Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

مشهد، کیش، قشم، نگین‌های گردشگری ایران [مقتر سیر]

مشهد مقدس و دو جزیره‌ی دوست‌داشتنی خلیج فارس، به عنوان بیشترین پذیرنده گردشگر در کشورمان، مکان‌هایی بسیار عالی برای سفر به شمار می‌روند. متفاوت از هم، اما هر سه در صدر بهترین‌ها.

 

تور مشهد مقدس، پا بوسی حرم

تور مشهد، فرصتی ایده‌آل برای آن‌هایی است که می‌خواهند درون کشور، سفری زیارتی را تجربه کنند و در کنارش، امکان تفریح، خرید و سر زدن به آثار باستانی را نیز داشته باشند. مشهد مجموعه‌ای از تمام خواسته‌هایی است که بسیاری از ایرانیان به دنبالش هستند.

احتمالا کسی در ایران نیست که نخواهد حداقل یک بار هم که شده، گنبد طلایی حرم امام رضا (ع) را از دور ببیند و آرام در صحن‌ش حرکت کرده، به ضریح نزدیک شود. کسی که نخواهد دعای‌ش را خود شخصا به درگاه ببرد و برای ساعتی آرامش این مکان سحر انگیز، روح‌ش را جلا دهد. در اطراف حرم نیز مراکز مهمی هستند که می‌توانید در این بین، به آن‌ها هم سر بزنید. مهم‌ترینش بازار رضاست که از قدیمی‌ترین بازارهای کشور به حساب آمده و هر روز تعداد زیادی جمعیت را به خود می‌بیند. غرفه‌های این بازار بزرگ، پر شده از فروشگاه‌هایی که به فروش ادویه‌جات، گیاهان عطری و صد البته زعفران مشغولند.

اگر اهل تفریح در سفر باشید، حتما زمان سفر به مشهد، لباس‌های شنای خود را نیز همراه ببرید. نمی‌شود به مشهد سفر کرد و بهترین پارک‌های آبی کشور را امتحان نکرد. پارک‌هایی همچون سرزمین‌ موج‌های آبی یا پارک آبی ایرانیان که پارک‌هایی با کلاس جهانی هستند. اگر اهل تاریخ باشید، خانه اردکانی یا باغ ملی، احتمالا مکان‌های ایده‌آل برایتان خواهد بود.

کلان‌شهر مشهد، همچون دیگر شهرهای بزرگ دنیا، چند مرکز خرید ویژه نیز در خود دارد. مرکز خرید پروما، مرکز خرید آرمان و البته مرکز خرید خورشید، از مکان‌هایی هستند که می‌توانند عطش خرید شما را برطرف کنند. اگر به دنبال بازاری غیراز بازار رضا هم باشید، می‌توانید بازار گوهرشاد را مد نظر بگیرید.

 

تور کیش، تفریح در آب‌های نیلگون خلیج فارس

تور کیش آن زمانی محبوبیت خود را به خوبی نشان می‌‌دهد که بدانید، سالانه بیش از یک میلیون گردشگر، به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. نگین زیبای خلیج فارس به واسطه همین میزان جلب گردشگر است که با پایه‌گذاری زیرساخت‌های اساسی و مراکز تفریحی و خرید متنوع، می‌تواند این گردشگران را با رضایت و لذت از سفری ایده‌آل، راهی خانه‌هایشان کند.

آب‌های شفاف و دلچسب خلیج فارس، این امکان را به مسافران می‌دهد تا نه تنها در آن شنا کرده، بلکه با امکانات وسیع و متنوعی که برای‌شان در نظر گرفته شده، انواع ورزش‌های آبی و ساحلی را نیز امتحان کنند. سوار بر تخته‌های موج‌سواری شوند، پشت قایق اسکی سواری کنند، پاراسیلینگ را امتحان کنند یا سوار بر جت اسکی، به تفریح و شادی بپردازند. در سواحل کیش، هر چیزی که برای تفریح نیاز است فراهم شده است تا تمام مسافرین به این جزیره، از لحظات بودن‌شان به بهترین شکل ممکن بهره برده و تجربه‌ای ناب و دوست‌داشتنی برای خود رقم بزنند.

سفر به جزایر خلیح فارس، بدون خرید ناتمام باقی می‌ماند. اما این مهم بعید است برای ما در کیش اتفاق بیفتد. در این نقطه از ایران، بهترین مراکز خرید با تنوع محصولاتی چشم‌گیر وجود دارد که می‌توانید ساعت‌ها در میان‌شان بچرخید و به خرید مشغول شوید. مرکز خرید ونوس، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید پانیذ، پردیس یک و دو و مرکز خرید دامون، تنها بخشی از انتخاب‌های شما در میان خیل مراکز خرید خوب و معتبر شهر است. بازارهای زیادی هم وجود دارد که خود آن‌ها، بخشی از جذابیت کیش محسوب می‌شوند. بازار مریم، بازار مروارید، بازار صفین و نمونه‌های دیگری که آن‌ها نیز برای خرید بسیار مناسبند.

کیش مدرن و زیباست. در کنار ساحلی به یادماندنی و چشم‌نواز. سفر به این نقطه از ایران، می‌تواند مفرح‌ترین روزهای شما را رقم بزند.

 

طبیعت زیبا و بکر با تور قشم

قشم یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. جزیره‌ای بی‌نهایت زیبا که طبیعت، نقشی ویژه در آن انداخته است. سواحل پهناور و شنی، جنگل‌های زیبا، دره‌های استثنایی و بسیاری شگفتی‌هایی که تنها باید دید، تا به زیبایی و چشم‌نوازی‌شان پی برد.

اما قبل از هر چیز، در این جزیره زیبا، باید به دریای‌ش نگاه کرد و سواحل پهناوری که برای تفریح و شنا در آب، جان می‌دهد. خوشبختانه در سواحل محبوب قشم، امکانات بسیار خوبی برای تفریح وجود دارد و می‌شود مدل‌های مختلفی از ورزش‌های آبی را در آن انجام داد. در بعضی بنادر نیز، امکاناتی برای غواصی تفریحی وجود دارد که شما را به دیدن دنیای خاص و رنگارنگ زیر آب این جزیره، خواهد برد.

قشم چندین هتل تراز جهانی دارد و ازاین حیث، برای سفر ایده‌آل است. در مورد مراکز خریدش نیز، اوضاع به همین منوال خواهد بود. بازار قدیم قشم، یکی از اولین انتخاب‌ها نزد بیشتر گردشگران به آن، به حساب می‌آید. اما مراکز تازه تاسیس‌تری همچون مجتمع تجاری سیتی سنتر و بازار پردیس نیز، انتخاب‌های ایده‌آلی برای خرید محسوب می‌شوند. مخصوصا این‌که اجناس در این بازارها، با قیمت‌های بسیار مناسب، به فروش می‌رسند.

اما در نهایت چیزی که بیش از همه در سفر به قشم شما را مجذوب خود می‌کند، طبیعت بی‌نهایت زیبای این جزیره است. دره ستاره‌ها، یکی از همین دیدنی‌هاست که در اولین بازدید، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. جنگل حرا نیز، با آن درختان درون آب، می‌تواند یک قایق سواری به یادماندنی را برای‌تان رقم بزند. دیدن دلفین‌ها در جزیره هنگام یا بازدید از جزایر ناز نیز می‌تواند جلوه‌ی متفاوتی از زیبایی‌های طبیعت قشم را به شما نشان دهد. در واقع تور قشم، سفری متفاوت و دیدنی‌هایش، تلفیقی از تمام خواسته‌های یک مسافر از جزیره‌ای زیبا خواهد بود.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle