Categories
خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ برند های برتر فروشگاه اینترنتی

معرفی فروشگاه آنلاین میمذی

شرکت آریا کام پرهام با نام تجاری “میمزی” با شماره ثبت 518643 از سال 1393 تا به امروز در عرصه‌ی صادرات، واردات و پخش کالا فعالیت داشته است. نام میمذی برگرفته از نام باستانی “میمذ” در خطه‌ی پر نعمت “اهر، ارسباران” در “آذربایجان شرقی”  یادآور اصالت این شرکت است.

میمذی در ابتدا به صورت خانوادگی فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون به عنوان یک شرکت خصوصی متشکل از كادری حرفه‌اي و متخصص در حوزه‌های مختلف همچون بازاريابي، شناسايي بسترهاي مناسب صادرات و شناسايي كمبودهاي كشور در امور واردات، در کنار اعضایی جوان با چندین دفتر فعال واقع در تهران و مسکو (نشانی سایت آریا کام پرهام) از اعضای خوشنام اتاق بازرگانی ایران و روسیه است. میمذی تا کنون توانسته است کارنامه‌ی درخشانی از خود در صادرات و واردات صیفی جات، خشکبار، میوه، مصالح و لوازم ساختمانی، صنعتی و شیمیایی مابین ایران و روسیه به جای بگذارد. در این راستا این شرکت توانسته است نمایندگی رسمی یکی از بزرگترین خطوط تولید محصولات بهداشتی آرایشی روسیه را به عنوان اولین واردکننده‌ی آن در ایران اخذ نماید.

در سال 1397 میمذی به پشتوانه‌ی تجربه‌ی چند ساله‌ی خود در عرصه ی واردات و پخش کالا، در راستای سیاست همگام سازی شرکت با تحولات روز حرفه‌ی خرید و فروش و نیز با هدف ارتباط نزدیک‌تر با تأمین‌کنندگان و مشتریان، اقدام به فعالیت در کسب و کار اینترنتی نمود.

با گذشت زمان کسب و کارهای اینترنتی بطور شایان توجهی جایگاه خود را در زندگی روزمره مردم ارتقا داده‌اند. امروزه کمتر کسی است که خرید اینترنتی را تجربه نکرده باشد. مخصوصاً اگر شما دانشجو یا شاغل باشید بسیار مطلوب است که پس از چند جست‌و‌جوی ساده‌ی اینترنتی و مقایسه‌ی همزمان کالاها با هم، با صرف زمانی کوتاه خرید خود را انجام دهید. در واقع دسترسی اغلب مردم به اینترنت و تمایل روزافزون مشتریان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، میمذی را بر آن داشته تا با اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنایع، معادن و تجارت و نیز دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کند. به همین منظور میمذی توانسته طیف وسیعی از محصولات در زمینه‌ی ملزومات مصرفی خانگی، لوازم برقی، محصولات غذایی، بهداشتی و آرایشی از برندهای معتبر و استاندارد داخلی و خارجی را در قالب فروشگاه اینترنتی خود به فروش برساند.

در بازار رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی، میمذی با اولویت قرار دادن خواسته‌ها و سلایق مشتریان تلاش کرده است تا رضایت از خرید اینترنتی را برای مخاطبان خود به حداکثر برساند. پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، امکان بازپس‌گیری کالا تا 7 روز، تضمین اصل بودن کالا و تلاش تیم فنی میمذی برای ارائه‌ی محتوای کامل جهت معرفی بهتر محصولات در راستای جلب اعتماد مشتریان ما بوده است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle