Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر صنایع خودرو رپورتاژ خرید و فروش

آیا می‌توان با قیمتی زیر هفتادمیلیون تومان ماشین شاسی بلند خرید؟

ماشین‌های شاسی‌بلند علاقه‌مندان فراوانی دارند، ماشین‌هایی که هم برای سفرهای درون شهری طراحی شده‌اند و هم از پس هر نوع جاده‌ای در خارج از شهر برمی‌آیند.

هرچند مشکل جای پارک در داخل شهرهای بزرگ باعث می‌شود علاقه‌مندان با نگرانی از این قضیه، سراغ ماشین‌های شاسی بلند بروند. اما غیر از این قیمت این خودروها هم عاملی بازدارنده است. برای خرید یک ماشین شاسی بلند باید قیمتی چندبرابر ماشین‌های معمولی بپردازیم. اما یکی دوسالی است که چندشرکت اقدام به تولید ماشین‌های شاسی بلند با قیمتی معقول‌تر کرده‌اند.این شرکتها با فروش ماشین شاسی بلند در سال 1395 چهاردرصد کل فروش ماشین‌ها را به خود اختصاص دادند.

به دلیل قیمت‌های پایین، فروش MVM از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

یکی از ماشین‌های شاسی بلندی که مشتریان رضایت نسبی از کیفیت آن دارند و با قیمتی زیر صدمیلیون تومان می‌توان آن را خریداری کرد ، ماشین ام وی ام  ايکس ۳۳  اس است. اگر سری به سایت دیوار بزنید می‌بینید که قیمت‌های این مدل ماشین از 50 تا ۸۲ میلیون تومان متغیر است. نسل سوم این ماشین سال ۲۰۱۶ به بازار آمد و در ایران هم طرفداران زیادی پیدا کرد چون از نظر ظاهری و طراحی داخلی کاملاً متفاوت با نسل پیش از خود بود.

از مزایای ام وی ام ایکس ۳۳ اتوماتیک، علاوه بر طراحی زیبای آن می‌توان به تهویه هوشمند، دوربین عقب، سنسور پارک، سیستم مدیریت پیمایش ماشین و کروز کنترل، مانیتور 8 اینچی لمسی به همراه ورودی USB ، 4 بلندگو، چهارکیسه هوا برای سرنشینان جلو، کامپیوتر سفری و کنترل صدا از روی فرمان اشاره کرد. برای این ماشین دوحالت رانندگی شامل مصرف سوخت بهینه و رانندگی در حالت اسپرت در نظر گرفته شده است و اگر بخواهیم ماشین شتاب بیشتری داشته باشد باید آن را از حالت دنده اتوماتیک به دنده دستی تبدیل کنیم. از مشخصات دیگر که فروش MVM را تضمین می‌کند می‌توان حجم موتور ۱۹۷۱ سی سی، چهار سیلندره و هفت دنده بودن، حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت و استاندارد آلایندگی:‌ یورو ۵ را نام برد.

در ماشین‌های مدل چینی بیشتر خریداران نگران ایمنی خودرو هستند. باید بگوییم این مدل ام وی ام با توجه به قیمتی که دارد از ایمنی نسبی برخوردار است و در جاده‌های ناهموار گرچه به تیزی ماشین‌های شاسی بلند کر‌ه‌ای و ارو‍پایی نیست و فشار بیشتری به آن وارد می‌شود اما از پس سفر برمی‌آید و ناامیدتان نمی‌کند. تجهیزات و امکانات ایمنی ماشین ام وی ام ایکس ۳۳ اس می‌توان به دو کیسه هوای ایمنی اس آر اس برای راننده و سرنشین جلو، کمربند ایمنی سه نقطه‌ای برای تمامی سرنشینان حتی در حالتی که ماشین پنج سرنشین دارد، سیستم ترمز ضد قفل ای بی اس، سیستم کنترل فشار باد لاستیک و سیستم ضد سرقت الکترونیکی اشاره کرد.

طبق آمار شرکت مدیران خودرو که تولید و مونتاژ و فروش MVM را به عهده دارد، مدل ایکس ۳۳ موفق شده یک چهارم سهم فروش کلی خودروهای ام وی ام را از آن خود کند که نشان از محبوبیت آن در بین خریداران دارد. اگر بخواهیم از ایراداتی که خریداران این مدل ماشین به آن اشاره می‌کنند نام ببریم، زیاد بودن صدای موتور در سرعت‌های بالا و گاهی لرزش کابین، جی پی اس و گرمکن صندلی و مصرف سوخت کمی بالای آن است.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle