Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا

بهترین ماشین آلات انبارداری و لیفتراک [پارت ماشین]

شرکت پارت ماشین بهترین ماشین آلات انبارداری و لیفتراک را ارائه میدهد.

لیفتراک شناخته شده ترین و عمومی ترین ماشین حمل و نقل بار و کالاهای سنگین است.

 

شرکت پارت ماشین در سال 1372 با همکاری تعدادی از مهندسین با تجربه و مدیران با سابقه در زمینه ماشین آلات صنعتی کشور ،در راستای فروش لیفتراک و تآمین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک ،  با نام  ” لیفت تراک سهند بالابر ” تاسیس و از آن پس ضمن تلاش در بهینه سازی فرآیند خدمات، با استفاده از تجارب و توانمندی های مدیران خود و متخصصان کار آمد و تحصیلکرده و بهره گیری از کلیه منابع خود، امکانات وسیعی را در زمینه فروش لیفتراک سهند ، تامین قطعات یدکی لیفتراک، آموزش مشتریان، سرویس و تعمیرات لیفتراک ،در سریعترین زمان ممکن برای شرکتها وکارخانجات ، در سراسر کشور را فراهم آورد.

در اوایل دهه 80 شمسی با توجه به رفع موانع گمرکی در خصوص ورود ماشین آلات نو و دست دوم به کشور، و نیاز صنعت کشور به ماشین آلات مرغوب ،هیت مدیره این مجموعه را بر آن داشت تا با استفاده از تجارب قبلی و استفاده از امکانات و پتانسیل های مالی و فنی خود نسبت به تاسیس دو شرکت فنی بازرگانی جدید به نامهای پارس پالت صنعت و تکنولیفتراک نوین اقدام نموده و در زمینه واردات لیفتراک های معتبر نو و سایر لیفتراکهای دست دوم و باکیفیت خارجی اقدام نماید که این دو شرکت ضمن برقراری ارتباط و همکاری فی مابین با شرکتهای معتبر اروپایی ،ژاپنی و کره ای اقدام به واردات تعداد زیادی لیفتراک صفر کیلومتر در تناژهای یک تن الی 25 تن و نیز تعداد بسیاری لیفتراکهای دست دوم خارجی با کیفیت و کارشناسی شده در مبدآ، در تناژ مختلف به کشور، اقدام نمودند که این موضوع موجبات رضایتمندی بسیاری از خریداران این دستگاهها از قبیل کارخانجات و صنایع کشور را فراهم نمود که در ادامه برخی از برندهای لیفتراک های وارداتی به کشور و فروخته شده توسط این مجموعه به شرح ذیل معرفی میگردند.

 

مهمترین فعالیت های شرکت پارت ماشین:

– عاملیت فروش و نمایندگی رسمی لیفتراک هلی HELI در ایران

– نمایندگی مجاز فروش و تعمیرات لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

– فروش باطری لیفتراک میداک

– تعمیرات لیفتراک و خدمات تخصصی تعمیر لیفتراک برقی

– خرید و فروش لیفتراک و اجاره لیفتراک دست دوم

 

پارت ماشین با سال ها تجربه موفق در زمینه لیفتراک و به عنوان نمایندگی لیفتراک و عاملیت فروش لیفتراک با برند های معتبری نظیر تویوتا ژاپن، هیوندای کره، کوماتسو ژاپن، هلی و غیره و نیز با همکاری کارشناسان و مشاوران فروش مجرب و کار آزموده ، خدمات خود را به منظور خرید لیفتراک و فروش لیفتراک به جهت رفع نمودن نیاز های سازمانی و اهداف مشتریان با بهترین کیفیت، مناسب ترین شرایط فروش و نازل ترین قیمت ها در اختیار خریداران ارجمند قرار داده است.

ارائه مناسب ترین قیمت لیفتراک در پارت ماشین جزو ویژگی های خاص این مجموعه است که باعث محبوبیت بیشتر آن در کارخانجات صنعتی شده شده است.

قیمت لیفتراک به نحوی ارائه میشود که همراه با واردات لیفتراک با کیفیت بالا بدون واسطه به صورت مستقیم از کارخانه، با قیمت پایین تر نسبت به رقبا ارائه میشود. بورس لیفتراک پارت ماشین با ارائه انواع لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز و انواع لیفتراک در برند های متفاوت، همیشه با سیاست محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از رقبا پیشی میگیرد.

 

جک پالت

جک پالت ابزاری است که برای جابه جایی، حمل و نقل، بلند کردن ابزار های گوناگون در مکان های مختلف نظیر انبار، کارخانه، سردخانه و مکان های دیگر استفاده می گردد. معمولا جک پالت ها برای حرکت دادن وسیایل های سنگین به کار می روند و محصولات را از نقطه ای به نقطه ی دیگر بدون هیچ دردسری جابه جا می کنند.

جک پالت معمولا از یک سیستم جک روغنی ( پیستونی ) برای بالا بردن و پایین آوردن اجسام استفاده می کند. سیستم پیستونی بوسیله آزاد کردن دسته ی ترمز بر روی نوار دسته ی جک پالت کنترل می شود. این وسیله پیستون ها را با پر کردن از هوا درگیر می کند.

 

شرکت پارت ماشین پویا پیشرو با رصد سازندگان معتبر جک پالت دستی ( لیفتراک دستی ) در بازارهای جهانی اقدام به خرید جک پالت و واردات انواع جک پالت از معتبرترین سازندگان جک پالت در سطح جهان نموده است. لذا فروش جک پالت دستی ( فروش لیفتراک دستی ) یکی از تخصص های این شرکت در بازار ایران می باشد.

با توجه به واردات جک پالت دستی از کارخانه سازنده بدون واسطه، قیمت جک پالت این شرکت با توجه به کیفیت بسیار بالای آن مناسب می باشد.

 

قطعات لیفتراک

فروشگاه اینترنتی دیجی فورک لیفت digiforklift  به عنوان بخشی از دپارتمان فروش قطعات لیفتراک، در شرکت پارت ماشین پویا پیشرو است  و با اتکا به تجربه کافی و تخصص های لازم درخصوص شناسایی و تامین لوازم یدکی لیفتراک از جمله لیفتراک های ژاپنی – کره ای – چینی – اروپایی و امریکایی نموده و از طریق منابع معتبر تامین قطعات یدکی اصلی لیفتراک، در کشورهای آلمان – ژاپن – ایتالیا – بلژیک – کره جنوبی – چین و تایوان اقدام به واردات لوازم یدکی لیفتراک در مقیاس وسیع نموده و این اطمینان را به مشتریان و صاحبان لیفتراک و ماشین الات میدهد که همواره پشتیبان آنان در زمینه تهیه قطعات یدکی ماشین آلات و لیفتراک های مورد نیازشان در اسرع وقت باشد.

همچنین این مجموعه اکثر قطعات یدکی پرمصرف لیفتراک های استاندارد بازار را وارد نموده و در صورت عدم موجودی و نیاز مشتریان آمادگی دارد تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و واردات سایر قطعات مورد نیاز ایشان اقدام نماید .

 

 

استاکر

استاکر تمام برقی که توسط این مجموعه ارائه میشود عملیات بالابری و حرکت دستگاه به بوسیله باطری 24 ولت 225 آمپر ساعت صنعتی تغذیه والکترو موتورهای حرکت و پمپ دستگاه از طریق بردهای الکترونیکی و دسته فرمان کاملا ارگونومیک، کنترل و هدایت میشوند.

این نوع بالابر استاکر مجهز به پلت فرم یا سکوی مخصوص ایستادن اپراتور به همراه گارد محافظ بوده که مخصوص عملیات تخلیه و بارگیری سنگین تا دو تن و با حداکثر سرعت در انبارهای متوسط و بزرگ میباشد و در صورت کسب مهارت توسط اپراتور، سرعت عمل استاکرها از لیفتراک بیشتر بوده و در مکانهایی که لیفتراک معمولی به لحاظ ابعاد و اندازه قابلیت مانور ندارد به راحتی حرکت کرده و زمان جابجایی و چیدمان کالا در انبار را به شدت کاهش میدهد.

استاکر دستی نیز نوعی از تجهیزات انبارداری می باشد که قابلیت حمل بار و حمل پالت در ارتفاع را داراست. جک هیدرولیک استاکر که توسط نیروی انسانی کار می کند میتواند بار را در ارتفاع های مختلف تخلیه یا بارگیری نماید.

 

ریچتراک

ریچتراک مناسب ترین دستگاه جهت کاردرسرد خانه ها، انبارهای موادغذایی ودارویی و سالن های سرپوشیده است.

ریچتراک با مانورپذیری بالا توانایی جابجایی کالا در نواحی باریک و با دقت بالا را داراست. طول و شعاع چرخش کمتر، ریچتراک را به یکی از گزینه های مطلوب برای انبارها تبدیل کرده است. طراحی ایستاده برای حالت راننده، موجب میدان دید وسیعتر و سرعت سوار و پیاده شدن سریعتر گردیده است.

 

جهت مشاهده محصولات و خدمات “پارت ماشین” به وب سایت این شرکت معتبر www.66067000.com و برای خرید آنلاین انواع ماشین آلات صنعتی به فروشگاه اینترنتی www.digiforklift.com مراجعه کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle