راحتی می‌توانید به جای ساحل از بزرگترین پارک‌های آبی و تفریحات آبی که با بهترین امکانات گرم شده‌اند استفاده و در میان بهار، تابستانی ویژه را تجربه کنید.

برای شروع سفر نوروزی به کوش آداسی هم ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه بهترین زمان است که شما می‌توانید اقامت خوبی را در مشهورترین و مهیج‌ترین هتل‌ها، بعد از پرواز با مناسب‌ترین خط‌های هوایی تجربه کنید.

به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که برای سفری دل‌انگیزتر تا پیش از پایان بهمن‌ماه نسبت به خرید تور مطابق برنامه‌تان اقدام کنید.

البته اگر کمی هماهنگی برنامه‌هایتان سخت است نگران نباشید؛ امکان خرید تور تا پایان اسفندماه هم فراهم است، اما خب در آن تاریخ کمی انتخاب محدود می‌شود و گاهی هتل‌های مشهور و با امکانات تقریبا هیچ جایی برای رزرو ندارند.

 

تور دبی نوروز97 ؛ تعطیلات در ابر شهر توریستی

یکی از پرطرفدارترین شهرهای ساحلی که هرروز بیش از هزاران گردشگر را پذیرایی می‌کند، دبی است.

شما با تور دبی نوروز 97 وارد ابرشهر توریستی جهان که با ساحل‌های زیبا و آرام و دمای هوای گرم و مطبوع بهترین میزبان شما بعد از فصل زمستان و هم‌زمان با شروع سال جدید است می‌شوید و تعطیلات خوشی را در آنجا می‌گذرانید، درست همانند شناخته شده‌ترین چهره‌های جهان که همیشه در بهترین فصل‌های سفر به دبی این‌کار را انجام می‌دهند!

دبی شهری مدرن که زیبایی‌ها و شگفتی‌های چشم‌گیری دارد، آنقدر پر از تفریح و امکانات هیجان‌انگیز است که شما با هر هزینه‌ای می‌توانید بهترین ساعت‌های اقامت را در این شهر داشته باشید.

 

 

هتل‌هایی مناسب و با امکانات، بزرگترین مراکز خرید دنیا و زیباترین طبیعت بکر کویری و البته ساحلی منطقه، همه در این نقطه از جهان جمع شده‌است.

اما آنچه که باید برای سفر به دبی در نظر داشته باشید، زمان مناسب برای خرید تور است.

۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه بهترین زمان پرواز برای شروع سفرهای نوروزی است که برای خرید تور در این تاریخ‌ها، شما می‌بایست تا پیش از نیمه‌ی اسفند‌ماه اقدام کنید.

چون مطابق قوانین کشور امارات، شهروندان ایرانی برای سفر به این شهر باید ویزای ورود به کشور را از سفارت امارات در ایران دریافت کنند. بنابراین با توجه به زمان‌بر بودن این روند اداری، خرید هر چه زودتر این تورها به شما این امکان را می‌دهد که با بهترین برنامه‌ی سفر عازم دبی شوید.

متاسفانه هرچه خرید تور را به تعویق بیاندازید، نه تنها بسیاری از هتل‌های خوب و پرواز‌های مناسب از دست می‌رود و امکان انتخاب مناسب سخت‌تر می‌شود، بلکه در خیلی از موارد زمان‌بر بودن روند صدور ویزا بهترین تاریخ اقامت را از شما می‌گیرد.

 

تور تایلند نوروز97 ؛ لمس بهشت روی زمین

ساحل، همچنان یکی از جذابیت‌های سفر نوروزی است. این امکان در تور تایلند نوروز 97  آنقدر زیبا، دلنشین و بی‌نظیر مقابل شما قرار می‌گیرد، شاید به این فکر کنید که دیگر این سرزمین رویایی را ترک نکنید!

 

زمرد درخشان آسیا، با ساحل‌ها و جزیره‌های متنوع این امکان را به شما می‌دهد که هر رویایی را در لحظه واقعی کنید. می‌توانید در یک سفر هم زیباترین ساخته‌های معماری بشر را به چشم ببینید و هم در بی‌نظیرترین بخش‌های طبیعی دنیا اقامت کنید و بهشت را از نزدیک لمس کنید.

تایلند را یکی از زیباترین کشورهای ساحلی دنیا می‌دانند که به شما این امکان را می‌دهد در میان سبزی جنگل و آبی دریا، هرآنچه را می‌خواهید برآورده کنید! با قایق به میانه‌ی آب بروید و ساعت‌ها زیر آب با ماهی‌ها زندگی کنید و یا در آسمان آبی پرواز کنید و آدرنالین خونتان را بالا ببرید و از هیجان به نفس بیافتید!

برای سفر به این کشور زیبا باید برنامه‌ی ویژه‌ای داشته باشید. چون تقریبا  اکثر علاقمندان به اقامت در این کشور در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین سفر نوروزی خود را شروع می‌کنند و خب برای این انتخاب هم باید خیلی زودتر از دیگر برنامه‌های سفر نوروزی نسبت به خرید تور اقدام کنند.

با توجه به اینکه طبق قوانین بین‌المللی شهروندان ایرانی برای سفر به تایلند باید ویزای ورود به کشور را دریافت کنند، برای خرید و برنامه‌ریزی تور، زمان طولانی روند اداری دریافت ویزا از سفارتخانه را هم باید در نظر داشته باشند.

خرید تور تا پیش از پایان بهمن‌ماه به شما این امکان را می‌دهد سر فرصت با دریافت ویزا، با بهترین برنامه‌ی تور برای تعطیلات خود به‌خوبی برنامه‌ریزی کنید.چون  متاسفانه هر چه زمان به پایان سال نزدیک می‌شود بیشتر هتل‌ها و خط‌هوایی تایلند پر می‌شوند و کمی تعلل در خرید تور نوروزی، ممکن است امکان سفر به تایلند در تعطیلات نوروز را از شما بگیرد.

 

تور هند نوروز97 ؛ رویارویی با هنر ایرانی

اما اگر واقعا علاقمند به هنر و تاریخ هستید، شک نکنید که برای تعطیلات نوروز که بهترین زمان برای سفرهای طولانی است تور هند نوروز 97 را انتخاب کنید.

شما به واقع وارد دنیایی از شگفتی‌های معماری، تاریخ و هنر می‌شوید. هوایی مطبوع و گرمای دلنشین هند و رویارویی‌تان با سازه‌هایی منحصر به‌فرد که بسیاری از آنها در فهرست عجایب دنیا گنجانده شده‌اند خاطره‌ای متفاوت از عید امسال را برایتان به‌یادگار می‌گذارد.

تور هند

 

هم‌زمان با نوروز و اتفاقا باستانی‌ترین جشن ایرانی‌ها شما می‌توانید به تماشای تاج‌محل زیباترین نماد عشق در دنیا بنشیند و ببینید که چگونه هنر دست معماران ایرانی سال‌ها پیش چگونه بنای مرمرین ساخته و هنر و زیبایی ایرانی را به دنیا معرفی کرده‌اند.

اتفاقا در این سرزمین نور و رقص هم پارسی‌های هند، نوروز را جشن می‌گیرند و با همان مهربانی و مهمان‌نوزی‌شان شما را هم در شادی‌های خود سهیم می‌کنند.

برای تجربه‌ی جدید از هنر و تاریخ باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید و حتما تا پیش از پایان بهمن‌ماه تور هند را خریداری کرده باشید.
چون برای رسیدن به این سرزمین هم باید ویزای ورود داشته باشید و خب این روند کمی زمان‌بر است و شما هر چه زودتر اقدام کنید می‌توانید در بهترین زمان شروع سفر نوروزی یعنی از تاریخ ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین ماه، با بهترین خط‌های پروازی سفر کنید و میهمان زیباترین و تماشایی‌ترین هتل‌های جهان شوید.

 

با همه‌ی توضیحات، اگر می‌خواهید راهنمایی بیشتری از شرایط تورهای نوروزی و یا برنامه‌های ویژه آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان در نوروز داشته باشید می‌توانید با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره‌ی کارشناس‌ها و متخصصان گردشگری آژانس استفاده کنید و بهترین سفر را با هزینه‌ای مناسب برای تعطیلات نوروز خریداری کنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle