Categories
اخبار رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ آگهی بیمه

معرفی استارتاپ‌های برتر بیمه‌ای

رقابت فناورانه شرکت‌کنندگان در «نواوردگاه بیمه» با حمایت شرکت بیمه‌کوثر و انتخاب گروه‌های برتر به پایان رسید.

پس از برگزاری «رویداد تکنولوژی بیمه» با هدف معرفی زمینه‌های این رقابت فناورانه و تبیین موضوعات مورد علاقه شرکت بیمه‌کوثر و چارچوب‌ها و الزامات کار، سرانجام ۱۰ تیم استارتاپی برای شرکت در این میدان ثبت‌نام کردند.

در این رقابت تیم‌ها کوشیدند تا طرح‌ها و راهکارهای نوین خود را در قالب بسترهای فناورانه ارایه دهند. سرانجام پس از چهار روز تلاش و کار بی‌وقفه در فضایی دوستانه و علمی، تیم‌های شرکت‌کننده نتایج کار خود را در مراسم اختتامیه که با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارشناسان بیمه‌کوثر و جمعی از فعالان صنعت بیمه، استادان، دانشجویان و نیز ایده‌پردازان کشور برگزار شد، عرضه کردند.

بر اساس این گزارش، سه دقیقه به هر تیم اختصاص داده شد و تیم‌ها در حضور هیات‌داوران و دیگر حاضران در مراسم به تشریح و تحلیل مطالب و دستاوردهای خود در قالب فایل پاورپوینت پرداختند، سپس هر تیم به مدت پنج دقیقه پاسخگوی سوالات هیات‌داوران بود که درباره موضوع، چرایی انتخاب آن، روش اجرا و ابهامات مربوط طرح شد. پس از پایان این بخش و اعلام تنفس از سوی برگزارکنندگان مراسم، هیات‌داوران متشکل از مدیران شرکت‌ بیمه‌کوثر، نوآوردگاه، آواتک، صندوق نوآوری و شکوفایی و سزان وارد شور شدند و به بررسی طرح‌های ارایه شده پرداختند تا تیم‌های برگزیده را مشخص کنند.

در انتهای این مراسم و پیش از اعلام برترین‌ها، مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت بیمه‌کوثر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رقابت اظهار امیدواری کرد که ورود فناوری‌های نو در عرصه بیمه بتواند باعث دگرگونی و شکوفایی بیشتر در این حوزه شود.

وی با سپاس از همه برگزارکنندگان و همچنین شرکت‌کنندگان در این برنامه فناورانه تاکید کرد: ارتباطی که طی برگزاری این رویداد بین گروه‌های استارتاپی و حوزه بیمه به ویژه شرکت بیمه‌کوثر ایجاد شد، نباید با اتمام این رقابت پایان پذیرد؛ بلکه ما انتظار داریم این تنها آغاز یک همکاری و تلاشی بلندمدت از سوی ایده‌پردازان برای ایجاد تحول در زمینه بیمه کشور باشیم.

وی اطمینان داد شرکت بیمه‌کوثر با جدیت وارد این فضا شده است و از طرح‌هایی که قابلیت اجرا داشته باشد به‌صورت عملی حمایت خواهد کرد.

سپس محسن ملایری، بنیانگذار و مدیرعامل آواتک، به ارزیابی کلی طرح‌ها و ابتکارات شرکت‌کنندگان پرداخت و نقاط ضعفی که به‌صورت عمومی در آن‌ها دیده شد برشمرد.

وی گفت: با حل مشکلات و رفع نقاط ضعف می‌توان طرح‌های بهتر و کاربردی‌تری‌ را از گروه‌های استارتاپی انتظار داشت که بتواند گرهی از صنعت بیمه باز کند.

در بخش نهایی مراسم، برگزیدگان این رقابت تنگاتنگ معرفی شدند و با اهدای مدال و جوایز نقدی از آنان تقدیر شد

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle