Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی بانک ها و موسسات مالی خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

مشاوره حقوقی رایگان؛ نیازی مهم برای جامعه [تهران مدافع]

امروزه با تخصصی شدن امور و پیچیدگی‌های موجود، نیاز همه افراد به اطلاع از حداقل حقوق خویش برای بهبود روابط اجتماعی و اقتصادی احساس می‌شود.

در گذشته نیازهای حقوقی و مشاوره حقوقی  با مراجعه به دفتر وکالت حل می‌شد و وکلا با توجه به اینکه موضوعات اینچنینی محدود بود، پاسخگوی نیاز مردم در برابر اندکی حق‌المشاوره بودند؛ اما اکنون هر وکیل تنها می‌تواند در حوزه تخصصی خود، مشاوره‌ای مفید بدهد و اگر سوالی خارج از تخصص وی مطرح شود، احتمال اشتباه وجود دارد.

بسیاری از افرادی که نیاز به مشاوره حقوقی دارند بابت بالا بودن هزینه‌ حق‌المشاوره نگرانی دارند و ترجیح می‌دهند مثلاً بدون گرفتن مشاوره، قرارداد خرید یک ملک را ببندند و این کار می‌تواند باعث شود سال‌ها در دادگاه‌ها دنبال حقی باشند که می‌توانستند با یک مشاوره ساده به آن برسند.

مؤسسه حقوقی تهران مدافع ضمن ارائه مشاوره حقوقی رایگان با سازوکاری بسیار پیشرفته و با بهره‌گیری از بهترین و باتجربه‌ترین وکلای دادگستری پس از ارجاع هر پرونده با تشکیل کمیسیون تخصصی و ارجاع به وکیل متخصص، بهترین راهکار را برای پیگیری پرونده انتخاب و وکیل حوزه مربوطه پیگیری می‌کند و کار را انجام می‌دهد و مؤسسه حقوقی نیز تا انتهای کار پشتیبانی را در دستور کار دارد.

موسسه حقوقی تهران مدافع با به‌کارگیری وکلای پایه یک دادگستری که هر یک در حوزه‌ای خاص (کیفری، حقوقی، وکیل خانواده ، وکیل ثبتی امور چک، طلاق توافقی، وکیل ملکی، وکیل سرقفلی، وکیل غرب تهران و وکیل شرق تهران) تخصص و تجربه کافی دارند، این انتخاب را آسان کرده و پس از مراجعه به موسسه حقوقی و تنظیم قرارداد وکالت و ارائه مشاوره حقوقی و بررسی اسناد و مدارک پرونده در کمیسیون ویژه به پیگیری موضوع مورد بررسی می‌پردازد. یک هیات 6 نفره پرونده را به وکیل متخصص ارجاع داده و تا روز اجرا پیگیری وکیل ادامه دارد و موسسه حقوقی نیز تا روز آخر به همراه وکیل پیگیر خواهد بود و تا جایی‌ که امکان دارد حضور موکل منتفی بوده و همه کارها از ابتدا تا انتها با وکیل است. موکل نیز با در اختیار داشتن شماره تلفن وکیل دادگستری و با توجه به در دسترس بودن وکلای موسسه در صورت هرگونه ابهام می‌تواند شماره تلفن وکیل کیفری را داشته و با وکیل خود تماس بگیرد.

موسسه حقوقی تهران مدافع  اعلام کرد: تجربه موفق موکلین پیشین ما و مراجعات متعدد آنها و معرفی موسسه به دیگران باعث شد ما اقدامات و فعالیت‌های خود را با هدفی بزرگ و با شعاری که پایبند آن بوده‌ایم، ادامه دهیم:

«موکل‌های ما مهم‌ترین سرمایه ما هستند میزان رضایتمندی آنها و معرفی ما به دیگران، خود، بهترین تبلیغ است.»

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle