Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی رپورتاژ برند های برتر فروشگاه اینترنتی

تخصصی ترین مرکز خرید اینترنتی موبایل و لپ تاپ کجاست ؟

کالاهای دیجیتالی را با قیمت منحصر به فرد در مقداد آی تی بخرید.

مقداد آی تی به عنوان یک فروشگاه آنلاین تخصصی در حوزه محصولات متنوع دیجیتال برای فعالان بازار آی‌تی شناخته شده است . این مجموعه با اعتباری حاصل از سالها فروش عمده این محصولات در فروشگاه خود در بازار کامپیوتر تهران محبوبیت بالایی پیداکرده است .

انواع متنوعی از کالاها با برند های معتبر و گارانتی اصلی در این فروشگاه اینترنتی برای کاربران تمام شهرهای ایران ارسال میشود .

یکی از تفاوت های مهم این فروشگاه آنلاین با سایر مراکز خرید اینترنتی ، ارائه قطعات اصلی و لوازم جانبی انواع کامپیور ، موبایل ، لپ تاپ ، تبلت ، گجت های هوشمند ، دوربین و سایر محصولات دیجیتالی با تنوع بسیار بالا و قیمت منحصر به فرد است .

VIRLAN

در واقع هر نوع قطعاتی که شما لازم داشته باشید را در مقداد آی تی میتوانید بصورت آنلاین خریداری کنید .

همچنین تنوع بالایی از کالاهای دیجیتالی که ممکن است در هیچ سایت دیگری پیدا نکنید در این فروشگاه موجود است .

نکته مهم اینکه ویژگی های پیشرفته این سایت امکان انتخاب کالا میان برندهای مختلف را آسان کرده است و روش های متنوع پرداخت و ارسال کالا در این فروشگاه ، خرید اینترنتی را لذت بخش کرده است .

VIRLAN2

محبوب ترین بخش های فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی

برترین برندهای انواع لپ تاپ مخصوص کاربران حرفه ای و اداری ، خانگی و بازی همراه تمامی قطعات اصلی و لوازم جانبی با قیمت منحصر به فرد و گارانتی اصلی در مقداد آی تی موجود است .

تنوع بالایی از انواع برندهای گوشی موبایل و تبلت ، همراه با تمامی قطعات و لوازم جانبی .

انواع دوربین های دیجیتال و فیلمبرداری ، دوربین ورزشی ، دوربین فیلمبرداری خودرو ، دوربین های مخصوص تصویربرداری هوایی و حتی دوربین شکاری .

ساعت هوشمند ، هدست واقعیت مجازی ، انواع هدفون با برندها و قیمت های متنوع .

انواع ماشین های اداری مانند پرینتر و اسکنر و سایر ملزومات مرتبط .

در بخش های تجهیزات شبکه و صوتی تصویری نیز محصولات بسیاری ارائه میشود .

تجربه یک خرید اینترنتی آسان و دریافت کالا در محل مورد نظرمان زمانی به یک خاطره خوب تبدیل میشود که متوجه میشویم کالا را با بهترین قیمت و گارانتی اصلی خریده ایم و میتوانیم با خیال آسوده از آن استفاده کنیم .

همچنین فروشگاه آنلاین مقداد آی تی ( www.Meghdadit.com ) تخفیف های شگفت انگیزی را در طول سال و به مناسبت های مختلف ارائه میکند که باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن شده است .

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle