Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا

امکان لمس کالا در فروش آنلاین فراهم شد [19 کالا]

با گسترش و صنعتی شدن شهرها، افراد مشغله‌های بسیاری داشته و اکثر  انسانها بیشتر وقت و زمان خود را صرف کار کردن می‌کنند، از طرفی دیگر مشکلات روزافزون اقتصادی و حمل و نقل و پیامدهای ناشی آن، از جمله آلودگی هوا، ترافیک و غیره افراد را برآن داشته تا بتوانند برای فرار از ترافیک،  آلودگی هوا و مشکلاتی از این قبیل همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه راهی پیدا کنند که به راحتی بتوانند آنچه را که می‌خواهند را بدون سردرگمی و گشتن در بازارهای مختلف خریداری کنند. یکی از راه‌هایی که می‌تواند تا حدودی این امر را ممکن سازد خریدهای آنلاین است. اما به دلیل مشکلات زیادی که بر سر این راه وجود داشته، افراد ممکن است از خرید اینترنتی صرفه نظر کنند. یکی از این مشکلات عدم شناخت محصول و عدم اطمینان به فروشگاه مورد نظر است. اما امروزه به دلیل پیشرفت‌ها و نوآوری‌هایی فروش آنلاین انجام شده اعتماد افراد به خرید اینترنتی بیشتر شده با این وجود باز هم مسئله ی عدم شناخت کافی از محصول همچنان به قوت خود باقی است.

فروشگاه های زیادی در ایران وجود دارند اما همه آنها آن طور که باید نتوانسته‌اند محصول مورد نیاز مشتریان خود را به خوبی معرفی کنند چه بسا برخی از آنها با اطلاعات و تبلیغات اغراق آمیز به این عدم اطمینان دامن زده اند. تاکنون فروشگاه‌های آنلاین بسیار کمی وجود دارند که این امکان را به وجود آورده تا افراد بتوانند شناخت کافی نسبت به محصول را پیدا کرده و با اطمینان محصول خود را خریداری کند.

فروشگاه 19 کالا یکی از فروشگاه هایی است که امنیت، اطمینان و شناخت کامل مشتریان نسبت به محصول را یکی از خط مشی‌های خود قرار داده و به این موضوع توجه زیادی داشته است. این فروشگاه اینترنتی در این زمینه چندین راهکار سودمند را به کار گرفته و در کمترین زمان ممکن توانسته نظر مشتریان زیادی را از سراسر کشور به خود جلب کند.خط مشی کلی 19کالا شامل موارد زیر است:

1- به کارگیری سیاست قیمت گذاری مناسب

2- خدمات سریع و آسان

3- ارائه اطلاعات صادقانه

4- ارائه نوآوری و خلاقیت در شناخت کالا به مشتری

یکی از مواردی که در بالا اشاره شد ارائه نوآوری و خلاقیت‌های تحت وب (web based) در شناخت محصول به مشتری است حال این سوال مطرح می شود که این خلاقیت‌ها در معرفی محصول به مشتری چیست و تفاوت این فروشگاه با سایر فروشگاه‌های دیگر در چیست؟

 

به طور کلی فروشگاه آنلاین 19 کالا در ارائه و معرفی این محصولات به مشتری نوآوری های زیر به کار گرفته شده است:

1-  اینفوگرافی دقیق از خصوصیات فنی هر محصول

2- تصاویر 360 درجه از محصولات

3-   شبیه ساز رابط کاربری گوشی موبایل

اینفوگرافی دقیق از خصوصیات فنی:

زمانی که به یک فروشگاه فیزیکی برای خرید یک کالای الکترونیکی مثل موبایل مراجعه می‌کنید تنها می‌توانید ظاهر آن را ببینید و اطلاعات فنی کمی که فروشنده ارائه می‌دهد را مد نظر قرار دهید که در اکثر موارد آن چیزی نیست که مشتری می‌خواهد و ممکن است نارضایتی آن را به دنبال داشته باشد، اما در این وب سایت، اینفوگرافی دقیق از خصوصیات فنی به صورت تصویری قرار داده شده که در نتیجه در کمترین زمان ممکن شما می توانید حتی با دانش فنی کم،  تنها با یک نگاه خصوصیات فنی مهم را مشاهده، آنها را با هم مقایسه کرده و سپس خرید خود را انجام دهید، از این رو خودتان کسب اطلاعات کرده و در مقایسه با زمانی که یک فروشنده بر اساس اولویت خودش به شما اطلاعات ارائه کند حس بسیار بهتری دارید و همچنین خرید بهتر و آگاهانه و هوشمندانه‌تری نیز خواهید داشت.

 

تصاویر 360 درجه:

امکان منحصربه فرد و خلاقانه ی  دیگری که در این فروشگاه آنلاین ارائه شده و آن را از هر وب سایت فارسی زبان دیگر متمایز می‌سازد تصاویر 360 درجه محصولات است. با این امکان کاربران می‌توانند گوشی موبایل مورد نظر خود را مانند زمانی که آن را در دست گرفته‌اند در تمامی جهات بچرخانند و دید کاملی نسبت به تمام زوایا داشته باشند.

 

شبیه ساز رابط کاربری گوشی موبایل:

تا اینجا کاربران می‌توانستد به صورت جامع نسبت به ظاهر و مشخصات فنی هر محصول آشنایی پیدا کنند .

اما جدیدترین خلاقیت و ابتکاری که توسط تیم متخصص و فنی 19 کالا به زودی رونمایی می‌شود، ساخت شبیه ساز (Simulator) رابط کاربری گوشی های موبایل است. امکانی که حتی مشتریان با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های فیزیکی نیز قادر به تجربه آن نخواهند بود، کاربران می‌توانند قبل از خرید با رابط کاربری گوشی مورد نظر خود کار کنند و با برنامه ها، ظاهر رابط کاربری، منوی‌های مختلف آن، انواع عملکرد ها، امکانات موجود در دوربین و غیره آشنا شوند. کاربران قادرند با رابط کاربری گوشی هایی از برندهای مختلف کار کرده، آنها را با هم مقایسه کنند و سپس اقدام به خرید کنند. این خدمت یکی از منحصر به فردترین خدماتی است که به یقین  در هیچ وب سایت جهان وجود ندارد.

لیست برخی محصولات 19 کالا:

  • گوشی سامسونگ

  • گوشی اپل

  • گوشی شیائومی

  • گوشی اچ تی سی

  • گوشی ایسوس

  • گوشی سونی

  • گوشی هواوی

  • لوازم جانبی گوشی موبایل

  • تجهیزات و گجت های هوشمند شیائومی

  • کنسول بازی

  • ساعت هوشمند

  • اسکوتر

هم اکنون می‌توانید از فروشگاه اینترنتی 19 کالا بازدید کنید و از امکانات فوق العاده آن لذت ببرید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle